+BigShot מופעל להתנתק?

לקוח יקר, מתי בדקת את פוליסת הביטוח שלך לאחרונה?

עשרות אלפי לקוחות סומכים על חברות הביטוח, אבל נתקלים בפני שוקת שבורה: כפל פוליסות, ביטוחים מיותרים וחגיגת תשלומים. יש רק פתרון אחד למצב הזה

שתף כתבה

רק ייעוץ אובייקטיבי ממומחה נטול אינטרסים יעזור. לקוח בשעת צ'ק אפ

תוכן עניינים

רוב הישראלים מחזיקים לפחות בפוליסת ביטוח אחת, אבל רובם מחזיקים במספר ביטוחים, לעתים רבות באותו תחום. זה מתחיל בביטוח בריאות, ביטוח רכב וביטוח סיעודי וכלה בביטוח דירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוחים רבים נוספים.

רבים סומכים על חברות הביטוח שברגע האמת יעמדו לצדם, אך האמת לא תמיד נוטה לטובתם. חברות רבות גובות כספים רבים מעבר למה שהלקוחות צריכים לשלם. זה קורה לנו בגלל מספר סיבות. הראשונה: הלקוחות לא תופסים את הביטוחים כמוצר ובטוחים שמדובר בשירות המסופקים להם ברמת אמינות גבוהה. השניה: אין להם זמן להתעסק עם השוואות בין חברות ביטוח שונות. השלישית: הם נוטים "להתחמק" מלבדוק לעומק מה אנו מקבלים בתמורה למה שאנחנו משלמים על ביטוחים.

אז מה עליהם לעשות במצב כזה? כיצד הם יוכלו להתחיל להגן על הכסף שלהם ולהפסיק לשלם עלויות גבוהות (או אפילו כפולות) על פוליסות שונות שאנחנו מבוטחים בהן? במילים אחרות, מהו "כרטיס היציאה" של הלקוחות מהסטטיסטיקה העגומה שבה עשרות אלפי ישראלים "שורפים" כסף מיותר על ביטוחים בזמן שהם יכולים לחסוך ולהשקיע אותו למטרות חופשה, רכישת רכב חדש, עזרה לילדים לצורך מימון לימודים, אירוע חתונה או חסכון ל"יום שחור".

הפתרון כמובן, הוא לקבל ייעוץ אובייקטיבי ומקצועי ממומחה פיננסי נטול אינטרסים. רק באופן כזה, הלקוחות יוכלו לראות היכן ניתן לשפר את תנאי הביטוחים ו"לחתוך בבשר החי". רבים מאיתנו משלמים לעתים עלויות מיותרות או כפולות, מבלי לדעת את זה. כיום, לקוחות רבים מעידים כי הם מצליחים לחסוך בעזרת פניה למומחה פיננסי חיצוני, שיוכל לדאוג לכסף שלהם ולא לחברות הביטוח.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן