+BigShot מופעל להתנתק?

וול סטריט ננעל במגמה מעורבת, מניות התרופות והקנאביס נוסקות

הנסיקה המטורפת של החברות נובעת בין היתר בשל החיסון החדש והמדיניות של ביידן - הוכחה נוספת לכך שמסחר בשוק ההון היום משתנה מקצה לקצה ככל שמדובר בבחירות ובפתרונות לקורונה. אורורה קנאביס עלתה ביותר מ-11 אחוז

שתף כתבה

עוד מעט זה קורה. החיסון לקורונה (Photo by focusonmore.com on Foter.com / CC BY)

תוכן עניינים

מסחר בשוק ההון היום, בתקופת הקורונה, משתנה מקצה לקצה ככל שמתפרסמות ידיעות בנוגע לחיסון אפשרי. המדדים המרכזיים בוול סטריט נסגרו הלילה (רביעי) במגמה מעורבת, כשמניות התרופות שוב בלטו מעל כולן

מדדי הדאו ג'ונס ומדד S&P 500 רשמו עליה של כ-0.2 אחוז, הנאסד"ק ירד בשיעור מזערי של 0.05 אחוז. אבל מי שריכזו עניין בשוק, כאמור, הן מניות התרופות וגם מניות הקנאביס, שהולכות וצומחות לאחרונה. מודרנה שפתחה את המסחר עם ירידה חדה, עלתה בשיעור של 1.41 אחוז ובמהלך שעות המסחר האחרונות כבר נסחרה בעליה של 4 אחוז. פייזר וביונטק, שמפתחות חיסון יחד, עלו בשיעור של 3.5 ו-6.2 אחוז בהתאמה.

גם מניות הרכבים החשמליים ממשיכות בעליה. מניית יצרנית הרכבים החשמליים קואנטוםסקייפ קורפוריישן (QS) שנסקה בשישי האחרון בשיעור של 57 אחוז ובשני זינקה ב-26 אחוז נוספים, ירדה בשלישי בכ-25 אחוז ואתמול היא זינקה שוב בשיעור של יותר מששה אחוזים. בצל מניות הקנאביס, אורורה קנאביס עליה נכתב השבוע בפורטל זינקה בשיעור של 11.33 אחוז.

יש לציין כי במקביל למסחר בוול סטריט, המשקיעים שמו חשיבות עליונה לדבריו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, שהתראיין לניו יורק טיימס. הנשיא התייחס גם לתכנית התמריצים וליחסיו עם סין. "לא אשנה שום דבר באופן מיידי וגם לא אסיר את המכסים", אמר ביידן בנוגע לנושא הסיני. "האסטרטגיה הטובה ביותר מולם צריכה להיעשות בשיתוף עם בעלות בריתנו. שם המשחק עם הסינים הוא מנופי לחץ".

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

רוצים גם אתם לדעת כיצד מתנהל מסחר בשוק ההון היום?

מניות הקנאביס והתרופות רושמות לאחרונה עליות מטאוריות כתוצאה מהשלכות הבחירות ונגיף הקורונה. אבל לא רק הן, גם מניות הטכנולוגיה, בניהן זום, וויקס ואחרות הניבו רווח נאה למשקיעים. בזמן שאנשים משקיעים במניות הללו, גם מניות חברות הרכבים החשמליים כמו טסלה ו-NIO רשמו עליות מרשימות. אם גם אתם רוצים לדעת כיצד מתנהל מסחר בשוק ההון היום, סביר להניח שבר לחצתם על הלינק כאן למעלה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן