+BigShot מופעל להתנתק?

בצל הקורונה: בואינג הודיעה על דחייה בהשקת הדגם החדש

החברה הודיעה כי הוא דוחה את השקת הדגם החדש, X777, בעקבות ירידה בביקוש למטוסים גדולים. בחודש יוני נרשם עיכוב בעקבות דיווח על תקלה במנועי ג'נרל אלקטריק. האנליסטים דווקא מזהים פוטנציאל

שתף כתבה

תוכן עניינים

חברת בואינג (סימול: BA) הודיעה כי תדחה את השקת הדגם החדש שלה, 777X, בכמה חודשים. הסיבה: התפתחות נגיף הקורונה הוריד את הביקוש למטוסים גדולים.

בואינג מקווה להכניס את הדגם החדש לשוק, אך היא ממתינה לחזרת הטיסות שנעצרו בעקבות הנגיף. דחיית ההשקה עלולה ליצור סיכונים חדשים לחברה, כמו הפסד המומנטום, הפסד יתרון מהירות הפיתוח ובדיקות מחמירות יותר מצד מנהל התעופה האמריקאי. בנוסף, עיכוב כזה עלול לייצר בעיות לכל שרשרת האספקה של בואינג. ההודעה הרשמית על העיכוב עשויה לצאת כבר השבוע, במקביל לדיווחים הכספיים.

מסוכנות הידיעות רויטרס נמסר כי בואינג סירבה להגיב עד כה על ציר הזמן של השקת דגם 777X וגרסה מוגדלת של 777 מיני-ג'מבו בשנת 2021. עוד נמסר כי החברה ממשיכה בטיסות ניסוי וכי הם נמצאים בקשר רציף עם קהל הלקוחות כדי להסתגל להתפתחויות החדשות.

כבר עכשיו השקת הדגמים החדשים מתעכבת בכשנה ביחס למועד המקורי. בחודש יוני נרשם עיכוב בעקבות דיווח על תקלה במנועי ג'נרל אלקטריק (סימול:GE) מדגם GE9X. המנוע החדש, כך לפי הדיווחי, אמור להיו תאחד משיאי הפיתוח של סדרת המטוסים החדשה. הוא אמור להיות המנוע היעיל ביותר בתולדותיה מבחינת היקף תצרוכת הדלק ולחסוך כחמישה אחוז. כעת, בואינג מקווה להכניס את הדגמים החדשים לשוק הטיסות באופן משמעותי עד 2023.

בינתיים, האנליסטים חלוקים בדעתם. לצד שבע המלצות "החזק" ועוד שלוש המלצות "מכירה", שבעה אנליסטים ממליצים לקנות את הניה. מחיר היעד הממוצע לקראת פרסום הדוחות הוא 186.69 דולרים, מה שנותן למניה פוטנציאל רווח של 7 אחוז ב-12 החודשים הקרובים. המניה ירדה בשיעור של 46 אחוז מתחילת השנה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן