+BigShot מופעל להתנתק?

אתם רוכשים ביטוח, אבל האם אתם בטוחים שזה מה שאתם צריכים?

קרן ההשתלמות, ביטוח המנהלים קרנות הפנסיה והגמל וביטוחי החיים של רבים מהאזרחים נמצאים בידיים זרות אך ההשפעה דרמטית. כל הפרטים שאתם צריכים לדעת

שתף כתבה

תוכן עניינים

הנכסים הפיננסיים שברשותם אזרחים רבים הפכו מזמן לכלי עזר חשוב, שמשרת כל אחד ואחת מהם. אז כיצד ייתכן, שאחד הנכסים החשובים שעליו הם משלמים מאות ואפילו אלפי שקלים בחודש עשוי שלא להצדיק את ההשקעה בו וכיצד בדיקה פשוטה עשויה לסייע להם לחסוך כל כך הרבה כסף?

יש כמה סיבות עיקריות לכך שרוב המבוטחים לא "מחטטים" בכיסוי הביטוחי ובכסף שהם משלמים לחברות הביטוח: הם נוטים להאמין שחברות ביטוח או בתי השקעות יספקו ייעוץ אובייקטיבי על מוצרים פיננסיים שונים; הם סבורים כי חברות ביטוח/בתי ההשקעות ימכרו מוצרים פיננסיים שהם באמת צריכים (ולא מתוך אינטרס להרוויח יותר כסף); הם תופסים את המוצרים הפיננסים כ"שירותים" ולכן נמנעים מלבחון ולהשוות פרמטרים חשובים כגון היקף תשואות ועלויות דמי ניהול.

חברות ביטוח רבות, כך מתברר, מוכרת את המוצר האידיאלי עבורן ולאו דווקא את המוצר הטוב ביותר שמותאם ללקוח.  בדיוק בשל כך, לאחרונה גוברת תופעה של שכירת שירותיו של מומחה ביטוח ופיננסים, בעל רישיון מטעם רשות ההון ומשרד האוצר, אשר נמצא תחת ביקורת ורגולציה תמידית – כזה שהינו נטול אינטרסים, שיסייע לבחון את המצב הקיים ולדעת האם מי שמשקיע את כספו בידי חברות הביטוח מקבל תמורה להשקעה הרבה, או שהוא יכול להוזיל במאות שקלים את הנכסים הפיננסיים שלו.

המונח המקצועי הוא "צ'ק אפ פיננסי", שבעזרתו ניתן לפרק את הנכסים לגורמים של תועלת ומחיר ולערוך בדיקת השוואה מקיפה לנכסים מתחרים.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן