+BigShot מופעל להתנתק?

הצלחה במסחר היא בעיקר עניין מנטלי. האמנם?

סוחרים מצליחים פיתחו יכולת להתגבר על הרגלי מסחר רעים. הם יודעים איך להתמודד עם הפסדים ולבנות את הביטחון העצמי שלהם. אבל האם כל זה מספיק כדי להפוך לסוחר מצליח? הנה כמה פרטים שחשוב לדעת לפני שאתם מתחילים

שתף כתבה

תוכן עניינים

הצלחה במסחר היא בעיקר עניין מנטלי. מאמרים וחוקרים רבים קבעו כי לעניין המנטלי יש חלק מהותי בשאלה האם אתה מסוגל להיות סוחר מצליח.

ובכן, בכדי להצליח במסחר, חובה על המשקיע להיות בדפוס החשיבה ("מיינדסט") הנכון. מבחינה מנטלית ורגשית, חשוב מאוד לנהל את המסחר בצורה שלא תכניס את המשקיע לסחרור שלילי. שנאת הסיכון היא דבר טבעי במוח האנושי וקשה מאוד להימנע מהטעויות שמגיעות בעקבות זה.

במידה מסוימת, אנו מושפעים מהסביבה, מהמשפחה וחברים, ספרים שאנו קוראים ועוד. כשאנו סוחרים, לכל אלו יכולה להיות השפעה לא אופטימלית על הביצועים שלנו. עובדה מעניינת היא שרוב הסוחרים הינם גברים, אשר פחות מאמינים בפסיכולוגיה ומנווטים את עצמם לכיוון הרציונלי והמספרי. יחד עם זאת, לפסיכולוגיה תפקיד מכריע בהצלחה של סוחר.

"בהחלט ייתכן שתאלץ לעשות שינויים באישיות בכדי להיות סוחר מצליח יותר, זה תהליך לא קל אך הפירות שתקצור יהיו מתוקים", אומר נורמן וולץ, אשר כתב את הספר שנחשב הטוב ביותר בתחום.

המסחר, אם כן, הנו מקצוע ייחודי מכיוון שיש לנו שליטה מוגבלת על מה שקורה בו (בטח בכל הקשור במצב השוק) והשליטה היחידה היא על עצמנו. אנחנו מחליטים מתי לקנות, מתי למכור ואיך להתנהל בתוך העסקאות (כולל בימים שבהם לא צריך לסחור)

אם אתה מגיע למצבי תסכול קשים או סחרור רגשי במהלך העסקאות שאתה מבצע, יש לפתח חוסן נפשי ומומלץ לקבל ייעוץ מסוחרים מקצועיים ומנוסים שעברו את המשוכה הזו. כמובן שניתן גם להיעזר בתוכנות ניהול עסקה בכדי למזער את ההתערבות האנושית שעלולה להיות מושפעת מלחצים ופחדים.

חלק מהשלבים שסוחרים מצליחים רבים התמודדו איתם הם: יכולת להתגבר על הרגלי מסחר רעים; לדעת כיצד להתמודד עם הפסדים; בניית הביטחון העצמי; בניית משמעת מסחר שאסור לסטות ממנה.

איך וולץ כתב פעם? "האויב הגדול ביותר של הסוחר הוא הפחד. מי שמפחד – מפסיד".

 

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן