+BigShot מופעל להתנתק?

מניית פייסבוק נשארה חזקה על "קנייה" על כל משיכה חזרה

שתף כתבה

תוכן עניינים

מניית פייסבוק

תשתמש ברוח הנגדית לטובתך, ותקנה מניית פייסבוק על כל נסיגה.

כשהמניות נסחרות בסביבות השיא של כל הזמנים, משקיעים רבים תוהים מה הלאה לפייסבוק ( שם המנייה: NASDAQ: FB)? עם התפשטות מגיפת וירוס הקורנה ברחבי העולם, מניות ה- FB ירדה בכמעט 37% ממחירי טרום המחלה. אולם, ככל שהמשקיעים הבינו שהנגיף הוא רוח גבית, ולא רוח נסיגה, עבור החברה, מניות הוקפצו/עלו בחזרה. בנקמה.

מניות חברת המדיה החברתית הענקית התייצבו וחזרו למחירים קודמים. כיום, המניה נסחרת הרבה מעל לרמת המחירים שלה בפברואר, והיא נמצאת רק כמה דולרים מתחת לגובה העליון שלה מכל הזמנים. עדיין, זה לא אומר שאנחנו ראינו את הקצה.

איך זה? אמנם, מלבד אי הוודאות המתמשכת בגלל המגיפה, פייסבוק ניצבת בפני כמה "שיהוקים" אחרים בטווח הקרוב. כלומר, התקפות משני צדדים : מעורבותה בדיון הפוליטי הפכפך בימינו, אבל גם ספקטרום הרגולציה.

עם זאת, נושאים אלו יבואו וילכו. סיפורים אלו יוצרים כותרות נהדרות. אבל הם ככל הנראה  לא יפגעו בערך המניות של פייסבוק בטווח הארוך. במיוחד כאשר שוקלים למול חברה שמשנה את כללי המשחק, בתנועה מלאה.

בקצרה, המניות נשארות חזק על "קניה" למרות כל משיכה/ירידה.

מסחר אלקטרוני יכול להיות מחליף לכללי המשחק עבור פייסבוק

קל לראות ברכיב: FAANG כרק מודעה דיגיטלית. כמעט כל הכנסותיה נובעות ממכירות פרסום. אבל, החברה מתכננת לגוון את זרמי הרווחים – אשר יכולים גם להפחית את התלותיות המוחלטת ברווחים ממודעות, כמו גם לקחת את החברה לשלב הבא.

אז מהי האסטרטגיה של פייסבוק "לשלב הבא" ולשמור על רכבת הצמיחה? מסחר אלקטרוני. כפי שדיברתי בהרחבה בניתוח קודם, לפלטפורמת/לפונקציונאליות של חנויות יש הרבה פוטנציאל בחברה של פייסבוק.

ראשית, לצבור נתח שוק אמור להיות פשוט, עם 2.6 מיליארד משתמשים פעילים מדי יום. במילים אחרות, בסיס לקוחות פוטנציאלי מובנה. שנית, מעבר למסחר אלקטרוני הוא התקדמות טבעית. הפלטפורמות של החברה הן כבר ערוצי שיווק גדולים.

כרגע, עסקים קונים מודעות בפייסבוק. "משפיעים" באינסטגרם ממליצים על מוצרים בפוסטים ממומנים. על ידי הפיכת פייסבוק לפלטפורמת המסחר האלקטרוני בעצמם, הם יכולים לחתוך יריבים כמו אמזון (NASDAQ: AMZN). בקיצור, לכידת פרוסה אדירה משוק ההולך וגדל.

שלישית, הרחבה למסחר אלקטרוני תחזק גם את מכירות המודעות. במיוחד בקרב עסקים קטנים. שמחכים להתאושש מהמגיפה, עסקים קטנים רוצים להתחיל במכירות בעולם המסחר האלקטרוני. אבל חסר להם את התשתית לעשות זאת. חנויות פייסבוק מספקות פיתרון מלא.

בהינתן 8 מיליון בלבד מתוך 160 מיליון העסקים עם נוכחות בפלטפורמה שקונים כרגע מודעות, אפשר לומר שמסלול הצמיחה לפייסבוק הוא מסיבי. בהתחשב בכך, הנושאים לטווח הקרוב של החברה מחווירים בהשוואה.

הרוח הפיננסית והפוליטית תעבור בקרוב

עם זרז הסחר האלקטרוני, אין זה מפתיע שמניית פייסבוק עשתה לאחרונה שיאים חדשים. עם זאת, ישנם עדיין בטוח הקצר רוח נגדית להתמודד איתה. אני מדבר על גם מכירות המודעות וגם על הרוח הפוליטית.

ראשית, נסתכל על הרוח הנגדית במכירות המודעות. האם זה עדיין בעיה? כאשר ההתפרצות הגיעה לראשונה, מכירות המודעות בכל הפלטפורמות היו להיט גדול. ולצערי, ענקי מודעות דיגיטליות כמו החברה הזו ואלפבית (NASDAQ: GOOG GOOGL) לא ניצלו.

עם זאת, סוגיה זו אינה בגדר טווח קצר. לאחר השפל, מכירות המודעות התייצבו באפריל. דברים עשויים להמשיך להיות מאותגרים. אבל, כמו פקודות הנעילה [הסגר] מסתיימות ברחבי העולם, הביקוש למודעות יחזור לאחור. הרבע השני אולי לא נראה יפה כמו הרבע הראשון. עם זאת, כאשר שוק המודעות מתייצב, המחצית האחורית של 2020 עשויה להיות "חזרה למצב רגיל" לצמיחת מכירות המודעות של החברה.

עכשיו, מה המצב בהנושאים הפוליטיים? אלה הם כפולים. ראשית, יש לך רוח נגדית נגד הפרטיזנים. אלה בשמאל ובימין הפוליטיים כועסים על פייסבוק. הכעס הזה מכל הקשת הפוליטית רק מזין את האש לסוגיה הפוליטית הנוספת העומדת בפנינו, ספקטרום הרגולציה.

ביג טק היה הזוכה המובהק בסביבת "המנצח לקחת הכל" של ימינו. זה הופך שמות כמו פייסבוק למטרה יושבת של רגולטורים בנושא הגבלים עסקיים. עם זאת, אני לא חושב שהסיכונים הפוליטיים האלה יעשו הרבה כדי להטביע את החברה לטווח הארוך. כפי שציינתי קודם, החברה עברה הפרעות ציבוריות כמו שערוריית קיימברידג 'אנליטיקה ללא פגע. רוב הסיכויים שהם ימצאו את העניינים שוב.

אל תפספס את היער בגלל העצים עם מניית פייסבוק

עם רוח נגדית בטווח הקרוב במחשבה, אני לא מאשים כמה שהם סקפטיים לגבי המניה הזו ברגע זה. עם זאת, קחו בחשבון את פוטנציאל הצמיחה העצום של המעבר של החברה הזאת למסחר אלקטרוני.

להוסיף בהמשכיות על החוזקות שלהם בעסק הדגל שלהם שהוא המודעות. אלה גוברים על נושאים פוליטיים קרובים לטווח הרחוק, המספקים יותר כותרת מהסיכון הכספי בפועל.

השתמש ברוחות-הנגדיות אלו לטובתך וקנה מניות FB בכל משיכה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן