+BigShot מופעל להתנתק?

גם המסכים ירוקים: מה הוביל לנסיקה של מניות הקנאביס?

חמישה ימים מאז החלפת השלטון בארה"ב ומניות הקנאביס ממשיכות לעלות. אחרי הירידה מאז שיאן ב-2018, המשקיעים מאמינים שביידן יקדם לגליזציה ומצאו את הפתרון לשאלה איך להשקיע במניות

שתף כתבה

הלגליזציה תשפיע. צוות פינוי קנאביס בווסט מידלנדס, אנגליה (Photo by West Midlands Police on Foter.com / CC BY-SA)

תוכן עניינים

חמישה ימים בדיוק חלפו מאז ממשל דונלד טראמפ החל לבצע באופן רשמי את התהליך החלפת השלטון לג'ו ביידן. מאז, עושה רושם כי מניות הקנאביס, שמתחילות לנסוק לאחרונה, לא מפסיקות לעלות. כך למשל, תעודת הסל MG שעקבה אחר המניות הללו זינקה בשיעור של 30 אחוז מאז יום הבחירות. גם בעונת החגים, המניות הללו נסחרו בעליות: אורורה קנאביס (ACB) עלתה בשיעור של 20.2 אחוז בשישי, טילרי (TLRY) בשיעור של 13.7 אחוז ומניות נוספות רשמו עליה נאה: מניית אפרייה הקנדית (APHA) עלתה בשיעור של 10.27 אחוז, טרוליב (TCNNF) הוסיפה 3.5 אחוז,

מדוע מניות הקנאביס עולות בשיעור גבוה כל כך והאם יש קשר לקורונה? ובכן, ההערכה היא כי המשקיעים מעריכים שביידן יערוך רפורמה מקיפה, כפי שהבטיח בעבר, בתחום הקנאביס ויוביל הקלות משמעותיות בלגליזציה שלו. 

לפני כשלושה שבועות פרסמנו כאן כי מניות חברות הקנאביס מתפוצצות לאחר שחמש מדינות בארה”ב (ניו ג’רזי, אריזונה, מיסיסיפי, דרום דקוטה ומונטנה) הסירו מגבלות על מכירת הקנאביס. הדבר יצר מצב שבו 49 מדינות בארה”ב מתירות שימוש במריחואנה לצרכים רפואיים או לשם הנאה. התוצאות: אורורה קנאביס עלתה באותו סוף שבוע ב-18 אחוז, מניית אפריה הקנדית עלתה ב-5.3 אחוז לאחר שהודיעה כי בכוונה להיכנס לשוק בארה”ב ומניית טילריי שהזכרנו קודם הוסיפה 17.6 אחוז. 

שבוע מוצלח. מניית אורורה בימים האחרונים

בשבוע האחרון, לאחר ההתפוצצות הגדולה, חלה ירידה מעטה בקרב מניות הקנאביס בבורסה בתל אביב. יחד עם זאת, בחישוב חודשי, נראה כי העסק משתלם. פארמוקן הישראלי נמצאת בירידה של 14 אחוז בחישוב שנתי, אבל החודש היא מזנקת בשיעור של 16 אחוז. מניית שיח מדיקל שירדה מתחילת השנה בכמעט 24 אחוזים מתאוששת. מתחילת החודש היא עלתה בשיעור של כ-7 אחוז. 

בכלל, ראוי לציין כי העליות האחרונות והאמון של המשקיעים במדיניות של ביידן, מגיעה לאחר תקופה לא קלה. למרות העליות המרשימות, המניות הללו עדיין לא נמצאות בשיא של סוף 2018. מניית קאנופי (WEED), שעלתה בשיעור של 7.42 אחוז ביום שישי האחרון ונוסקת, עדיין רחוקה עשרות אחוזים משיאה באותה תקופה. 

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

גם אתם רוצים לדעת איך להשקיע במניות הקנאביס?

ובכן, העליה המטאורית של הבורסה, שמגיעה לשיאים חדשים ושוברת גם את התחזיות הפסימיות, לא מגיעה במקרה. היא מתרחשת דווקא עכשיו, בתקופת הקורונה, בה מניות רבות בתחום הטכנולוגיה, הרכבים וכן, גם הקנאביס, חוזרות להתפוצץ. את הצעד הראשון שלכם לשאלה עשיתם כנראה כאן למעלה. מעכשיו, תוכלו לדעת איך לייצר מהידע שלכם כסף. כן, ממש בעולם המעשי.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן