+BigShot מופעל להתנתק?

הבורסה לניירות ערך הודיעה: שיתוף פעולה עם אבו דאבי

מגעים מתקדמים עם הבורסה באמירויות לקראת חתימה בשבוע הבא. אם תיחתם העסקה, זאת תהיה הפעם הראשונה שישראל משתפת פעולה עם בורסה ממדינות ערב. המשמעות: חברות בישראל ובאמירויות יוכלו להירשם בשתי הבורסות. כל הפרטים בפנים

שתף כתבה

שיתוף פעולה שאמור להניב פירות. אבו דאבי

תוכן עניינים

הבורסה לניירות ערך בתל אביב אישרה הבוקר (חמישי) כי מנהלת מגעים מתקדמים עם הבורסה באבו דאבי – הבורסה של איחוד האמירויות – לצורך שיתוף פעולה בין הצדדים. המגעים, כך מתברר, החלו בשלב בו נחתם הסכם השלום עם האמירויות, אולם בשבוע האחרון חלה התקדמות בשיחות וההערכה היא שההסכם ייחתם כבר בשבוע הבא. אם זה יקרה, זה יהיה שיתוף הפעולה הראשון בין ישראל לבורסה ממדינה ערבית. ישראל שיתפה פעולה בעבר עם הבורסה בסינגפור, אז נקבע כי חברות טכנולוגיה ישראליות יגייסו הון בשני השווקים, אך המיזם לא ממש הצליח.

המשמעות של שיתוף פעולה הוא פשוט: חברות ישראליות וחברות מאיחוד האמירויות יוכלו להנפיק במדינה השניה כשהיא מבצעת רישום דואלי, בשתי הבורסות, בו זמנית. הרישום נעשה באמצעות תשקיף המאושר בבורסה המקבילה. כמו כן, שתי הבורסות ינסו לאתר חברות מובילות מתחום הטכנולוגיה, במטרה להעניק להם ליווי במהלך ההנפקה. בנוסף, חברות ישראליות ישתתפו בעתיד בהנפקות של חברות מהאמירויות, כך שלבטח תהיה השפעה לשיתוף הפעולה על שוק המניות.

הבורסה באבו דאבי נוסדה רק לפני 20 שנה, כיום נסחרות בה 70 חברות בסך הכל והיא השניה בגודלה באזור, אחרי הבורסה בערב הסעודית. במחצית הראשונה של השנה צנח היקף המסחר בבורסה באבו דאבי ב-25 אחוז.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן