+BigShot מופעל להתנתק?

האם כדאי לנהל את ההשקעות שלך בעזרת מנהל תיקים?

אזרחים רבים פונים לבתי השקעות ומחפשים מנהל תיקים ותיק עם מוניטין מצליח. אבל האם זה הפתרון האידיאלי? רוב הלקוחות חושבים שכן, אך הסטטיסטיקה לפעמים מוכיחה אחרת

שתף כתבה

תוכן עניינים

אזרחים רבים פונים לבתי השקעות ומעבירים סכומי כסף משמעותיים לניהולם. אבל מי בעצם מחליט איפה להשקיע? כיצד ניתן לדעת היכן להשקיע והיכן להימנע מהשקעה?

האפשרות הראשונה היא, כמובן, לנהל את התיק באופן עצמאי או בעזרת יועץ – לקנות ולמכור מניות, תעודות סל ועוד. האפשרות הזאת מיועדת לאנשים שמבינים את השוק ויודעים כיצד לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר. גם סוחרים טובים עושים שימוש ביועץ ובכלל, רוב ההשקעות בשוק ההון מנוהלות על ידי מנהל תיקי השקעות.

מנהל תיקים מבין את הצרכים הפיננסיים של הלקוח ומתכנן פתרונות השקעה בהתאמה אישית עם מינימום סיכונים. הוא משקיע כסף מטעם הלקוח באפיקי השקעה שונים כמו קרנות נאמנות, אג"ח ומניות כדי לנהל תיק השקעות עבורך לפי הכנסות, גיל, רגישות לסיכונים ודרישות כספיות.


אז כיצד לבחור את מנהל התיקים המתאים? הכלל החשוב ביותר הוא – מנהל תיק השקעות צריך להיות אמין ובעל ניסיון עשיר, כזה שמחזיק בכרטיס ביקור מכובד ובעל מוניטין טוב. כמו כן, כדאי לקרוא את המסמכים הקשורים בעיון לפני ההשקעה. מנהל תיקים טוב צריך להיות שקוף מול הלקוח שלו. עליו להסביר ללקוחות את התוכניות השונות בצורה הקלה ביותר. כדאי לבחור מנהל תיקים אשר אין לו אינטרסים אישיים בהשקעה בתוכנית מסוימת. מנהל תיקים מנוסה ויעיל אמור להיות מסוגל לעזור לך להחליט מהן ההשקעות הטובות ביותר עבורך בשוק ההון.

מצד שני, החיסרון הבולט שלהם הוא, כמובן, דמי ניהול גבוהים יחסית. הסטטיסטיקה מוכיחה שרובם לא השיגו תשואה עודפת על השוק באופן שבו ניתן להשיג במכשירי השקעה פשוטים ובמסלולי השקעה גנריים.

 

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן