+BigShot מופעל להתנתק?

וול סטריט: זום שוב מטפסת, חברות התרופות רשמו עליה

מניית הטכנולוגיה רשמה עליה של כששה אחוז בתום המסחר בסוף השבוע. פייזר ואסטרהזנקה עלו גם הן. בזמן שאנשים רבים סקרנים איך להשקיע במדד s&p 500, בואינג ואנבידיה שהתפוצצו בעבר ירדו. אחרי הירידות הגדולות: טבע רשמה התאוששות קלה

שתף כתבה

חלק משגרת חיינו. שיחה בזום (Photo by Chris Montgomery on Unsplash )

תוכן עניינים

סוף השבוע בוול סטריט נסגר בירידות שערים, זאת בצל ההתעניינות הרבה שיוצרות פייזר ומודרנה, שהגישו בקשה למנהל התרופות האמריקאי לאישור החיסון. לאחר האישור, כך נראה, החיסון יופץ תוך מספר חודשים בכל העולם.

אז מה קרה בסוף השבוע למניות המובילות? ובכן, מניית בואינג ירדה בכמעט שלושה אחוזים, אחרי ההודעה של רשות התעופה האמריקאית לפיה היא מאשרת את חזרת מטוסי ה-737 מקס לפעילות מלאה. חברת אנבידיה איבדה כ-2.6 אחוז לאחר שדיווחה לפני מספר ימים על הכנסות של 4.7 מיליארד דולר ולמרות שהם היו טובים מהשערות האנליסטים.

בזמן שרבים שואלים איך להשקיע במדד S&P 500, טסלה, שמזנקת לאחרונה ואמורה להפוך את המייסד שלה אלון מאסק לעשיר השני בגודלו בעולם, ירדה בכמעט שני אחוז. ההחלטה להוסיף את החברה למדד ה-S&P 500 בסוף דצמבר יוצרת עניין רב אצל המשקיעים. מניית זום זינקה ביותר מששה אחוז. נראה כי אחת ההשפעות היא העליה ברמת התחלואה בארצות הברית, שגורמת ליותר אנשים לשבת בבית ולעשות שימוש באפליקציה. המניות הדואליות גם הן עולות. טבע רשמה עליה של 1.3 אחוז לאחר הירידות הגדולות בימים רביעי וחמישי. פייבר עלתה ב-6.9 אחוז.

שוב הזמן של מניות הטכנולוגיה? מניית זום

בחזרה לחברות התרופות המרכזות עניין. פייזר ואסטרהזנקה, שלישראל הסכם עימה, רשמו עליות – הראשונה עלתה בשיעור של 1.4 אחוז, לאחר שכבר עלתה ב-2.5 אחוז במהלך המסחר ואילו המתחרה שלה עלתה בשני אחוז בקירוב.

כזכור, בסוף השבוע הודיעו משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה כי הושגו הבנות עם חברת התרופות הבריטית־שוודית. על פי הדיווחים, ישראל תרכוש מאסטרהזנקה כעשרה מיליון מנות חיסון נגד הקורונה. המנות יהיו מיועדות לכחמישה מיליון אזרחים. ישראל חתמה בעבר גם עם פייזר ומודרנה על הסכמים כאלה. 

רוצים לדעת איך להשקיע במדד s&p 500? כאן למטה, תוכלו לקבל את המדריך שלנו בחינם.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן