+BigShot מופעל להתנתק?

אלאדין, מתחת לשטיח: האם מאחורי מניית דיסני מסתתרת הזדמנות אמיתית?

החברה המוכרת והאהובה על הילדים ברחבי העולם רשמה התרסקות בתחילת השנה בעקבות משבר הקורונה. הפארקים נסגרו והקרוזים בוטלו, אבל יש גם נקודת אור: האם דווקא עכשיו נוצרה הזדמנות אמיתית למשקיעים?

שתף כתבה

תוכן עניינים

חברת וולט דיסני (DIS – The Walt Disney Company) ידועה לכל –רובנו ביקרנו בפארקי השעשועים שלה ברחבי העולם, רכשנו עשרות מוצרים תחת המותג מיקי מאוס, אבל מה שנראה לעין אינו תמיד משקף את התנהלות החברה. האם הפארקים הינם מנוע ההכנסות היחיד של דיסני? האם אותה פארקים קסומים, שסגורים ממרץ האחרון בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, הינם מקור ההכנסה העיקרי שלה? ובעיקר – האם לאור ההתפתחויות האחרונות בחברה נראה תנודות קיצוניות במסחר שלה?

ובכן, חברת דיסני היא תאגיד רב לאומי אמריקאי בעל חברות בנות רבות ומגוונות. החברה מחזיקה בבעלותה אולפני סרטים מרובים, הן לסרטי אנימציה כמו אלאדין והן לסרטים מוכרים אחרים – מפיטר פן, דמבו הפיל המעופף ואליס בארץ הפלאות. את העובדה שמדובר באחד האולפנים הגדולים והידועים ביותר בהוליווד, אתם בטח כבר יודעים. מה שלא כולם יודעים הוא שרשת הטלביזיה ABC שייכת לדיסני, שמחזיקה גם חברת קרוז. תחת המותג דיסני, מפעילה החברה את מותג דיסני פלוס, המוכר לחובבי הז'אנר כשירות סטרימינג שהוקם בין היתר, כדי להתחרות בנטפליקס – המלכה הבלתי מעוררת של העולם הזה.

אלא שבאמצע מרץ האחרון, כפי שדיווחנו קודם, נאלצה חברת DIS לסגור את כל 14 הפארקים האהובים שלה ברחבי העולם – בפלורידה, בקליפורניה, פריז, הונג קונג, שנחאי ועוד. המניה צנחה ומתחילת השנה ועד שיא המשבר, ב-18 במרץ, היא ירדה ב-45 אחוז. עד היום, אגב, היא רשמה ירידה כוללת של כ-17.5 אחוז.

אבל איך משפיעה גם התפרצות הנגיף על המניה? בישראל, בתי הקולנוע נסגרו, הפקת סרטים חדשים וקיימים נעצרו, וגם הקרוזים ברחבי העולם הפסיקו – כל זאת במקביל לפתיחה איטית של הפארקים של החברה. מכיוון שהפארקים הם חלק מהותי מהכנסות החברה, דיסני רשמה בדוח האחרון שלה ירידה ברווח התפעולי של כ-1.4 מיליארד דולר וייחסה זאת בעיקר לסגירת הפארקים.

החברה אומנם רשמה רווח נקי של 475 מיליון דולר, אך מדובר על ירידה של 91 לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בתחילת חודש אפריל האחרון דיווחה דיסני שברשותה כעת 50 מיליון משתמשים בשירות הסטרימיניג החדש שלה, נתון מרשים ומעורר תקווה. מדובר על קצב הירשמות חסר תקדים לשירות החדש. כעת, החברה אמור לדווח בתחילת אוגוסט על תוצאות הרבעון האחרון. האם היא תנחל אכזבה נוספת, או שמא פתיחת הפארקים ההדרגתית תחזיר את המשקיעים לבטוח במניה?
את התשובות, כנראה, נקבל ממש בקרוב.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן