+BigShot מופעל להתנתק?

ביידן וטראמפ מתכתשים? הדאו ג'ונס שבר שיא של 120 שנה

ביידן מוביל, אך המירוץ לנשיאות ארצות הברית טרם הסתיים ועשוי להיגמר גם בבית המשפט. אבל בינתיים, המשקיעים מגיבים: אפל, פייסבוק ומייקרוסופט חוזרות לעלות ושוק ההון מרכז עניין ביום שאחרי הבחירות

שתף כתבה

מנצח או לא, למשקיעים חשוב איך השוק יגיב

תוכן עניינים

ביידן או טראמפ? המירוץ לנשיאות ארצות הברית עומד להסתיים, כשרשתות התקשורת המובילות מדווחות הבוקר כי ג'ו ביידן קרוב להבטיח את זכייתו במדינת מישיגן. ב"פוקס ניוז" פורסם אמש כי ביידן ניצח גם באריזונה, כך שלפי הערוץ הוא נמצא ביתרון של 264 לעומת 214 במספר האלקטורים וכעת חסרים לו ששה בלבד כדי לנצח. ביידן מוביל הבוקר גם בנבאדה, אבל בשיעור קטן מאוד. ניצחון שם ייתן לו ששה אלקטורים נוספים ואולי גם ניצחון. יחד עם זאת, ספירת הקולות תסתיים רק מאוחר יותר. ברשתות כמו CNN לא דווח שביידן ניצח באריזונה ולכן שם הוא עומד על 253 אלקטורים בלבד.

השמועות סביב ניצחונות באזורים מסוימים החלו עוד אתמול, אבל נראה כי אזרחי ארצות הברית, ששמעו אתמול כי ביידן ניצח בוויסקונסין, ממתינים לבשורות גם מג'ורג'יה, שם מוביל ביידן בשיעור של 0.6 אחוז בלבד. 

המירוץ לנשיאות, למי שפספס אתמול, לווה בלא מעט דרמות אתמול. במחנה טראמפ טענו אתמול כי הם דורשים ספירה חוזרת בוויסקונסין, שם ניצח ביידן בכחצי אחוז בלבד. לא ברור האם הספירה מחדש תאושר ואם זה יקרה, היא תתבצע רק בעוד שבועיים וארצות הברית תכריז על נשיא רק באמצע החודש. בנוסף, טראמפ ביקש לעצור את הספירה במישיגן לאחר שפיגר בשיעור של 0.7 אחוז לאחר ספירת יותר מ-90 אחוז מהם, וגם בפנסילבניה בה הוא הוביל. בהמשך, טראמפ ביקש לעצור הספירה בפנסילבניה ועתר לעליון בדרישה למנוע ממנה לספור קולות שנשלחו בדואר. 

בשוק ההון ממתינים בדריכות לתוצאות, מתוך הנחה שניצחון של ביידן וטראמפ ישפיע על המניות בטווח הקצר והארוך. אתמול נרשם "ראלי" בוול סטריט כאשר מדד הדאו ג'ונס ננעל בשיעור הטוב ביותר שלו מזה 120 שנה ביום שלאחר הבחירות. הדאו ג'ונס עלה בשיעור של 1.35 אחוז, מדד הנאסד"ק עלה ב-3.8 אחוז ומדד S&P500 עלה בשיעור של 2.15 אחוז. מניות הטק רשמו עליה מרשימה. אפל, פייסבוק, אמזון ומיקרוסופט עלה ביותר מ-4 אחוז.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן