+BigShot מופעל להתנתק?

היום זה קורה: החיסון של פייזר הופך למשימה לאומית בארה"ב

אחרי המתנה ארוכה, החיסון יוצא לדרך: שיירה של משאיות יצאו ממפעל הייצור במישיגן לקראת מבצע החיסונים הגדול בהיסטוריה. המטרה: 20 מיליון מחוסנים אמריקאים עד סוף החודש. איך זה ישפיע על המניה ואיך להשקיע במניות חברות התרופות?

שתף כתבה

החיסון בדרך. מהבוקר: התרגשות בארה"ב (Photo by CDC on Unsplash)

תוכן עניינים

מפעל הייצור של חברת "פייזר" במישיגן מעולם לא היה אטרקטיבי כל כך עבור כלי התקשורת בארצות הברית. משאיות ראשונות של החברה עשו דרכן אמש לקראת מבצע החיסונים שמוגדר כ"גדול בהיסטוריה", נגד נגיף הקורונה, ויחל הבוקר בארצות הברית. הדבר אושר לאחר שמנהל המזון והתרופות בארצות הברית, ה-FDA, אישר בסוף השבוע את השימוש בחיסון של החברה כנגד נגיף הקורונה. בכך, ארצות הברית הפכה למדינה השישית שאישרה את השימוש בחיסון. קדמו לה בריטניה, קנדה, מקסיקו, בחריין וסעודיה. עד כה נפטרו כ-300 אלף בני אדם מהתפרצות הנגיף, כאשר מעל 16 מיליון כבר נדבקו.

החיסונים הללו הועברו אתמול לבתי חולים וחברות תרופות שאחסנו אותם בטמפרטורה של 70 מעלות מתחת לאפס. גם חברת טבע, בישראל, אכסנה במקררים שלה את החיסונים שהועברו למדינה שלשום. השיטה של פייזר היא שימור באמצעות קרח יבש שיכולים להבטיח כי הטמפרטורה תותאם לחיסונים.

מניית פייזר
עולה ועולה. מניית פייזר

המנות יחולקו בשלבים. כ-3 מיליון מנות נשלחו ל-50 המדינות שבהסכם, כשמי שיקבל את העדיפות הם דיירי בתי אבות וכן עובדי מערכת הבריאות. היום אמורים החיסונים להגיע לעשרות מרכזי הפצה ועד סוף השבוע מאות כאלה יקבלו את החיסון ויעבירו אותו למקומות הרלוונטים.

המרכז הרפואי של אוניברסיטת פיטסבורג, פנסילבניה, הודיע כי עובדיו יהיו בין הראשונים להתחסן. ד"ר גרהאם שניידר, שעומד בראש צוות המשימה, אמר: "אתרגש מאוד ברגע שבו נזריק את החיסון הראשון. זה יהיה קו פרשת המים עבורנו". ההערכה מדברת על כך שכמחצית מהעובדים יתחסנו. המנהלת הרפואית של "אושנר", המחזיקה בעשרות בתי חולים בארצות הברית, ד"ר סנדרה קמרלי, אמרה כי "יש התלהבות, המחשבה הזאת שאולי העובדים לא צריכים לפחד כל כך לבוא לעבודה אם יוכלו להיות חסינים". 

המטרה, כך על פי דיווחים, היא לחסן עד סוף החודש כ-20 מיליון אזרחים אמריקאים נגד נגיף הקורונה. כעת נותר לראות כיצד ישפיע המבצע על מניית חברת התרופות. בישראל, המצב מדאיג גם כן. רגע לפני מבצע החיסונים בארץ, משרד הבריאות פרסם אתמול כי 2,996 ישראלים נפטרו מהנגיף, כשכמעט 80 אחוז מהם בני 70 ומעלה. מאז תחילת החודש נפטרו 126 חולים. בתחילת ספטמבר חצתה ישראל את רף אלף החולים ובתוך תקופה קצרה כמעט שילשה את המספר הזה.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

רוצים גם אתם לדעת איך להשקיע במניות?

ובכן, במהלך החודשים הראשונים תקופת הקורונה, הצליחו לרשום מניות הרכבים והטכנולוגיה רווחים עצומים, כאלה שכנראה לא תוכלו להרוויח בשום מקום אחר. להשפעת התקופה, יש כמובן חשיבות מכרעת בבחירת מניה. אבל איך עושים את זה ויודעים במה להשקיע והאם זה הזמן להשקיע בחברות התרופות? אם לחצתם על הכפתור על למעלה, עשיתם את הצעד הראשון בדרך לכך וקיבלתם את המדריך החינמי שלנו שילמד אתכם איך לזהות את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן