+BigShot מופעל להתנתק?

אמזון דוחה את הפריים-דיי לאוקטובר

ענקית האי-קומרס דחתה שוב את אירוע ההנחות, זאת אחרי שדחתה אותו פעמיים ליולי ואוגוסט. המניה רשמה "ראלי" מרשים של 56 אחוז בשנה. אז מהו מחיר היעד שלה כעת?

שתף כתבה

סוחרים מ-18 מדינות תרמו למכירות כשני מיליארד דולר. משרדי אמאזון

תוכן עניינים

ענקית האי-קומרס (מסחר מקוון) אמזון דחתה שוב את אירוע הפריים-דיי, כך על פי דיווחים מהביזנס אינסיידר. אירועי יום הקניות בהנחה ייערכו בחודש אוקטובר לפי הדיווח, זאת לאחר שנדחו מספר פעמים בחודשים האחרונים.

אמזון כבר דחתה את פתיחת הפריים דיי מיולי, אז היה אמור להיפתח, לאוגוסט. בוול סטריט ג'ורנל מדווח כעת כי האירוע נדחה לספטמבר. רויטרס ציטטה הערות מפגישות פנימיות בהן נאמר כי העיכוב עלול לגרום, ב"תרחיש הגרוע ביותר", להפסד של 100-300 מיליון דולר כתוצאה מעודף מלאי שנמכר בהנחה. בעבר חשפה אמזון כי סוחרים מ-18 מדינות תרמו למכירות כשני מיליארד דולר במהלך הפריים דיי של 2019. בחודש מרץ, למשל, אמזון התמקדה במשלוח פריטים חיוניים בלבד, אך פתחה חזרה את שוק המשלוחים באמצע אפריל.

מניות אמזון רשמו "ראלי" (מצב בו מתבצעת עליה חדה של המניה כלפי מעלה) מרשים של 56 אחוז עד כה (כמעט שנה, מאז יולי 2019) ולאנליסטים יש הסכמה חזקה של קנייה לגבי המניה. מחיר היעד הממוצע של אנליסטים עומד על 2,841 דולר, אך בשל ה"ראלי" האחרון קיים פוטנציאל ירידה של שני אחוזים. בריאן ווייט, ה"שור הגדול" ביותר של אמזון בוול סטריט, מאמין שהחברה מספקת "יכולות מפתח, תשתית גלובלית עצומה וחוסן פיננסי הנחוץ כדי לתמוך בצרכים של אנשים וארגונים ברחבי העולם, תוך שהיא גם ממצבת את החברה כמרוויח מרכזי מהאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית". עוד מוסיף האנליסט כי "זה יתחיל עם התוצאה של מגיפה זו שתביא לשימוש רב יותר בסחר אלקטרוני, בענן ובטכנולוגיה מתפתחת". יעד המחיר שלו גבוה מאוד ועומד על 3,500 דולר – המשקף עליה של 21 אחוז.

*נכתב בשיתוף אתר Tipranks.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן