+BigShot מופעל להתנתק?

כמה ההודים מוכרים דרך אמזון? הרבה יותר ממה שחשבתם

סך הייצוא של מוכרים קטנים ובינוניים בלבד דרך הפלטפורמה חצה רף כמעט בלתי נתפס. כנסו וגלו את המספרים

שתף כתבה

ראלי מרשים של 60 אחוז השנה. חנות של אמזון בניו יורק

תוכן עניינים

סך הייצוא של מוכרים קטנים ובינוניים בהודו דרך חברת אמזון (סימול: AMZN), חצה את רף 2 מיליארד הדולרים, כך על פי גורמים בכירים בחברה לסוכנות הידיעות רויטרס.
תכנית ה"גלובל סלינג", לייצוא מוצרים לרחבי העולם, החלה בהודו – שוק מפתח לצמיחת החברה. בשנת 2015 התוכנית, שפותחה גם עבור שווקים אחרים, עזרה ליותר מ-60 אלף מוכרים מהודו לייצא מוצרים דרך 15 אתרים שונים של אמזון. במהלך ביקורו בהודו, מנכ"ל החברה ג'ף בזוס הבהיר שענקית האי-קומרס תשקיע מיליארד דולר בדיגיטליזציה של עסקים קטנים ובינוניים בהודו. הוא הוסיף כי הוא מצפה לייצא סחורה מהודו בשווי של עשרה מיליארד דולר עד שנת 2025. כרגע, נתח השוק עדיין קטן יחסית לייצוא האדיר מהודו, שמוערך ב-530 מיליארד דולר בשנה.

"לקח לנו יותר משלוש שנים להגיע לרף הזה, מיליארד דולר. היום אנו יודעים שאנחנו יכולים להשיג את המיליארד הבא בפחות מ-18 חודשים, מה שמבטא צמיחה של 100 אחוז", אמר סגן נשיא שירות למוכרים של אמזון בהוד, גופאל פילאי, לרויטרס.

ענקיות הטכנולוגיה גוגל ופייסבוק החלו להשקיע בהודו בחודשים האחרונים כדי להתחיל ולהתחבר לשוק הצומח והמבטיח. בשבוע שעבר גוגל חתמה על הסכם לרכישת 7.7 אחוז מחברת ג'יו פלטפורמס בע"מ (היחידה הדיגיטלית של רליינס אינדסטריס). ההשקעה מביאה את ג'יו להשקעה של 20 מיליארד דולר. עוד הודיעה גוגל, כי היא מתכוונת להשקיע עשרה מיליארד דולר בהודו בתוך פחות משבע שנים, זאת דרך מספר אפיקי השקעה שונים, שותפויות, והשקעות בתשתיות.

מניות אמזון רשמו עד כה "ראלי" של 60 אחוז השנה. היעד הממוצע למחיר מניה של האנליסטים עומד על 3034 דולר, מה שמציע פוטנציאל של 2 אחוז עד סוף השנה.

בינתיים, בעוד שהדוחות הכספיים של אמזון ייצאו השבוע, האנליסט ג'ון בלקלדג' העלה את מחיר היעד שלו עד כדי 3,700 דולר למניה, לאחר שקודם לכן העמיד אותו על 2,750 דולר למניה. לדבריו, הציפיה לתוצאות חזקות ברבעון השני, עם יעדים גבוהים מהתחזיות הראשוניות, מתבססות על המשך צמיחת החברה בתקופת הקורונה.

כ-36 אנליסטים נשארו בהמלצת קניה על המניה, שניים בהמלצת קניה חזקה ואחד בהמלצת מכירה

(הכתבה נערכה בשיתוף אתר טיפראנקס).

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן