+BigShot מופעל להתנתק?

אושיית הטיקטוק לבשה חולצה של חברה ישראלית. המניה זינקה

מלכת הטיקטוק צ'ארלי דאמיליו (16), שלה קרוב למאה מיליון עוקבים, העלתה סרטון עם פריטי לבוש של עדיקה. המניה זינקה בקרוב ל-22 אחוז. קים קרדשיאן, מאחורייך

שתף כתבה

תמונה אחת מקפיצה את השוק. חשבון האינסטוש של דאמיליו

תוכן עניינים

את אושיית הטיקטוק, צ'ארלי דאמיליו בת ה-16, רוב הילדים והנערים  מכירים. אבל ההשפעה שלה על שוק המניות התנודתי, כך מתברר, רחבה מאוד. ביום חמישי העלתה דאמיליו לחשבון הטיקטוק תמונה עם פריטי לבוש של חברת אופנה ישראלית – עדיקה. בתמונות היא לבשה גופיה שחורה וגם עליונית משובצת, כזאת שכבר לא נמצאת בסניפי הרשת. בתמונות נוספות היא לבשה פריטים נוספים של המותג. החברה, אגב, ידועה בכך שהיא פועלת באמצעות הרשת החברתית כדי למתג את עצמה.

בתגובה, ביום חמישי עלתה המניה בתשעה אחוזים ואתמול היא זינקה בשיעור של 21.7 אחוז. בחברה סיפרו כי לא מדובר בפרזנטורית שלהם, אלא באושיה שחובבת את פריטי הלבוש שלה. בעבר נצפתה דאמיליו במשחק מרכזי של משחק הסופרבול LIV 2020, כשהיא מופיעה יחד עם ג'ניפר לופז בפרסומת עבור "חומוס אחלה" של חברת שטראוס.

יחד עם זאת, ההשפעה על מניית החברה הייתה ברורה – לאושיית הטיקטוק, שכונתה בעבר "מלכת הטיקטוק" על ידי עיתון הניו יורק טיימס, חשבון עם 96.3 מיליון עוקבים ויש לה עוד 32 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם. דאמיליו נוהג לעלות ברשת החברתית סירטונים ותמונות ומקבלת מיליארדי לייקים.

דוגמאות למקרים כאלה לא חסר. כך למשל, בחודש יוני האחרון חתמה כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן על הסכם עם חברת הסטרימינג השבדית ספוטיפיי, על מנת לייצר פודקאסט איכותי לחברה, וזו עלתה בשיעור של 13 אחוז באותו יום ורשמה עלייה חדה באותה תקופה.

אתמול פורסם בפורטל כי מניית טוויטר התרסקה בשיעור של כ-21 אחוז. המניה התרסקה לאחר שהחברה דיווחה על שיעור צמיחת המשתמשים. על פי תוצאות הרבעון השלישי שפרסמה טוויטר, מספר המשתמשים הפעילים היומיים עלה במיליון משתמשים, ל-187 מיליון, אולם תחזיות האנליסטים ציפו ל-195 מיליון פעילים ביום והמשקיעים הגיבו בהתאם. 

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן