+BigShot מופעל להתנתק?

בית ספר לשוק ההון: האם NIO בדרך להתפוצץ כמו טסלה?

בצל הנסיקה של טסלה, חברת הרכבים החשמליים הסינית לא מפסיקה להפתיע. עם זינוק של 2,647 אחוז בשנה האחרונה, המשקיעים מאמינים: היא יכולה להפוך לאימפריה של אלון מאסק

שתף כתבה

מנוע צמיחה. מבט מבפנים על NIO דגם EP9

תוכן עניינים

עושות בית ספר לשוק ההון: אחרי הנסיקה של טסלה, נראה שענף הרכבים החשמליים לא מדלג על מתחרותיה: המניות של המתחרות זינקו בעשרות אחוזים ונראה כי המשקיעים מתחילים להבין שסין יכולה לספק את מה שהם חיכו לו כל כך הרבה זמן: עוד חברה, עוד מניה, שממנה אפשר לעשות הרבה כסף. 

שוק הרכב הסיני מייצר יותר מ-200 דגמים כאלה ברחבי העולם. ממשלת סין העלתה את היעדים למכירת רכבים חשמליים ל-25 אחוז מהשוק והעניקה עוד מענקים לחברות המייצרות. אתמול, אגב, מניית טסלה עלתה בשיעור של 6.6 אחוז, זאת לאחר ההודעה לפיה בעוד פחות מחודש היא תיכנס למדד S&P 500 היוקרתי. הקפיצה הזאת מביאה אותה לשיא של כל הזמנים.

רבים מדברים לאחרונה על חברת NIO (זאת שעלתה אתמול בשיעור של 12.45 אחוז – עד לשיא של כל הזמנים עבורה), טסלה הסינית אם תרצו, שמובילה את שוק הרכבים הסיני השנה ומתמקדת במכוניות חשמליות מדגם פרימיום, עם נהיגה אוטונומית ובינה מלאכותית, וכמובן – עיצוב פנימי וחיצוני מרשים. 

רווח, רווח, רווח. מניית ניו מאז הנפקתה

מתחילת השנה מכרה NIO מעל 60 אלף רכבים והיד עוד נטויה. התשואה למשקיעים לא איחרה גם היא לבוא: 2,647 אחוז רק בשנה האחרונה, 1,157 אחוז מתחילת השנה הנוכחית, 61 אחוז החודש. עם נתונים כאלה, פלא שהמשקיעים מרכזים את מירב המאמצים כדי להפיק עוד ועוד כסף?

מחירי הרכבים, אגב, מתחילים בכ-50 אלף דולר. היא מתמקדת בשלושה דגמים: רכב שטח חשמלי עם ששה או שבעה מושבים, בעל טווח נסיעה של 580 ק"מ; רכב פנאי קטן בעל טווח נסיעה של 510 ק"מ; וגם רכב שטח חשמלי עם חמישה מושבים והחל להימכר השנה, עם טווח נסיעה לבחירה – 440 או 615 ק"מ.

רוצים לעשות בית ספר לשוק ההון? כאן למטה, מחכה לכם ההזדמנות הטובה ביותר שלכם.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן