+BigShot מופעל להתנתק?

אחרי ההנפקה, Airbnb נופלת. ומה קרה למניית גוגל בעקבות הפגיעה בשרתים?

נעילה מעורבת הלילה בוול סטריט: טסלה ונטפליקס מטפסות, חברת השכרת הדירות ודורדאש, שביצעו לאחרונה הנפקות בבורסה, צנחו ב-7 ו-8.5 אחוז בהתאמה. גוגל ירדה למרות תיקון התקלה

שתף כתבה

גוגל לחצה ידיים על עסקה בשווי 5.4 מיליארד דולר עם מדיאנט
גוגל לחצה ידיים על עסקה בשווי 5.4 מיליארד דולר עם מדיאנט

תוכן עניינים

נעילה מעורבת הלילה בוול סטריט: המדדים המובילים דאו ג'ונס ו-S&P 500 שהחלו בעליות, ירדו ב-0.5 אחוז וב-0.4 אחוז בהתאמה, בעוד שמדד הנאסד"ק עלה בשיעור של חצי אחוז. העליות הבולטות: טסלה עלתה בשיעור של כ-4.9 אחוז, נטפליקס הוסיפה לערכה עוד 3.8 אחוז ומניית פייפאל עלתה ב-3.14 אחוז. גם מניית אלקסיון, כשנרכשה על ידי חברת התרופות אסטרהזנקה, נסקה בשיעור של 29.2 אחוז. לעומתן, ברשימת המניות היורדות נצפו המונפקות החדשות: Airbnb ודורדאש, שביצעו לאחרונה הנפקות בבורסה, ירדו בשיעור של כ-7 ו-8.5 אחוז בהתאמה.

לגבי Airbnb, המניה רושמת כבר ירידה משמעותית של 22 אחוז מאז ההנפקות בבורסה. היא הונפקה לפי מחיר של 68 דולר, בהתאם לשווי של 47 מיליארד דולר אחרי דילול, זאת לאחר שלפי התכנון הראשי המטרה הייתה למכור אותה סביב 56-60 דולר למניה. יום המסחר הראשון הסתיים בנסיקה משמעותית, כשהמניה עלתה ל-147 דולר – כלומר זינוק של 130 אחוז. אתמול כבר נסגרה המניה על שער של 130 דולר בלבד.

הפגיעה בשרתים לא משנה את התמונה הכללית. מניית גוגל

מי שעלתה אתמול לכותרות היא מניית גוגל, שירדה בשיעור של 1.27 אחוז. משתמשים רבים ברחבי העולם התלוננו אתמול כי הם לא הצליחו לשלוח מיילים, להעלות קבצים בדרייב או להפעיל סרטון באמצעות היוטיוב. הסיבה: השירותים של ענקית הטכנולוגיה קרסו למשך כשעה ולכן לא ניתן היה לעשות שימוש בגוגל, יוטיוב, ג'ימייל, ואפילו בגוגל Docs.

התקלה, כאמור, לא נצפתה רק בישראל, אלא ברחבי אירופה. גם בברזיל, הודו ומזרח ארצות הברית התלוננו המשתמשים על בעיה דומה. מי שעשה שימוש בדפדפן כרום במצב נסתר שבו אין התחברות למשתמש מסוים, כך דווח, לא נתקל בבעיה. לאחר כשעה, מגוגל נמסר כי "כל השירותים שלנו שבו לפעול. אנחנו מתנצלים בפני כל מי שנפגע. ננהל בדיקת מעקב מקיפה לוודא שבעיה זו לא תשוב בעתיד".

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון.
הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי.
הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

רוצים לדעת עוד על הנפקות בבורסה?

 אז אחרי שדיווחנו לכם על שיא ההנפקות בן 20 שנה בארצות הברית, מתברר כי גם בישראל, נושא ההנפקות בבורסה צובר תאוצה השנה. שבע חברות ישראליות חדשות הונפקו רק במהלך חודש נובמבר – שיא חדש שנשבר מאז יוני 2007. לאחרונה דיווחנו כאן על השיאים ששברה מניית פייבר, אבל היא כמובן לא היחידה שמעוררת עניין בוול סטריט, אלא גם המניות שהוזכרו כאן למעלה. צעד ראשון למידע הזה שיחשוף אתכם לעולם ההנפקות, אבל בעיקר לפרקטיקה, תוכלו לקבל בלחיצה על הכפתור כאן למעלה. כך תוכלו לזהות את ההנפקה הבאה שיכולה להתפוצץ!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן