+BigShot מופעל להתנתק?

הדאו ג'ונס ירד לשפל של חודשיים. זה הזמן לקנות?

חבילת התמריצים למשק האמריקני ממשיכה להעסיק את שתי המפלגות במירוץ לנשיאות. סאפ התרסקה, מניות התעופה והקרוז צנחו. וגם: אחרי הגאות, מניות הטכנולוגיה רשמו ירידה

שתף כתבה

מה למטה, מה למעלה? הבורסה בניו יורק

תוכן עניינים

בעוד שהרפובליקנים והדמוקרטים ממשיכים להתקוטט סביב נושא חבילת התמריצים למשק האמריקני, מדד הדאו ג'ונס צנח הלילה ב-2.3 אחוז – הנתון הרע ביותר שלו מזה כחודשיים (ב-3 בספטמבר צלל ב-2.8 אחוז). גם המדדים האחרים הגיבו הלילה בירידה. מדד ה-S&P500 הגיב נחלש ב-1.9 אחוז, הנאסד"ק ירד ב-1.6 אחוז ומדד הפחד המריא ב-20 אחוז. הסיבות העיקריות הן מספר השיא של נדבקים ביממה בארצות הברית – 83 אלף מקרים חדשים יום קודם, וכן העובדה שגוברים הסיכויים כי חבילת התמריצים לא תעבור לידי האזרחים לפני הבחירות לנשיאות שייערכו בשבוע הבא.

עוד בלטו במסחר: ענקית התוכנה הגרמנית סאפ (SAP) נפלה ב-21.9 אחוז אחרי שחתכה את תחזית הרווח השנתית בעקבות הקורונה. לעומתה, אפל החלה את המסחר בעליות מתונות של 0.3 אחוז, והייתה החברה היחידה בדאו ג'ונס שנצבעה באותו שלב בירוק – אך מגמת המניות הטכנולוגיות, שרשמו בחודשים האחרונים עליה מטאורית ורווחים אדירים, לא השתנתה בסיום: פייסבוק ירדה ב-2.7, גוגל ב-3.1 ומייקרוסופט בשיעור של 2.8 אחוז. גם חברת בואינג, אמריקן אקספרס, אינטל ודיסני ירדו. בנוסף למניות התעופה, בניהן דלתא ואמריקן איירליינז. הראשומה מחתכה בשיעור של 6.1 אחוז, השניה ב-6.4 אחוז. יונייטד איירליינז צנחה ב-7 אחוז. גם מניות הקרוז צנחו. נורוויג'יאן וקארניבל פתחו בירידה. הראשונה סיימה את המסחר עם צניחה של 8.5 אחוז.

בנעילת המסחר באסיה אתמול: מדד שנגחאי נסוג ב-0.8 אחוז, ניקיי נחלש ב-0.1 אחוז.

גם באסיה המצב מושפע ישירות מהדיווחים של ארה"ב, על שיאים חדשים של מספר הנדבקים. בנוסף, סגן הנשיא מייק פנס הודיע שימשיך בקמפיין הבחירות אחרי שראש הלשכה שלו וארבעה אנשי צוות נדבקו. בצרפת, מספר החולים עלה לשיא של יותר מ-50 אלף. ראש ממשלת ספרד פדרו סנצ'ס הכריז על מצב חירום לאומי. ומה עוד משפיע על המחירים? החששות מהמשך המשבר הכלכלי והשבתת התעשייה מכבידות על מחירי הנפט, שנסוג לאחור. המחירים נסחרים כעת סביב 39-41 דולר לחבית.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן