+BigShot מופעל להתנתק?

זהו המנכ"ל המתוגמל בעולם וזה מה שהוא מרוויח

מאחורי חברת סנופלייק, שנסקה ביום שישי האחרון, עומד המנכ"ל ההולנדי פרנק סלוטמן, שנהנה מאופציות בשווי 108 מיליון דולר בחודש. אה, וגם שכר בסיס של 375 אלף דולר בשנה. אז איך לדעת באיזה מניה להשקיע?

שתף כתבה

שירותי ענן מתקדמים. אתר סנופלייק

תוכן עניינים

בזמן שרבים תוהים איך לדעת באיזה מניה להשקיע, בימים האחרונים דיווחה חברת התוכנה ואחסון הענן סנופלייק (Snowflake, סימול: SNOW), שהונפקה רק בספטמבר ועלתה בשיעור של 14 אחוז ביום שישי האחרון, כי ההכנסות ברבעון השלישי של השנה הכפילו את עצמן לעומת התקופה המקבילה אשתקד. זה הוביל לצמיחת המניה בשיעור של 223 אחוז. בכך היא הפכה לאחת ממניות הטכנולוגיה שרשמו עליה מטאורית בתקופת הקורונה.

סנופלייק גייסה את הונה, 3.65 מיליארד דולר בהנפקה הראשונה, לפי מחיר של 120 דולר למניה ולאחר מכן גדל שוויה ל-70 מיליארד דולר. ההנפקה הזאת הייתה הגדולה בעולם לחברת תוכנה בארצות הברית והיא תומחרה מעל מחיר היעד. 

מרחפת. סנופלייק מאז הנפקתה

אבל דווקא המחיר שלה הוא לא הנושא המרכזי בו התעסקו בארה"ב, שם בכלל התמקדו במנכ"ל ההולנדי שלה, פרנק סלוטמן, שהוגדר כמנכ"ל העשיר ביותר בתעשיית הטכנולוגיה. הוא הצטרף לחברה לפני כשנה וחצי, אחרי שעזב חברת אחסון נתונים מתחרה. הוא קיבל חבילה אופציות שיוכל לממש בתוך ארבע שנים. 

החבילה שווה כיום 108 מיליון דולר בחודש – כ-1.3 מיליארד דולר בשנה. כלומר, בסך הכל אמור להרוויח המנכ"ל בארבע השנים הקרובות כ-5.2 מיליארד דולר. המחיר, כמובן, עשוי להשתנות בעת המימוש אך יש לציין כי את רוב המניות הוא יוכל לממש כבר עכשיו, בניגוד לחלק קטן מהן אותן הוא יוכל לממש במועדים אחרים. וזה לא הכל, כמובן – סלוטמן מנהנה משכר בסיס של 375 אלף דולר – שיכול לעלות בהתאם לביצועיו. ומי עוד יכול להנות מתמריצי החברה? לפי דיווחים, סמנכ"ל הכספים מייקל סקרפלי קיבל שכר דומה – 29 מיליון דולר באופציות מדי חודש. 

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.

גם אתם תוהים איך לדעת באיזה מניה להשקיע בתחום הטכנולוגיה?

מניות הטכנולוגיה רשמו עליה מטאורית בתקופת הקורונה. מניות כמו זום, וויקס ואחרות הניבו רווח נאה למשקיעים. חברת סנופלייק היא רק אחת מתוך עשרות חברות שרשמו רווח נאה למשקיעים. כדי לדעת איך בוחרים מניה להשקעה ומהי הנפקה, החלטנו להשקיע בכם. אם כבר לחצתם כאן למעלה, אתם רק חלק קטן מאלפים שכבר קיבלו את האיבוק שלנו. בזכותו,, רבים יודעים לענות היום על השאלה איך לדעת באיזה מניה להשקיע בתחום הטכנולוגיה.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן