+BigShot מופעל להתנתק?

בקרוב אצלכם: טסלה החלה בצעדים לקראת כניסה לישראל

יצרנית הרכבים החשמליים פרסמה מודעות לקראת הקמת מערך שיווקי, אך תצטרך להקים מוסך מרכזי לפני הכניסה לשוק. על פי המודעה, החברה דורשת "גישה בלתי מתפשרת לחתירה להצלחה ומנטליות צוותית". בזמן שרבים שואלים איך לסחור במניות, מאסק ממשיך להפתיע

שתף כתבה

בקרוב כאן. אולם מכירה של טסלה באוהיו

תוכן עניינים

לאחר שמועות וחודשים ארוכים של המתנה, זה קורה: חברת המכוניות החשמליות של אלון מאסק, טסלה, החלה בהכנות לקראת כניסתה לישראל. במהלך הימים האחרונים, כך מתברר, החלה טסלה לגייס אנשי מכירות לתוך החברה שאמור­­­ה לקום ונראה כי זה השלב האחרון בדרך להקמת המערך השיווקי בישראל. יש לציין כי המערך השיווקי ומשרדי החברה לא יוכלו לקום עד אשר החברה תקים מוסך מרכזי – תנאי בסיסי לקבלת היתר להקמת המערך כולו.

במסגרת פרסומים שונים של החברה, החברה דורשת "גישה בלתי מתפשרת לחתירה להצלחה ואמונה במשימה של החברה להאיץ את המעבר העולמי לאנרגיה. הנכם חלק מצוות מכירות שעובד בקרבה ובגמישות על כל המשימות השונות. אתם נדרשים לשתף פעולה ולהציג מנטליות צוותית".

500 אחוז רק השנה. הגרף של טסלה

בינתיים, מאז הפרסום בפורטל ביג שוט ניוז בתחילת השבוע ובזמן שרבים תוהים האם ואיך לסחור במניות, מייסד החברה אלון מאסק הפך לאיש העשיר השני בגודלו בעולם ומקנה לנו שיעור בניהול עסק מצליח. מאסק עקף את ביל גייטס שממוקם כעת שלישי בעולם. זה קרה אחרי שטסלה השלימה בימים שלישי ורביעי, בשבוע שעבר, זינוק אדיק בתוך יומיים, של 19.2 אחוז, הוסיפה 15 מיליארד דולר להון האישי של מאסק שמוערך כרגע ביותר מ-120 מיליארד דולר והוסיפה לעלות גם ביום השבוע. מתחילת השנה זינקה המניה בכמעט 500 אחוז. שוויה טיפס מעל 500 מיליון דולר. כעת, רק מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס נחשב לעשיר יותר.

כזכור, בימים האחרונים הכריזה הוועדה המסדרת של חברת S&P 500 כי החברה תיכנס לתוך המדד לקראת ה-21 בדצמבר. הדבר קרה לאחר שזו הציגה רווחים במשך חמישה רבעונים ברציפות.

רוצים לדעת איך לסחור במניות ולנצל את השוק?

ובכן, במהלך החודשים הראשונים תקופת הקורונה, הצליחו לרשום מניות הטכנולוגיה רווחים עצומים, כאלה שכנראה לא תוכלו להרוויח בשום מקום אחר. גם חברות הרכבים, כמו טסלה וניו, רשמו רווחים עצומים. להשפעת התקופה, יש כמובן חשיבות מכרעת בבחירת מניה. אבל איך עושים את זה ויודעים במה להשקיע? כאן למטה, תוכלו לעשות את הצעד הראשון בדרך לכך.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן