+BigShot מופעל להתנתק?

אוקטובר הסתיים באדום בוהק. אבל מדוע טוויטר התרסקה?

מניות הטכנולוגיה הגיבו רע לאחר הדוחות, המשקיעים הגיבו רע גם למניית הרשת החברתית, בעקבות ציפיות האנליסטים. גם אפל, פייסבוק, טסלה ואמזון לא שרדו את השבוע הרע של ניו יורק מאז חודש מרץ

שתף כתבה

המשקיעים לא דילגו מעל הנחות האנליסטים. טוויטר

תוכן עניינים

אחרי שיום חמישי נעל את המסכים בוול סטריט בירוק, יום המסחר האחרון של חודש אוקטובר ביום שישי, ננעל בצל פרסום דוחות ענקיות הטכנולוגיה – באדום בוהק. מדד הנאסד"ק צלל ב-2.45 אחוז, ה-S&P 500 ירד ב-1.2 אחוז ואילו הדאו ג'ונס איבד 0.6 אחוז מערכו. אבל זה לא השיא השלילי היחיד שגרר השבוע האחרון, שהיה החלש ביותר מאז חודש מרץ. בסיכום השבוע, הנאסד"ק ירד בכ-6 אחוז, הדאו ג'ונס איבד 7.4 אחוז, ומדד ה-S&P 500 נחתך בשיעור של 6.5 אחוז. 

כאמור, גם מניות הטכנולוגיה, שעד לאחרונה הניבו לא מעט כסף למשקיעים, סיימה את החודש באדום בוהק (זאת למרות שחלק נכבד מהדוחות דווקא הצביעו על עלייה): מניית אפל ופייסבוק התרסקו ב-6.4 אחוז ו-7.6 אחוז בהתאמה, אמזון צללה ב-5.9 אחוז ומניית טוויטר צנחה בצורה משמעותית כשאיבדה יותר מ-21 אחוז מערכה. אפילו מניית הרכבים טסלה מחקה 5.6 אחוז מהשווי שלה. מניית התעופה בואינג ירדה בכ-2.6 אחוז. 

כאמור, מי שעמדה בראש הכותרות בסוף השבוע היא טוויטר. המניה התרסקה לאחר שהחברה דיווחה על שיעור צמיחת המשתמשים. על פי תוצאות הרבעון השלישי שפרסמה טוויטר, מספר המשתמשים הפעילים היומיים עלה במיליון משתמשים, ל-187 מיליון, אולם תחזיות האנליסטים ציפו ל-195 מיליון פעילים ביום. המשקיעים הגיבו בהתאם. 

החברה, אגב, דיווחה על הכנסות של 936 מיליון דולר ברבעון – 14 אחוז יותר לעומת התקופה המקבילה אשתקד. בטוויטר הגיבו ופרסמו הודעה במקביל לתוצאות הדוחות. שם הסבירו כי ימשיכו לשמור על תרבות השיח וכי הם פועלים לצמצום תכנית פוגעניים ומידע כוזב. בנוסף, החברה תתערב בנוגע לציוצים שיכריזו על ניצחון בבחירות בארצות הברית מבלי שהתקבלו תוצאות רשמיות.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן