+BigShot מופעל להתנתק?

האם זה סוף הקורונה או סוף המסחר?

האם שוק ההון יחזור פןסט קורונה?

שתף כתבה

marketing
התאוששות השוק

תוכן עניינים

זהו! אני חושב שהוגן לומר ש "המשבר" הגדול שהקורונה גרמה לו בשוק ההון ובוול סטריט חלף. לשאלה "האם זה סוף הקורונה או סוף המסחר" ניתן לומר שהכל חזר לקדמותו, כמו שהיה כשקורונה הייתה רק עוד בירה.  השוק מתנהג כאילו הקורונה בארה"ב כבר לא קיימת בכלל, ונראה שאין התייחסות להפגנות הענק שהיו בשבועיים האחרונים.

הכל חזר לקדמותו בשוק ההון! בדיוק כמו בעבר, דונלד טראמפ הפציר בנגיד הבנק המרכזי ( ה – Federal Reserve) להמשיך להדפיס כספים ולתמוך בכלכלה האמריקאית, מה שגרם להתאוששות מהירה מאוד של השוק. ככל שהזמן עובר אנשים מבינים שהקורונה היא עניין זמני.

אבל שים לב! אל תכנס לאופוריה, לא אהיה מופתע אם נגלה שדונלד טראמפ מכין לנו מניפולציה כזו או אחרת, כדי לגרוף עוד קולות לבחירות הקרובות בסוף השנה.

מה חשוב באמת?

בשבועיים האחרונים אני שולח לך את כל המידע והידע שאתה צריך כדי לדעת איך לסחור עם אסטרטגית ההנפקות שלנו. כאשר חברה חדשה יוצאת לאוויר והופכת לציבורית בשוק הגדול בעולם- הוול סטרייט.        אתמול שלחתי  לך את ה TOP 5 הדרכות שלנו, ומספר אחד הוא כמובן השידור שעשינו ביום ראשון , שבו הוסבר איך אפשר לייצר עשרות אחוזים בימים בודדים מהנפקות חדשות.

 

גרף של ההתאוששות המהירה של השוק לאחר הקורונה
האם זה סוף הקורונה או סוף המסחר?
הנפקות מרגשות בשוק!יש!
הנפקות מרגשות בשוק

מוכן לתפוס הזדמנויות?     

ואם כבר מדברים על הנפקות מרגשות שקורות בשוק, היום צפויה לצאת לאוויר העולם הנפקה חדשה נוספת תחת סימול VRM. חברת VROOM שנוסדה ב 2012 ומונה כ 800 עובדים, היא פלטפורמה אינטרנטית ענקית בארה"ב למכירת רכבים משומשים לפרטיים. שווי שוק מוערך ב: 2.142 מיליארד דולר, ושווי מונפק : 473 מיליון דולר. כמות מניות מונפקת: 21.5 מיליון מניות.

אם אתה סוחר פעיל אני מזמין אותך עוד היום! להצטרף אלינו לחדר מסחר "גולד" – חדר המסחר היחידי שפעיל בארץ במתכונת של יעוץ השקעות בזמן אמת. יועצי השקעות בעלי רישיון מפקחים ומנהלים את השידור, בשקיפות מלאה עם עסקאות בזמן אמת.

שלח אלינו מייל עם המילה "חדר מסחר" לכתובת:office@big-shot.co.il וניצור קשר לבדיקת התאמתך.

מנגד,אם אתה עדיין לא סוחר, אבל מבין שעונת ההנפקות טומנת בתוכה הזדמנויות ענק לייצור רווחים.       

מפחד לסחור לבד?  

יחד עם נציג שלנו, נוכל לבדוק אם אתה מתאים לתוכנית ה-No RIsk , שבה תוכל לקבל תיק מסחר על סך 10,000 דולר כח קנייה (מה שאומר שאם תתקבל לתוכנית,תוכל לסחור על הכסף שלנו ,מבלי לסכן את הכסף שלך).

>> לחץ כאן כדי לבדוק התאמתך לתוכנית 

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן