+BigShot מופעל להתנתק?

אחרי גוגל: ארצות הברית מתכננת לתבוע את פייסבוק

אחרי שטענה כי מנוע החיפוש משתמש ב"פרקטיקות אנטי תחרותיות", ארצות הברית מתכוון להגיש כבר בנובמבר תביעה נגד החברה של מארק צוקרברג. הטענה: הפרת חוקי הגבלים עסקיים. הנושא בחקירה

שתף כתבה

"החקירה נגדה בשלב מתקדם". פייסבוק

תוכן עניינים

אחרי התביעה שהגישה ארצות הברית נגד גוגל, כעת שוקלת המדינה להגיש תביעה גם נגד פייסבוק בטענה להפרת חוקי הגבלים עסקיים. התביעה, על פי הדיווח, עשויה להיות מוגשת כבר במהלך החודש הקרוב. בוושינגטון פוסט דווח כי רשות הסחר הפדרלית ערכה ביום חמישי דיון בנושא החקירה. במקביל, התובעים הכלליים בארצות הברית, בהם התובעת הכללית של ניו יורק, בודקים האם התנהלות החברה, כפי שהיא אמורה לבוא לידי ביטוי בתביעה, אמורה להוות איום על התחרות. ככל הידוע, החקירה נמצאת בשלב מתקדם לקראת הגשת התביעה.

כזכור, לפני מספר ימים דווח ב"וול סטריט ג'ורנל" כי משרד המשפטים האמריקני הגיש תביעה נגד גוגל, זאת בטענה כי השתמשה במה שמכונה "פרקטיקות אנטי תחרותיות" כדי לשמור על כוחה המונופוליסטי בתחום מנועי החיפוש והפרסום. התביעה, שהוגשה בבית המשפט הפדרלי בוושינגטון, היא הצעד החריף ביותר שנעשה אל מול חברת ענק בתחום הטכנולוגיה.

בתביעה נטען כי גוגל הפכה למעין מונופול בתחום החיפוש באמצעות הסכמים עסקיים שגורמים לחסימת החברות המתחרות בה. גוגל שולטת כיום ב-80 אחוז משוק מנועי החיפוש בארצות הברית. בממשל טענו כי המפרסמים נפגעים מכך משום שאינם נהנים ממחירים נמוכים יותר הנובעים מהיצע גבוה של מתחרות בשוק.

עוד טענו בממשל האמריקני, כי החברה משלמת לכאורה מיליארדי דולרים ליצרני טלפונים סלולרים, מפעילים ומפתחי דפדפנים כמו אפל, כדי שאלה ישמרו על גוגל כמנוע החיפוש המוביל בבירת המחדל שלהם. הדבר הזה, כך נטען, מונע מחברות מתחרות להיכנס לענף. בנוסף, בתביעה נטען כי אפליקציית גוגל מותקנת מראש על מכשירים ניידים המבוססים על אנדרואיד, כשלא ניתן להסיר את האפליקציה. לפיכך, הטענה היא שגוגל מונעת התקנה של אפליקצית המתחרית בצורה לא חוקית.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן