+BigShot מופעל להתנתק?

אפקט טראמפ: כיצד השפיעה הודעת הנשיא על הבורסות בעולם?

נשיא ארצות הברית הודיע שישתחרר מבית החולים והמשקיעים לא נותרו מאחור. הבורסה בתל אביב ממשיכה לרשום עליות שערים, הנאסד"ק חוזרת להיצבע בירוק. מגמה מעורבת באירופה. הבורסות באסיה משתוללות

שתף כתבה

התחיל אדום, נגמר ירוק. טראמפ

תוכן עניינים

יום המסחר המקוצר בבורסת תל אביב ביומיים האחרונים הסתיים בעליות שערים קלות והיום הוא נפתח בצל העלייה של המדדים בניו יורק. מדדי הגז, הבנקים, הביטוח והביומד עלו והמשקיעים, מתברר, עדיין לא עוסקים במימושים ומאמינים, כנראה, שישראל תצא בקרוב מהסגר. החשש העיקרי לקראת פתיחת המסחר שלשום היה כמובן כיצד תשפיע הודעת דונלד טראמפ, שחלה בקורונה, על הבורסות ברחבי העולם. אתמול הודיע נשיא ארצות הברית כי השתחרר מבית החולים והפך את צבע המסכים לירוק.

המסחר בתל אביב החל אתמול בירידות שערים קלות, אולם כעבור כשעה מפתיחתו המסכים נצבעו בירוק. מדד ת"א 90 הוביל את העליות עם 1.7 אחוז, כשמדד תל אביב ננעל בעליה של 0.84 אחוז. בסך הכל הסתכם מחזור המסחר ב-635 מיליון שקל. ומה קרה היום? ובכן, מדדי הבורסה בת"א ננעלו שוב בעליות קלות. מדדי ת"א 35 ות"א 125 שוב טיפסו ב-0.3 אחוז. דלק קידוחים ורציו, מניות השותפות בלוויתן, זינקו ב-7.2 אחוז ו-7.7 אחוז בהתאמה. גם כלל ביוטכנולוגיה זינקה, הפעם ב-8.1 אחוז, לאחר שדיווחה על הצלחה בניסוי לטיפול במחלות ממאירות.

לא רק הבורסה בתל אביב הגיבה להודעה של טראמפ בתחילת השבוע הנוכחי, אלא גם הבורסות ברחבי העולם. בארצות הברית נרשמה בסוף השבוע ירידה בוול סטריט, אבל אתמול נרשמו עליות שערים. אם בסוף השבוע מדד הדאו ג'ונס איבד 0.5 אחוז מערכו, הנאסד"ק צנח ב-2.2 אחוז, ומדד ה S&P 500 השיל אחוז אחד מערכו – אתמול, לאחר הודעת טראמפ כי ישתחרר מבית החולים, הוסיף מדד S&P לערכו עוד 1.8 אחוז. הדאו ג'ונס טיפס ב-1.7 אחוז ואילו הנאסד"ק הוביל את העליות כשזינק ב-2.3 אחוז. ברשימת המניות הבולטות בסוף השבוע: טסלה של אילון מאסק צללה ב-7.4 אחוז. אפל של וורן באפט ירדה ב-3.2.

באירופה נרשמה מגמה מעורבת. לונדון ירדה ב-0.1 אחוז, פריז עלתה ב-0.3 אחוז ומדד הסטוקס איבד 0.1 אחוז מערכו. ומה קורה בבורסות אסיה? אחרי ירידות שנרשמו בסוף השבוע, בין היתר בגלל "אפקט טראמפ", נראה כי הן במגמת התאוששות. לאחר עליות מרשימות אתמול (1.3 אחוז בטוקיו, 1.6 בהונג קונג), הבוקר עלתה הבורסה בטוקיו בחצי אחוז, מומביי עלתה ב-0.7 אחוז וגם הבורסה בסינגפור הגיבה להודעת טראמפ ועלה ב-0.6 אחוז, בדיוק כמו בבורסה בסיאול.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן