+BigShot מופעל להתנתק?

שוק ההון: עושים סדר בתיק עם שלוש המניות המומלצות לתקופה הזאת

גם בשוק התנודתי של היום אפשר למצוא מניות שמסוגלות לשרוד ואפילו להניב לכם הרבה כסף. השיטה: בחירה חכמה במניות פעילות במיוחד גם בתקופת משבר

שתף כתבה

תוכן עניינים

בשוק תנודתי כרכבת הרים, עובדה אחת הפכה לברורה כשמש: הקורונה שינתה ועדיין משנה את כללי המשחק. כשמספר הנדבקים החדשים בעליה, התקוות לחזרה לשגרה מתרחקות, איתה גם התקוות שהגיעו מהתיקון שמבצע השוק. נוף ההשקעות, כך חוזים בכירים בתחום, ישתנה בעתיד הנראה לעין. על רקע זה, אסטרטגיות ההשקעה יצטרכו לקחת בחשבון את המציאות החדשה שנוצרה ולהתמקד בהשקעה בחברות המוכנות ליציאה מהמשבר כמנצחות. הנה שלוש מניות שבהחלט באות בחשבון:

(Adtran Inc. (ADTN
כאחת הספקיות המובילות של ציוד רשתות ותקשורת, אדטרן עוזרת לחברות שירותי תקשורת לנהל את שירותיהן של כאלה המחברות אנשים מרחבי העולם. עם התפרצות הנגיף, פס רחב למגורים הפך להכרחי.
מייקל ג'נווס, שותף בחברתMKM , טוען כי "בעינינו, הסיפור של אדטרן אפילו ישתפר לאחר מגפת הקורונה, מאחר והשימוש בפס רחב עלה בחשיבותו, אנחנו מאמינים שהאינטרנט 3.0, בשילוב עבודה אנושית מצוינת והחיים החברתיים עוברים לאונליין, כלומר – כאן כדי להישאר", הוא אמר. "אנחנו רואים עניין מחודש בדיוק בתחום שבו אדטרן שולטת".
בכל הנוגע למוצרי הסיבים האופטיים, החברה מתמקדת בכך בשנים האחרונות. היא מחדשת את יכולות ה- PON שלה ומציעה פלטפורמות סיבים עם תכונות SDN וענן חדשניות. ג'נווס טוען FH "בשנה האחרונה אדטרן הצליחה להעביר את לקוחות קווי הנחושת הגדולים להיות לקוחות סיבים אופטיים גדולים. היא דיווחה על עליה משנה לשנה של 26% בהכנסות בדוחות הרבעון הראשון של 2020. כמו כן, החברה חתמה עם DT על הסכם להגדלת הסיבים האופטיים באופן משמעותי בשנים הקרובות".
KSCRHU' מחיר המניה כרגע אטרקטיבי עם מחיר יעד של 16 דולר, שמהווה פוטנציאל ענק של יותר מ-50 אחוז.

(Sirius XM Holdings (SIRI
זוהי חברה מובילה בתחום בידור האודיו. היא מציעה פלטפורמה למוצרי שמע ומנויים התומכים בפרסום דיגיטלי. בעוד שמניות החברה הציגו ביצועי חסר לעומת השוק הרחב מאז פברואר, יש מספר סיבות שבעקבותיהן האנליסט מג'י.פי.מורגן סבסטיאנו פטי חוזה פוטנציאל צמיחה.
פטי מספר עובדות: המניה רשמה שיפור במכירות הרכב מאז אפריל. נתוני הנטישה/המרה שלה אף טובים מהמצופה ברבעון הראשון של השנה. סיבה זו גם הכניסה את המניה לרשימת ההזדמנויות הנבחרות ביוני של ג'י.פי.מורגן. פטי מציין את "העמידות של בסיס המנויים, מינוף נמוך, פרופיל נזילות איתן".
לאור כל האמור פטי העלה את הערכתו ל-EBITDA, שאמנם אינו מופיע בדוחות הכספיים של החברה אך מהווה התייחסות חשובה לאנליסטים, בשלושה אחוז. כעת הוא מעריך את השווי ב-603 מיליון דולר וצופה ירידה בהפסד במאזן של שנת 2020 עקב מכירות הרכב הגבוהות מהמצופה ברבעון השני. מחיר היעד נקבע על 7 דולר. מחיר היעד הממוצע של אנליסטים עומד על 6.51 דולר.

Avid Bioservices Inc. (CDMO)
אוויד ביוסנס מתמקדת בפיתוח וייצור טיפולים הנגזרים מתרבית תאי יונקים, זאת במטרה לשפר את חיי החולים. נגיף הקורונה שיבש את מהלך העבודה התקין בכמה מחברות הביומד, זה נכון, אבל גם יצר הזדמנות עבור החברה. "אוויד ביוסנס הוא השם הראשון שאנחנו קונים", מציין האנליסט מאט הוויט. האנליסט, המדורג בארבעה כוכבים, מציין כי הייתה בעיה בציוד החברה ברבעון הקודם, אולם הנושא טופל והציוד עובד כראוי. יש לציין כי הנגיף לא פגע בחברה עצמה ואף נרשמה עלייה בביקושים.
כמו כן, החברה הכריזה על שיתוף פעולה עם אראגן ביוסיינס. ההודעה עברה "מתחת לרדאר" המשקיעים אך היא בעלת ערך גבוה עפ"י הוויט. הוויט טוען כי יש הזדמנות טובה לחברה לייצר טיפולים או חיסונים לנגיף כל עוד הם מבוססי נוגדנים. הוויט מציב מחיר יעד של 10 דולר למניה (אפסייד של 26%). ממוצע היעד של האנליסטים עומד על דולר אחד פחות.

*המאמר נכתב בשיתוף אתר Tipranks.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן