+BigShot מופעל להתנתק?

היועץ הבכיר חושף: "ממשלת ארה"ב לא תאפשר לטסלה להחליף דולר בביטקוין"

חדשות שוק ההון: דן נתן, מנהל Risk Reversal Advisors, מסביר כי "הם לא יתנו לדולר ליפול. הם לא יתנו לדבר הזה לצאת משליטה". האם עוד חברות יילכו בעקבות מאסק? * "כסף חכם": כל על תחום הקנאביס המתפוצץ. צפו

שתף כתבה

אלון מאסק
איך זה ייגמר? מאסק. צילום: NVIDIA Corporation

תוכן עניינים

"ממשלת ארה"ב לא תאפשר לתאגידים להמשיך ולהחליף דולרים בביטקוין". כך אמר אתמול יועץ ההשקעות המוכר דן נתן, מנהל Risk Reversal Advisors, חברה שנוסדה בשנת 2016, ומציעה שירותי ייעוץ לבנקים להשקעות, ליועצי השקעות ולחברות פרטיות. לגביו, הממשלה הנוכחית לא תמשיך לאפשר לתאגידים כמו טסלה של אילון מאסק להחליף דולרים בביטקוין. "הם לא יתנו לדולר ליפול", הוא מזהיר. נתן מסביר מה שעלול לקרות אם התאגידים ימשיכו להחליף דולרים, במאזנים שלהם, בביטקוין.

בראיון ל- CNBC בשבוע שעבר, נתן יועץ ההשקעות את דעתו על טסלה, שרכשה 1.5 מיליארד דולר בביטקוין. כעת, היא מתכננת לאפשר את המטבע הקריפטוגרפי כאמצעי תשלום עבור מוצריה. נתן בילה את סוף שנות התשעים ואת שנות ה -2000 כסוחר מניות ואופציות בחברות קרנות הגידור SAC, Exis, Cheyne Capital ובקבוצת נגזרות המניות של מריל לינץ'. בראיון הוא אמר כי "האוצר האמריקני וממשלת ארה"ב לא יתנו לדבר הזה לצאת משליטה במקום שבו תאגידים ממש מתחילים להחליף דולרים במידה רבה בביטקוין".

עוד בנושא חדשות שוק ההון כאן
האיש הזה שילם בביטקוין ורכש טויוטה ב-47 מיליון דולר

בהמשך, כשנשאל באופן ספציפי מה הרגולטורים יכולים לעשות בכדי למנוע מתאגידים להכניס ביטקוין למאזן שלהם כפי שעשתה טסלה, ענה: "הם יכולים לווסת את זה. זה מה שהם יכולים לעשות". נתן הוסיף כי: "נתן המשיך: "כרגע אנחנו במצב של אופוריה". הוא הסביר כי גם טסלה וגם ביטקוין הם "שני נכסי סיכון שצברו למעלה מטריליון דולר ביחד בחצי השנה האחרונה".

בעקבות השקעת הביטקוין על ידי טסלה, אנליסטים צופים כי המון חברות ילכו בעקבותיהם. טוויטר כבר אמרה כי שוקלת גם להוסיף ביטקוין לעתיד המזומנים שלה. בנוסף, היא מתכוות לשלם לעובדיה במטבע.

הביטקוין, מטבע הקריפטו הגדול בעולם, עלה הלילה והגיע קרוב למחיר של 50 אלף דולר ליחידה. נכון לכתיבת המאמר הבוקר, עמד מחירו על 49,913 דולר. מייק מקגלון, אסטרטג סחורות בבלומברג, כתב הלילה: "התנודתיות של המטבע תמשיך לעלות בטווח הקרוב. והמחיר יישאר גבוה עד שיתמקם ברמה הבאה שלו". הוא טען כי מחיר של 100 אלף דולר ויותר עשוי להגיע בטווח הארוך יותר. 

רוצים לדעת עוד בנושא חדשות שוק ההון? להיות הראשונים שמתעדכנים בחדשות הכי חמות? לחצו כאן והצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן