+BigShot מופעל להתנתק?

המניה הטכנולוגית הבאה? אינסיגו מכה בתחזיות

חברת תשתיות הטלקום, אחת מספקיות הראוטרים הגדולה ביותר, זוכה להכרה רבה ואיתה גם התוצאות: עליה במחיר המניה ויעד רווחים שצופה צמיחה של עשרות אחוזים. ומה חושבים האנליסטים?

שתף כתבה

רווח של 90 אחוז בחצי השנה האחרונה. אינסיגו

תוכן עניינים

חברת תשתיות הטלקום אינסיגו (INSG) זוכה לאחרונה להכרה רבה בעולם. מדובר באחת מספקיות הראוטרים הגדולה ביותר, עם שווי שוק של 1.28 מיליארד דולר. עבור החברה יש דרישה עולה לנקודות חמות (Hotspot) אלחוטיות בעקבות עליית טכנולוגיית 5G ואיתה גם ההשלכות: המניה הגדילה את רווחיה ב-17 אחוז ברבעון הראשון של 2020. על פי אנליסטים, החברה צפויה לשדר חוזקה לקראת הדוחות הקרובים מחרתיים (רביעי).

יום המסחר האחרון שלה נסגר במחיר של 13.48 דולר, זאת לאחר עליה של 1.97 אחוז ביום שבו מדד ה-S&P500 עלה בשיעור של 0.77 אחוז והנאסד"ק בשיעור של 1.49 אחוז. כבר בתחילת היום ניתן היה לשים לב לעליות חדות במניה, שרשמה עליה נאה של 16 אחוז בחודש האחרון וגרפה רווח של 90 אחוז בחצי השנה האחרונה.

קונצנזוס האנליסטים מסמן יעד רווחים רבעוני של 79.63 מיליון דולר, צמיחה של 42 אחוז מהתקופה המקבילה אשתקד. בהסתכלות שנתית, האנליסטים של זאקס צופים הפסד של חמישה סנט ורווחים של 300 מיליון דולר בקירוב. הנתונים הללו משקפים עליה של 76 אחוז ו-36 אחוז בהתאמה לעומת הנתונים בשנה שעברה. הרווחים, תחזיות האנליסטים והמניה – כולן עולות בשלב זה.

מהשינוי בתחזיות האנליסטים ניתן ללמוד כי החברה יודעת להשתנות באופן מתמיד ולהסתגל למחזורי עסקים קצרים. בשנים הקרובות יחליפו צרכני האינטרנט מסביב לעולם את הכבלים בנקודות אלחוטיות וראוטרים של 5G FWA . לאור שותפויות רבות שיש לאינסיגו בתחום, ניתן לומר שהיא הספקית העיקרית של המוצרים הללו.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן