+BigShot מופעל להתנתק?

הזום עליהן: ירידות במניות הטכנולוגיה. קמהדע התפוצצה

אחרי העליות הגדולות, מניות הטכנולוגיה בהן מיקרוסופט, פייסבוק ואפל - ירדו. זום עלתה. החברה הישראלית זינקה ב-8.2 אחוז לאחר שחתמה על הסכם עם משרד הבריאות לאספקת תכשיר לטיפול בחולי קורונה

שתף כתבה

יפתח בקרוב. סניף AMC באמפייר, ניו יורק

תוכן עניינים

עצרה באדום: וול סטריט ננעלה הלילה בירידות שערים, זאת לנוכח הקשיים בהשגת תוכנית סיוע נוספת לכלכלת ארה"ב. הנאסד"ק ירד ב-1.7 אחוז, הדאו ג'ונס איבד 1.4% מערכו ומדד ה-S&P 500 ירד ב-1.6 אחוז. מניות התקשורת והבריאות בלטו לנוכח הירידות שלהן.

הפתעה מגיעה גם מגזרת מניות הטכנולוגיה, שרושמות בחודשים האחרונים עליה כמעט מטאורית. לצד אמזון שאיבדה 2 אחוז מערכה, מיקרוסופט ירדה בשיעור של 2.5 אחוז, פייסבוק ב-1.7 אחוז, אפל ב-2.6. לעומתן, מי שבלטה בעליה המרשימה שהשיגה היא רשת בתי הקולנוע הענקית בארצות הברית, AMC, שהודיעה כי היא החל מסוף החודש היא תפתח את שעריה לקהל הרחב. התוצאה: עליה של 16.6 אחוז. בניגוד לשאר חברות הטכנולוגיה, זום עלתה ב-1.7 אחוז.

מי שהתפוצצה בסיום המשחק הלילה היא חברת קמהדע, שעלתה ב-8.2 אחוז. הסיבה: החברה מפתחת ומייצרת תרופות מבוססות פלזמה והיא חתמה על הסכם עם משרד הבריאות הישראלי לאספקה של תכשיר נוגדנים לטיפול בחולי הקורונה. בשלב הראשון, היא תטפל ב-500 חולים בלבד ותייצר הכנסה של 3.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של השנה הבאה. החברה הודיעה כי תייצר את הפלזמה מחולים שהחלימו מהמחלה באמצעות בנק דם. כעת נערכים בחברה להגדלת הכמויות.

גם אירופה סיימה את היום במגמה שלילית, זאת בשל הזינוק הגדול בתחלואה ביבשת. העובדה שבריטניה נמצאת בדרך לברקזיט ללא הסכם סחר חדש הובילה את מדד הפוטסי לירידה של 0.6 אחוז, בעוד שהמדדים בגרמניה וצרפת נחלשו גם הם ב-0.4 ו-0.2 אחוז בהתאמה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן