+BigShot מופעל להתנתק?

אפל השיקה את האייפון 12, אז מדוע המניה ירדה?

טים קוק הודיע אתמול על השקת האייפון החדש, אבל המניה הגיבה בירידה אחרי נסיקה משמעותית שלשום. מדוע זה קרה ומדוע היא מרכזת עניין כה רב? רמז: G5

שתף כתבה

דור חדש, תקוות חדשות. מכשיר האייפון

תוכן עניינים

בין הירידות במדדים במסחר בניו יורק אתמול נרשמה ירידה משמעותית גם במניה של חברת אפל. החברה השיקה את האייפון 12 שלה, אבל כל זה לא עזר לה להימנע ממימושים.

אתמול הכריז המנכ"ל טים קוק על ההשקה הראשונה של האייפון החדש. אפל נהגה לקיים בעבר אירועים חגיגיים ומושקעים, אבל בעקבות הגבלות הקורונה והעובדה שהטיסות מוגבלות, הוחלט כי ההשקה תתקיים הפעם בצורה וירטואלית. ההשקה לא מנעה, כאמור, את הירידות: מניית אפל ירדה ב-2.7 אחוז, לאחר שיום קודם סיימה בעליה של 6.3 אחוז, זאת בתגובה להודעה כי החברה משיקה ארבעה אייפונים חדשים שאמורים לשבור את שיא המכירות ויכללו עיצובים חדשים. כמו כן, הוא יתמוך ברשת ה-G5, מה שיוצר באז אדיר סביב ההשקה ועניין אצל המשקיעים.

"המשתמשים יכולים להיות בטוחים שהאייפון יעשה את כל המטלות תוך שמירה על הפרטיות שלהם", הוא הדגיש בנאומו. "היום אנחנו מביאים את 'דור חמש' לאייפון. מה שאתם לא יודעים על האייפון, זו השותפות המדהימה שלנו עם חברות הסלולר בכל העולם, על מנת שהמשתמשים יקבלו את החוויה הטובה ביותר". עוד אמר קוק: "נציע את הדור החמישי בכל סדרת האייפונים". אפל פרסמה גם את מחירי האייפון החדש: 699 דולר לאייפון 12 מיני, 799 דולר לגרסה הרגילה.

בעבר דווח בפורטל ביג שוט על המניה הבאה שעשויה להתפוצץ בעקבות השקת האייפון. ג’ים סימונס, המייסד האגדי של רנסנס טכנולוגיות, רכש מעל 230 אלף מניות אפל. במקביל – גם וורן באפט, המשקיע הגדול בעולם, קנה מניות אפל בשווי של 91 מיליארד דולר.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן