+BigShot מופעל להתנתק?

הבלאק פריידי "משך" את הבורסה למעלה; מודרנה התפוצצה

המסחר הקצר בסוף השבוע בשל עונת החגים, לא מנע מהמשקיעים לצבוע את המסכים בירוק. בזמן שאנשים מתלבטים איך בוחרים מניה להשקעה, זום וטסלה הוסיפו לעלות, גם למונייד הישראלית עלתה בשיעור של 4 אחוז

שתף כתבה

הפעם, המכירות הן בעיקר באינטרנט. בלאק פריידיי בקניון מייסיס (Photo by m01229 on Foter.com / CC BY-SA)

תוכן עניינים

עונת החגים וה"בלאק פריידי" הובילה לעליות שערים בוול סטריט בסוף השבוע. על פי דיווחים בארה"ב, עלה עליה של 22 אחוז בכמות הרכישות באמצעות הדיגיטל והן הסתכמו ב-5.2 מיליארד דולר בסך הכל. המדדים המובילים נסגרו בירוק: הנאסד"ק טיפס ב-0.92 אחוז; הדאו גונס ב-0.13 אחוז; ואילו מדד ה-S&P 500 עלה בשיעור של 0.24 אחוז.

ברשימת המניות הבולטות הופיעה מודרנה, שהתפוצצה ב-16.35 אחוז. מניית זום עלתה ב-6.3 אחוז ומניית גוגל עלתה בשיעור של 1.23 אחוז. ייתכן וגם לעובדה שביום חמישי לא התקיים מסחר לאור חג ההודיה וכן בעקבות העובדה שיום המסחר בשישי הסתיים בשעה אחת בצהריים שעון ניו יורק (שמונה שעון ישראל) השפיעה מעט על הבורסה.

לא מפסיקה לעלות. מודרנה

בכלל, עושה רושם כי מאז הודעת חברות התרופות על מציאת החיסון לקורונה, הבורסה חוזרת להיצבע בירוק. בזמן שאנשים מתלבטים איך בוחרים מניה להשקעה, המדדים לא מפסיקים לעלות. הנאסד"ק רשם את העליה המשמעותית ביותר, כשהוסיף 3.6 אחוז. המדד כולל כידוע את מניות הטכנולוגיה. ומה קורה עם שאר מניות חברות התרופות? ובכן, פייזר עלתה בכמעט שני אחוזים, כשאסטרהזנקה רשמה עליה מינורית של פחות מ-0.3 אחוז.

גם מניית טסלה לא עצרה בסוף השבוע. היא הוסיפה קצת יותר משני אחוז לשוויה. שווי השוק שלה עלה מעל 550 מיליארד דולר. בגזרת הישראליות, למונייד רשמה עליה מרשימה של 10.13 אחוז. ג'י פרוג עלתה בשיעור של כארבעה אחוז.

בנושא אחר: אחרי שהיה קרוב לניפוץ שיאו מזה שנתיים, הביטקוין יורד. בשבוע שעבר פרסמנו כי המטבע זינק ביותר מ-16 אחוז בשבוע החולף ורשם זינוק של 400 אחוז מאז חודש מרץ, אז צנח המטבע לשיעור של כ-3,600 דולר בלבד. בשבוע שעבר הגיע שוויו של המטבע לכ-18.7 אלף דולר, קרוב מאוד לשיאו בדצמבר 2018 – 19,650 דולר ליחידה. נכון לסוף השבוע, מחירו עמד על 16,530 דולר.

גם אתם רוצים לדעת איך בוחרים מניה להשקעה?

מניות הטכנולוגיה רשמו עליה מטאורית בתקופת הקורונה. מניות כמו זום, וויקס ואחרות הניבו רווח נאה למשקיעים. אבל מניות הטכנולוגיה הן לא היחידות שמייצרות כסף. כך למשל, מניות חברות הרכבים החשמליים כמו טסלה ו-NIO רשמו עליות מרשימות. כדי לדעת איך בוחרים מניה להשקעה, החלטנו להשקיע בכם. כאן למטה, תוכלו לקבל את המדריך החינמי שלו, כדי שתוכלו לדעת איך לזהות את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן