+BigShot מופעל להתנתק?

מה שעולה חייב לרדת

שתף כתבה

תוכן עניינים

הקורונה ממשיכה להדהד בכותרות וסבב נוסף של הקשחות וריחוק חברתי עלולות לתפוס מקום בקרוב.

אם כך יקרה אני חושש שתעשיות מסוימות פשוט לא יצליחו להחזיק מעמד. הפער בין העולם החדש לעולם הישן יקח צעד נוסף קדימה, אבל הפעם הנפגעות האמיתיות מתחומים כמו תחום התעופה, התיירות והפנאי יכולות להישאר מחוץ למשחק.

בעוד סקטור הטכנולוגיה זינק לשיאים שהיו נראים לא הגיוניים בשום נקודת זמן של הרבעון הראשון והשני של השנה, מדד ה-S&P500 נותר כמעט ללא שינוי, תנועתו כבדה בעוד סקרטורים כמו הפיננסים, התעשיה והאנרגיה מושכים אותו למטה.

2 רבים 2 לוקחים  

טראמפ נתן את ברכתו והרשת החברתית בדרך לעבור לבעלות משותפת של אורקל (ORCL) ו-וולמארט (WMT) שיחזיקו ב-20% בשותפות בטיקטוק, אשר תישאר עדיין תחת הבעלים הנוכחי ByteDance.

בהצהרה של אורקל נמסר כי תהיה לה אחזקה של 12.5% ​​תחת גוף נפרד בשם TikTok Global והיא תספק שירות ענן מאובטח לנתונים אשר זורמים באפליקציה הפופולרית, למעשה שומר השער של הדלת האחורית שדיבר עליה טראמפ שהזכיר את האפליקציה במונחים של ביטחון לאומי.

וולמארט הודיעה כי הסכימה לרכוש 7.5% מ- TikTok Global וכן להתקשר בהסכמים מסחריים למתן מסחר אלקטרוני, תשלומים ושירותים אחרים לחברה החדשה שתישאר תחת בעלות של 80% של הבעלים הנוכחי ByteDance Ltd.

אורקל גברה על מיקרוסופט בקרב על טיקטוק – הקרב על כמות הנתונים העצומה על דור העתיד, דור ה-Z – כולל העדפות צריכה והרגלי שימוש.

טיקטוק היא כנראה פלטפורמת המדיה החברתית הפופולארית ביותר בקרב הדור הצעיר והיא תשמש דריסת הרגל של אורקל בעולם הרשתות החברתיות, אשר נשלט כיום על-ידי פייסבוק שניסתה לאתגר עם פיצ’ר Reels באינסטגרם, שלא כל כך משך תשומת לב.

גלגול נעים

טרבור מילטון, מנכ"ל ניקולה מוטורס (NKLA), הודיע שהוא מתפטר מתפקידו לאור ההתפתחויות האחרונות וההאשמות כלפיו וכלפי החברה כפי שהועלו לאחרונה ע"י חברת המחקר הינדנבורג, אשר מנוהלת ע"י האנליסט נייט אנדרסון.

מבין ההאשמות הבולטות שהועלו במחקר, אחת העיקריות לטעמי היא שניקולה לא מחזיקה בשום טכנולוגית סוללה פורצת דרך כפי שטען מילטון בשנה שעברה וכי הרכיבים המרכיבים את רכבי החברה נרכשים מיצרניות אחרות.

בכל הזדמנות שהייתה לנו בחדר המסחר ציינו שצריך להתרחק מניקולה כמו מאש, את הלוקשים של מילטון הרחנו מקילומטרים..

אבל עכשיו העסקה המוזרה עם ג'נרל מוטורס עומדת בסימן שאלה כבד – וכך גם הקרדביליות של ג'נרל מוטורס שצריכה להיבחן בזכוכית מגדלת. האם מחלקת השיווק מנהלת את החברה?

אנווידיה הולכת על הכתר  

אנוידיה (NVDA) רוכשת את ARM מסופטבנק תמורת 40 מיליארד דולר בעסקה שתשלב מזומן ומניות ומנכ"ל אנוידיה, ג'נסן הואנג, מציין ש-ARM היא רכישה אסטרטגית חשובה וחברה יוצאת דופן שבונה את המעבד הפופולרי ביותר בעולם. היא הספיקה לייצר יותר מ-180 מיליון יחידות מאז הקמתה, 22 מיליארד מהם רק בשנה שעברה.

כמו כן הוא בטוח שהרכישה הזאת מושלמת עבור החברה ושהשילוב ביניהם יציב את אנוידיה בקצה של הכוח הטכנולוגי החזק ביותר של זמננו – האינטליגנציה המלאכותית.

לדבריו: "בשנים הבאות, טריליוני מחשבים שמריצים AI ייצרו אינטרנט חדש של דברים, גדול פי אלפי מונים מהאינטרנט של היום שמבוסס על אנשים".

אלה חדשות נהדרות עבור החברה ואני בטוח שאנוידיה תהיה שם כשזה יקרה, אבל אני מניח שמניות החברה צריכות לנוח לפני שיוכלו להמשיך את התנועה האדירה שלהן מתחילת השנה.

סביבת המקרו

שוק הנדל"ן לא מראה סימני עצירה ולמרות שאישורי בניה בחודש אוגוסט היו נמוכים מהצפוי הם לא נסוגו רחוק מדי. במהלך השבוע לנר (LEN) שבונה בתים ב-21 מדינות ברחבי ארה"ב, דיווחה על התוצאות הכספיות שלה לרבעון השלישי של השנה והתוצאות היו מרשימות עם צמיחה של כ-16% בהזמנות חדשות משנה לשנה וצפי לצמיחה דו ספרתית גם ברבעון האחרון של השנה.

תביעות ראשוניות לדמי אבטלה אמנם עמדו קלות מעל הצפי אבל המשיכו להציג ירידה ביחס לשבוע שעבר. גם תביעות חוזרות לדמי אבטלה ממשיכות לרדת בעקביות ואף הפתיעו באופן חיובי בנתון השבועי האחרון – 12.62 מיליון מול צפי ל-13 מיליון.

מדד סנטימנט הצרכן של אוניברסיטת מישיגן הציג את הנתון הגבוה ביותר מזה חצי שנה, אך עדיין נמצא באזור נמוך – הצרכן עדיין לא מפגין ביטחון רב נוכח המצב הכלכלי והאירועים הסובבים. הנתון מספר כי קיימת אגירה חזקה של ביקוש שעדיין לא שוחרר לשוק ורק ממתין לרגע הנכון בו הוא מרגיש שהדברים חוזרים להיות בטוחים יותר.

בעדכון של התחזית הכלכלית שלו הפד צופה ירידה בתמ"ג בטווח של בין 3% ל-4% בשנת 2020, תחזית גבוהה יותר מאשר סיפק ביוני השנה. יחד עם זאת, הפד עדכן את התחזית שלו כלפי מטה עבור שנת 2021 ו-2022 מטווח של 6%-4.5% ב-2021 לטווח של 3.6-4.7%, ומטווח של 4.5%-3% ב-2022 לטווח של 3.3%-2.5%.

הפד שיפר את התחזית שלו לשיעור האבטלה במשק בכל שלושת השנים הקרובות והוא צופה ששיעור האבטלה ירד בהדרגה משנה לשנה עד 4% בשנת 2023. שיעור האבטלה בחודש אוגוסט עמד של 8.4% וירד בקצב מהיר יותר ביחס לרוב התחזיות.

גם תחזית האינפלציה שודרגה כלפי מעלה למשך כל שלושת השנים הקרובות והפד צופה עלייה הדרגתית בשיעור האינפלציה במשק שתתבסס ברמה של 2% , יעד האינפלציה של פאוול והפדרל ריזרב, בשנת 2023.

המסר מאתמול – כיוון הכלכלה נסמך מאוד על כיוון המגפה בעת הנוכחית. הפד לא מתכוון להוריד הילוך בקרוב והוא לא מתכוון לקרר את הכלכלה עד אשר נראה את האינפלציה מתייצבת באזורים של 2%, משמע רק בשנת 2023. בשורה התחתונה הוא לא באמת עשה משהו שונה, אבל הוא כן שיפר את תחזיות האינפלציה והאבטלה שלו ומהכיוון השני הפד צופה התאוששות מהירה יותר של הצמיחה הכלכלית במהלך הרבעון האחרון של השנה אבל מקרר את התחזית שלו לשנתיים שלאחר מכן.

מוקדם יותר באותו השבוע ויומיים לפני הדיווח, פלוטון (PTON) הודיעה על הרחבת סל המוצרים שלה, חשפה דגם חדש של האופניים הביתיים שלה והורידה את המחיר של הדגם הישן יותר. כמו כן החברה הודיעה שהיא תתחיל לספק את הדגם החדש של ההליכון שלה בתחילת 2021.

כל זה נחמד אם אתם פריקים של כושר. אם אתם פריקים של פיננסים כמוני, את תשומת הלב שלכם תופסות כמובן התוצאות הפיננסיות המפלצתיות של החברה ברבעון האחרון.

מספר המנויים לשיעורים הדיגיטליים של החברה צמח ב-210%. מספר הלקוחות המנויים שגם מחזיקים במכשירי הכושר של פלוטון צמח ב-113% ליותר ממיליון.

ההכנסות של החברה ברבעון האחרון עמדו על 607 מיליון דולר, צמיחה של 172% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה. בבחינה שנתית, בהסתכלות של 12 חודשים אחורה החברה הכניסה 1.8 מיליארד דולר, צמיחה של 100% ביחס לתקופה המקבילה.

שעות האימון צמחו ביותר מ-300% ל-76.8 מיליון במהלך הרבעון האחרון, אשר משקפים ממוצע של 24.7 שעות אימון חודשיות פר מנוי.

החברה דיווחה על רווח נקי של 89 מיליון דולר, לעומת הפסד של 47 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. זה הרבעון הראשון שהחברה מציגה רווחיות כך שהמודל העסקי של החברה מתחיל להוכיח את עצמו.

מעבר לתוצאות הנהדרות ברבעון האחרון, החברה כבר מסתכלת קדימה וצופה צמיחה של 90% במספר המנויים שמחזיקים במכשירי פלוטון, ליותר מ-2 מיליון מנויים בתוך שנה. כמו כן, החברה צופה הכנסות של כ-3.5 מיליארד דולר במהלך 12 החודשים הקרובים – צפי המשקף צמיחה של יותר מ-95%.

נחזור למשפט הראשון שלי על פלוטון ועל הביצועים של מניות החברה, שעלו כבר יותר מ-200% מתחילת השנה. ובכן, כמה חברות שאתם מכירים בוול סטריט יכולות לספק צפי כזה בהסתכלות של 12 חודשים קדימה?

שבוע הפד האמיתי

שבוע עמוס ליו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול שצפוי לספק יומיים של עדויות בוושינגטון בשני ושלישי וברביעי יעיד בפני ועדת המשנה של בית הנבחרים וביום חמישי מול ועדת הבנקאות של הסנאט.

פאוול יישאל בוודאי על האסטרטגיה המוניטרית של הפד וכמובן שיעלה חששות בנוגע למצב שבו לפד "תאזל התחמושת". אז בואו נדגיש באופן שיהיה ברור לכולם – הפד הוא הבעלים של מפעל התחמושת.

פאוול ככל הנראה ימשיך להשמיע טון יוני וחיובי עבור שווקי המניות כשימשיך לצודד בריבית נמוכה במהלך השנים הקרובות.

אירועי חברות – כל העיניים מופנות ליום הסוללה

טסלה (TSLA) תערוך ביום שלישי את יום הסוללה המדובר ויש ציפיות גדולות לתגליות שיחשוף אלון מאסק על הטכנולוגיה של טסלה ועל מה שטסלה מתכוונת לעשות עם הטכנולוגיה הזו.

יום הסוללה יכול בהחלט להיות מחולל תנועה רציני, אבל בינתיים עד סוף השנה טסלה מתכננת למסור חצי מיליון רכבים ללקוחות. בשבוע שעבר הזכרנו את חוסר היכולת של האנליסטים להבין את טסלה. ביום שישי האחרון אנליסט מפייפר טען שהחברה יכולה להגיע להכנסות של יותר מ-200 מיליארד בשנה בסופו של דבר, והעלה את מחיר היעד ל-515$ לקראת יום הסוללה תוך שהוא מציין את החלק הגובר של צריכת האנרגיה הירוקה במהלך חיינו בשנים הקרובות.

גם דן אייבס מווידבוש, אחד האנליסטים היותר שוריים על טסלה, אופטימי ומאמין שהחברה מתקרבת ללהודיע על סוללה של מיליון מייל בטכנולוגיה מתקדמת בעלת יכולת עמידות של שנים רבות.

ביומן המדווחות ניתן למצוא את נייקי (NKE) ואת ענקית הקמעונאות קוסטקו (COST) אשר ידווחו בשלישי וחמישי בהתאמה.

לסיכום,
גם במצב של שוק דובי נוסף נדע להעירך בהתאם ולנצל את ההזדמנויות למחירים האטרקטיביים בחברות של מחר .

כפי שהבנת, ניתן לייצר רווח משמעותי בשוק ההון בתוך זמן קצר, אם רק תדע לזהות את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ.

אז איך תוכל ללמוד לעשות את זה?

ראשית, אתה בטח שואל מי אנחנו. אז נעים מאוד, אנחנו חברת ביג שוט. מי שמכיר אותנו יודע שאנחנו לא אוהבים להתרברב, אבל לחברה שלנו יש רזומה מצוין ברכיבה על מגמות, סווינג אם תרצו, של מניות שהופכות להיות גדולות. כך למשל, חזינו את ההתפוצצות של מניות הטכנולוגיה ואחרות. הנה כמה מהחברות שרשמו עליה מדהימה בשנים האחרונות:

נטפליקס עלתה בשיעור 29,914%

אמזון עלתה בשיעור של 22,755%

בוקינג עלתה בשיעור של 8,035%

וולט דיסני עלתה בשיעור 7,291%

אם היית משקיע 1,000 דולר בכל אחת מהחברות הללו בתקופת השפל, היית יושב על 683,960 דולר כרגע. מדהים, לא?

אז תן לנו לומר לך משהו. כולם יודעים שלהשקיע בשוק ההון זו חובה לכל מי שרציני לגבי ייצור מקור הכנסה נוסף. כולם גם יודעים שההזדמנויות בשוק ההון נמצאות מעבר לכל פינה ושהכסף פשוט "שוכב על הרצפה ומחכה שמישהו ירים אותו".

אז אם שוק ההון הוא האופציה הכי טובה לגרום לכסף שלך לייצר עוד כסף, למה לא כולם משקיעים בשוק ההון?

הנה כמה סיבות עיקריות:

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל (ידעת שהסכום ההתחלתי הנדרש כדי באמת לייצר רווחים בשוק ההון הוא 10,000$?).

גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו מה שגורם להם להיות מונעים מרגש ולא לעבוד עם אסטרטגיות מסחר מוכחות וניהול סיכונים נכון.

לרוב האנשים אין את הזמן להשקיע.

לרוב האנשים אין את הניסיון הנדרש.

זו הסיבה שיצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה אנחנו מספקים (לאלו שמתאימים בלבד) תיק על סך 10,000$ כח קנייה למסחר בשוק ההון.

אתה קורא נכון, אנחנו מאפשרים לאנשים רגילים לגמרי, שמבינים ששוק ההון הוא ההזדמנות הגדולה ביותר לייצר עוד מקור הכנסה היום לסחור על ההון שלנו מבלי לסכן אפילו שקל אחד מההון העצמי שלהם.

ואנחנו לא עושים את זה כי אנחנו אנשים נחמדים שמחפשים לחלק כסף, ממש לא!

הסיבה שאנחנו מחלקים למתאימים תיקי מסחר על סך 10,000 דולר כח קנייה היא שמודל הנוסטרו המהפכני שלנו אומר שכשהסוחרים שלנו, שסוחרים על ההון שלנו מרוויחים, אנחנו מתחלקים איתם ברווחים.

ואם הם מפסידים, אנחנו לוקחים את כל ההפסד עלינו.

מוכן לבדוק אם יש לך מה שדרוש כדי לקבל מאיתנו תיק על סך 10,000 דולר כח קנייה למסחר ולהתחיל לסחור ללא צורך בהון עצמי?

כדי לבדוק התאמתך, לחץ על הכפתור ממש כאן מתחת לכתבה.

השאר פרטים בדף שיפתח ולאחר מכן צפה בהדרכה מיוחדת שהכנו עבורך על שוק ההון.

לאחר שתצפה בהדרכה, תוכל לענות על שאלון קצרצר שאתה אמור לסיים תוך ארבע דקות. לאחר מילוי השאלון, נדע שנינו האם אתה מתאים לקבל מאיתנו תיק על סך 10,000 דולר כח קנייה למסחר בשוק ההון!


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן