+BigShot מופעל להתנתק?

איך להשקיע במניות? המדריך המלא

בטח תופתע לגלות שהשקעה של 10,000 דולר במדד S&P 500 לפני 50 שנה שווה היום כמעט 1.2 מיליון דולר. בעקבות הביקוש העצום לידע בשוק ההון, הנה כמה טיפים שיעזרו לך להבין איך להשקיע במניות והאם אתה מתאים לכך, בעזרת כמה שאלות פשוטות

שתף כתבה

כך תהפכו להיות סוחרים

תוכן עניינים

רבים מאיתנו רוצים לדעת איך להשקיע במניות אבל לא ממש יודעים איך לעשות את זה. החשש הראשוני הוא מובן מאליו: חוסר ידע וניסיון בשוק ההון וכמובן – חוסר בהון עצמי התחלתי שהוא תנאי בסיסי להתחלת מסחר בשוק ההון. אם אתה לא בטוח שאתה יכול להשקיע כי אין לי את הידע ואת ההון העצמי, הגעת למקום הנכון.

אז איך להשקיע במניות?

זה אולי נתון מפתיע, אבל השקעה של 10,000 דולר במדד S&P 500 לפני 50 שנה שווה היום כמעט 1.2 מיליון דולר. השקעה במניות, כאשר היא נעשית בצורה שקולה, היא אחת הדרכים היעילות לבנות עושר לטווח הארוך. בסיום המאמר הזה, סביר להניח שתבין כיצד לבצע מסחר בשוק ההון.

לפני שנצלול פנימה, חשוב שתדע כמה דברים. על מנת להשקיע במניות, אתה חייב לרכז כמה דברים חשובים קודם:

  1.     גישת ההשקעה שלך
  2.     הסכום שאותו אתה מתכוון להשקיע
  3.     פתיחת חשבון השקעה
  4.     פיזור הסיכון באמצעות גיוון המניות

בפרק הבא, אנחנו גם נדבר עליהם.

איך בוחרים מניה להשקעה?

ובכן, הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא כיצד להתחיל להשקיע במניות. חלק מהמשקיעים בוחרים לקנות מניות בודדות, בעוד שאחרים נוקטים גישה לטווח הארוך.

כדי לענות על כך, נסה לחשוב אילו מהגישות הבאות מתאימה לך: האם אתה אדם אנליטי שנהנה לחקור, האם אתה שונא מתמטיקה ולא רוצה לעשות המון "שיעורי בית", האם יש לי מספר שעות בכל שבוע להקדיש להשקעה בבורסה, האם אתה אוהב להעמיק בקריאה על חברות פוטנציאליות, או האם אתה איש עסוק שאין לו זמן לנתח מניות.

כתבות נוספות

מתכוונים להשקיע ב-2021? הנה כמה טיפים בשבילכם

וזה מה שהכסף שלכם עשה בשלושת החודשים האחרונים 

החדשות הטובות עבורך הן שלא משנה עם איזה מההצהרות הללו אתה מסכים, אתה עדיין יכול להשקיע בשוק המניות. השאלה היחידה שנוצרה היא איך תעשה זאת.

איך לסחור במניות ואיך לדעת באיזו מניה להשקיע?

אתה יכול להשקיע במניות בודדות רק אם יש לך מספיק זמן לחקור ולהבין איזה מניות הן הטובות ביותר עבורך. אם זה המקרה, אנו ממליצים לך לעשות זאת. משקיע חכם וסבלני יכה את השוק בטווח הארוך. בנוסף למניות, תוכל להשקיע גם בקרנות אינדקס, העוקבות אחר מדדים כמו מדד S&P 500 אותו הזכרנו קודם לכן. אם דוחות רבעוניים וחישובים מתמטיים לא בשבילך, כדאי לנקוט בגישה פסיבית.

אז מה הכי מושך בעיניך? אולי השקעה בקרנות אינדקס, רכיב השקעה פופולרי שעוקב אחר מדדי השוק ויכול לסייע באיזון התיק שלך. ואולי עדיף להשקיע בתעודות סל, שמספקות חשיפה רחבה לשוק ונסחרות באופן דומה למניות.

רגע, אבל כמה כסף יש לך ואיך לבחור מניה?

ראשית, כדאי שנדבר על הכסף שלא כדאי לך להשקיע במניות. שוק המניות אינו מקום לכסף שאולי תזדקק לו בחמש השנים הבאות, לכל הפחות. הוא אולי יעלה בוודאות בטווח הארוך אבל קיימת גם אי ודאות במחירי המניות בטווח הקצר. למעשה, ירידה של אחוזים בודדים ויותר אינה חריגה. בשנת 2020, במהלך מגפת הקורונה, השוק צלל ביותר מ- 40 אחוז ואז עלה לשיא של כל הזמנים תוך מספר חודשים.

לא חסרות דוגמאות לכסף שכדאי לך להשקיע בתכנית חסכון מאשר עם תשואה גבוהה מאשר השקעה בשוק המניות: שכר הלימוד הבא של ילדיך, חיסכון עבור חופשה, מקדמה עבור רכישת דירה וכדומה.

עכשיו בוא נדבר על מה לעשות עם הכסף הפנוי שלך, זה שלא תזדקק לו בחמש השנים הקרובות. ככל שאתה מתבגר, המניות הופכות בהדרגה למקום פחות רצוי להחזיק בו את הכסף שלך.

איך רוכשים מניות בפועל ואיך משקיעים במניות?

יכול להיות שכל העצות האלה כלל לא מועילות לך, אם אין לך דרך לקנות מניות בפועל. לשם כך תזדקק לסוג מיוחד של חשבון הנקרא חשבון תיווך. חשבונות אלה מוצעים על ידי חברות רבות. פתיחת חשבון תיווך היא, בדרך כלל, תהליך מהיר שנמשך דקות ספורות. אתה יכול לממן את חשבון התיווך. אבל קודם לכן עליך לשקול מספר דברים: עמלות המסחר ושירותים נוספים שהברוקר שלך מציע לך. תצטרך, כמובן, להשקיע זמן בהחלטה מי ינהל את הכסף שלך.

פיזור הסיכון

אחרי שסיימת את השלב הזה, והבנת איך לרכוש מניות, ננסה לסייע לך בעזרת מספר טיפים חשובים. כמובן, הטיפים האלה הם לא ייעוץ כלכלי, אלא נקודות כלליות שיוכלו לסייע לך:

גוון את תיק העבודות שלך.

תשקיע רק בעסקים שבהם אתה מבין.

הימנע ממניות עם תנודתיות גבוהות.

למד את המדדים והמושגים הבסיסיים להערכת מניות.

האם הבנת איך להשקיע במניות? 

אחרי שחקרת, העמקת ולמדת ואתה בטוח שאתה יכול לצאת לדרך כדי לסחור, זה כנראה הזמן הטוב ביותר להשקיע במניות. כל זה, כמובן, אם יש לך את הזמן לחקור ולבדוק, את ההון העצמי ההתחלתי ואת הידע הנחוץ. את חברת ההשקעות לא יהיה לך קשה למצוא, אם רק תשקיע בזה מעט מאמץ.

ואם אין לך את כל הכלים הדרושים למסחר בשוק ההון, או ידע וניסיון והון עצמי מספיק, יש דרך קלה יותר לענות על כל השאלות שלך. דרך שבה תוכל לקבל גם הון עצמי מבלי לסכן אותו, וגם ידע. גם לקבל תיק מסחר גדול שבו לא תוכל להפסיד אלא רק להרוויח וגם את הידע לנצח את שוק ההון.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן