+BigShot מופעל להתנתק?

העלאת מסים לעסקים, סיוע לזירוז התחלואה: מה צופה ממשל ביידן לכלכלה?

ריכוז עניין באנרגיה ירוקה, לעומת איום לחברות הגז, הנפט והחשמל. תמיכה בזכויות עובדים לעומת הטלת מסים גבוהים יותר על המעמד הגבוה. ביידן נכנס לתפקיד ובעלי העסקים כוססים ציפורניים לקראת מינוי יו"ר הפד

שתף כתבה

ביידן מחייך
מלא אנרגיות, תרתי משמע. בידן

תוכן עניינים

יממה אחרי שנבחר לתפקיד, חלק מהתכנית הכלכלית של ג'ו ביידן נחשפת בתקשורת האמריקנית ונראה כי היא הולכת להיות שונה בתכליתה ומהותה מאשר בתקופת ממשל דונלד טראמפ. הנושא הכלכלי והבריאותי מעסיק כל אזרח בארצות הברית, בעיקר – אבל לא רק – בתקופת הקורונה. ביידן שם דגש על מספר נושאים עיקריים. כפי שכבר פרסמנו בפורטל, אחד הנושאים המסקרנים את המשקיעים בשוק הוא נושא האנרגיה הירוקה, כשהצפי הוא לעליית מניות האנרגיה. בנוסף, ביידן תומך בזכויות עובדים ויטיל מסים גבוהים יותר על עסקים ואנשים מהמעמד הגבוה. בתקשורת האמריקנית טוענים כי מטרת ביידן היא להתמודד עם האי שוויון, או כפי שהוא מכנה "הנושא החשוב ביותר עמו מתמודדת האנושות".

כהונת ביידן היא בשורה שאמורה להיות טובה לעסקים מכמה בחינות. יחסי הסחר המתוחים עם סין ומדינות אחרות ייפסקו, הפסקת האיומים על מכסים חדשים, ההגבלה על עובדים זרים תופסק וכך גם ההתעסקות סביב הציוצים של הנשיא הקודם בנוגע לחברות מסוימות בטוויטר. כל אלה, כך מעריכים בארה"ב, אמורים להרגיע מעט את האיום שחשו בעלי עסקים רבים. 

אז אילו עסקים אמורים ליהנות מבחירת הנשיא החדש? ובכן, נראה כי חברות הגז, הנפט והחשמל יחיו תחת איום חדש, מפני שביידן הוא איש אקלים. החברות הללו תלויות בעיקר בפחם ובנפט וביידן, כך נראה, עומד להקשות עליהם. לעומתן, חברות האנרגיה הירוקה, כפי שציינו קודם, אמורות ליהנות מהטבות בממשל שלו. ביידן מציע לאפס את פליטות גזי החממה בעוד 15 שנה ובכל הכלכלה בכלל בתוך 30 שנה. הוא יעניק יותר תקציבים פדרליים לפיתוח תשתיות רשת חשמל. 

אופטימיות נוספת נרשמת אצל בעלי העסקים בעקבות אפשרות למנות את בלאל בריינרד, שהייתה שרת האוצר של אובמה, לתפקיד יו"ר הפדרל רזרב (הפד) – הבנק המרכזי של ארה"ב. מצד שני, הלחץ שמופעל למנות את אליזבת וורן מהצד השמאלי של המפה מעורר דאגה. ביידן מתכנן להעלות את מס החברות ל-28 אחוז (21 כיום, 35 בתקופת אובמה) ולעלות את מס המינימום על רווחים בחו"ל. 

ומה בנוגע למדד התחלואה בארה"ב? ובכן, בניגוד לטראמפ, ביידן מתכוון לאפשר לכל מדינה להגיב למגפה באופן שונה. הוא יחייב לעטות מסיכות, אבל מאפשר גמישות מחשבתית לראשי המדינות. כיצד זה משפיע על העסקים? ובכן, אלה דורשים כי ביידן יוציא יותר כסף כדי לצמצם את השפעת הנגיף, מה שיסייע להם מאוד מבחינה כלכלית – פחות גלי פיטורים, הגדלת דמי האבטלה וכן תמיכה מלאה בעסקים קטנים. 

מעל כל אלה – עומדת כמובן שאלת היחסים המתוחים עם סין. אם יבטל את המכסים שהטיל טראמפ על יבוא מהמדינה, זה יתרום רבות למצב העסקים.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן