+BigShot מופעל להתנתק?

הבורסה בניו יורק: טסלה "חתכה" את מחירי הרכב. כיצד זה ישפיע על המניה?

החברה הפחיתה את מחירי הקרוסאובר מודל Y. קיצוץ המחירים, מסבירים אנליסטים, מוכיח שהמניה אינה חסינה. יחד עם זאת, היא מכרה יותר רכבים מצפיות האנליסטים

שתף כתבה

בינתיים, המניה לא מפסיקה לטפס. רכב של טסלה

תוכן עניינים

טסלה (TSLA) חתכה את מחירי רכב הקרוסאובר מודל Y שלה, כך שיעמוד על 49,990 דולר, במקום 52,990 דולר – זאת ארבעה חודשים בלבד לאחר שהחברה התחילה לספק את הרכבים. זוהי לא ירידת המחיר היחידה שביצעה החברה לאחרונה, כשרק בחודש מאי הורידה את מחירי מודל S ומודל X ב-5,000 וב-2,000 דולר בהתאמה.

קיצוץ המחירים נתפס כהכרה בכך ש"טסלה אינה חסינה מפני חולשת הביקוש בצפון אמריקה", אמר אנליסט ריג קפיטל, קרייג ארווין. טסלה כבר דיווחה על מכירת 90,650 יחידות רכב, הרבה מעל התחזיות שצפו האנליסטים – 68,380. בתגובה לכך כתב ג'וזף ספאק מ-RBC כי "אלה ביצועים כוללים טובים לאור המגיפה, אך סימני בעיות לשווקים/מוצרים בוגרים יותר". עוד הוסיף כי "נכון שטסלה הציגה מספרים מרשימים, במיוחד לאור מגפת הקורונה שפגעה בתעשיית הרכב, אך אנו חייבים לזכור שטסלה נהנתה מכניסה לשוק חדש השנה. זה כמובן נחשב כצמיחה, ושווקים או מוצרים חדשים הם חלק מהסיפור של טסלה".

אבל מה שבאמת מנע מהאנליסט להמליץ יותר על קניה הוא המחיר. המניות נסחרות בימים אלה עם עלייה של 270 אחוז בשנה האחרונה. בחישוב ממוצע אנליסטים יעד המניה הוא 816 דולר, המהווה פוטנציאל ירידה של 47 אחוז.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן