+BigShot מופעל להתנתק?

הצמיחה של סנאפצ'ט, הצניחה של ביונדווקס: סוף השבוע בניו יורק

אחרי שניסוי מניית הביומד הישראלית נכשל, המנכ"ל הסביר: "לרוע המזל, המחקר לא הניב את התוצאות היעילות". מגמה מעורבת בניו יורק, האפליקציה לשיתוף תמונות נוסקת בשל העלייה במספר המשתמשים הפעילים

שתף כתבה

בליגה של הגדולים? אפליקציית סנאפצ'ט וחברים

תוכן עניינים

שתי בשורות עיקריות נרשמו מהתנודות בשוק המניות בארצות הברית בסוף השבוע: הצמיחה של מניית סנאפצ'ט והצניחה של מניית ביונדווקס הישראלית, שמשקיעים רבים האמינו כי היא עתידה למצוא בקרוב את החיסון לקורונה.

מניית ביונדווקס (BiondVax) קרסה בסוף השבוע ב-86 אחוז בבורסה בניו יורק. הסיבה: חברת הביומד הודיעה כי נכשל הניסוי האוניברסלי לשפעת בשלב השלישי שהחברה ביצעה. החיסון, כך על פי התכנית, היה אמור לספק הגנה רב שנתית נגד זני וירוס שפעת, כולל וירוס הקורונה. מנכ"ל ביונדווקס, רון בבקוב, אמר לתקשורת בארה"ב כי "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה ומודים לכל הצוות בחברה שמלווה אותנו כבר 15 שנה. עשינו מאמץ משותף כדי לנסות ולמצוא פתרון חדשני לבעיה עולמית… הקדשנו שנים רבות לניסיון להביא לעולם חיסון כזה. לרוע המזל, המחקר שלנו לא הניב את תוצאות היעילות שאנחנו צפינו עבור ה-M-001 כטיפול יחידני לשפעת".

בסוף השבוע זינקה סנאפצ'ט בשיעור של 24 אחוז. הזינוק הגיע לאחר דוח כספי מפתיע שהציגה החברה. כמו כן, הדיווח לפיו 249 מיליון משתמשים יומיים פעילים (עליה של 11 מיליון בהשוואה לרבעון הקודם) ברבעון השלישי של השנה הוביל את המשקיעים לתחזית אופטימית. כזכור, בשני הרבעונים הראשונים הציגה סנאפצ'ט עליה של 20 מיליון משתמשים. גם הפסד של 200 מיליון דולר לא עצר את הנסיקה, לאחר שהחברה הפסידה יותר ברבעון המקביל של השנה שעברה. האנליסטים חזו הפסד של 5 סנט למניה, בעוד שסנאפצ'ט ירדה בסנט אחד בלבד.

ביום שישי ננעל המסחר בארצות הברית, שלאחרונה בישר על שינויים בשוק הנובעים מהבחירות הקרובות, במגמה מעורבת. נאסד"ק ומדד ה-S&P 500 עלו בשיעור של 0.4 אחוז ומדד הדאו ג'ונס איבד מערכו 0.1 אחוז. בלטה במסחר מניית אינטל שצנחה ב-11 אחוז.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן