+BigShot מופעל להתנתק?

העסק שלכם נפגע בתקופת הקורונה? אלו המענקים שתקבלו

ראש הממשלה חשף את תכנית "רשת ביטחון לקורונה". כמה כסף תקבלו אם פוטרתם ומה המשמעות של פגיעה בעסק שלכם? שר העבודה והרווחה אמר לאתר כי "התכנית הכלכלית היא צעד בכיוון הנכון". האמנם?

שתף כתבה

תוכן עניינים

ראש הממשלה בנימין נתניהו בסוף השבוע את תכנית "רשת ביטחון לקורונה", המיועדת לצורך סיוע כלכלי לשכירים ולעצמאים, זאת בעקבות המשך ההגבלות והעלייה בתחלואה בנגיף הקורונה. במסיבת העיתונאים אמר ראש הממשלה: "במבט לאחור, אפשר להגיד שפתיחת המשק הייתה מוקדמת מדי". נתניהו חשף את עקרונות התכנית, שאושרו בליווי של פקידי האוצר. הוא אמר כי התכנית נועדה לסייע לאזרחים בשנה הקרובה ולתת מענק מיידי לעצמאים.

"אנשים מחכים לכסף, לכן התעקשנו על מענק מיידי לעצמאים", אמר. נתניהו הסביר כי השכירים, עובדים שיצאו לחל"ת ומפוטרים ימשיכו לקבל דמי אבטלה עד סוף יוני 2021. לדבריו, התכנית תיכנס לתוקף באופן מיידי ותסתיים כאשר שיעור האבטחה יירד בעשרה אחוזים לפחות. "ההתמודדות עם הקורונה דורשת הכרעת החלטות יומיומית, כל פעם צריך למצוא את האיזון בין הכלכלה והאחריות על החיים שלכם. ההחלטות מתקבלות בשיטה של ניסוי ותהייה. פשוטו כמשמעו – אתה מנסה, טועה ומתקן. דחקו בנו לפתוח את הכלכלה בלי חשבון. זה לא מונע מאנשים לומר לנו היום 'למה פתחתם?'. עשינו זאת כי הקשבנו למצוקות שלכם, רצינו להחזיר כמה שיותר אנשים למעגל העבודה". ראש הממשלה הבטיח כי השבוע

"נתניהו הבטיח כי השבוע יחולקו מקדמות בגובה של 7,500 שקל. יחד עם זאת, רשת הביטחון לשכירים בחל"ת הכוללת דמי אבטלה משופרים, יועברו עד יוני 2021. כמו כן, ורחבו זכאויות לדמי אבטלה ויבוטל נושא קיזוז הקצבאות. בנוסף, יורחבו מענקי ההסתגלות לבני 67 ומעלה עד דצמבר. עצמאיים שהפסידו יותר מ-40 אחוז בתקופת הקורונה יקבלו מענקים בהתאם למחזור החודשי. עסק עם מחזור שנתי של 300 אלף שקל יקבל מענק בגובה של עד 6,000 שקל לחודשיים. עסק עם מחזור שנתי של עד מיליון שקל יקבל מענק החזר הוצאות קבועות בסך של עד חצי מיליון שקל לחודשיים.

שר העבודה והרווחה איציק שמולי אמר לאתר: "התכנית הכלכלית היא צעד בכיוון הנכון ואני שמח שרוב הצעדים אותם דרשתי ודחפתי הוכנסו פנימה, ובעיקר: הארכת רשת הביטחון למובטלים ולגמלאים והגדלה, אם כי לא מספקת, של הפיצויים לבעלי העסקים. המבחן הגדול שלנו יהיה בביצוע המהיר והתכליתי. הצעדים הבאים שבכוונתי לקדם: דמי אבטלה לעצמאים, תמיכה במשפחות צעירות והקמת מערך הכשרות מודרני שעליהם כבר עמלים במשרד העבודה והרווחה בראשותי. בנוסף, נמשיך לדחוף קדימה את 'המודל הגרמני' ואפשרות לדמי אבטלה גמישים. אתגרים ומאבקים גדולים עוד לפנינו במסגרת התקציב: אוכלוסיות הרווחה, קצבאות הנכים והקשישים, מענה לעובדים הסוציאליים הנאבקים והכי חשוב- לא להשאיר אף ישראלי מאחור, כדי שמאות אלפים לא יהפכו להיות ‫העניים החדשים".‬‬‬‬‬‬‬‬

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן