+BigShot מופעל להתנתק?

חברת הטכנולוגיה הונפקה ומתפוצצת. וגם זה קשור לביידן

אראיי טגנולוגיות הונפקה לפני ארבעה ימים תמורת 22 דולר ומחירה רק מאמיר, בין היתר בגלל הפטנט היחודי שלה בתחום המעמדים הסולאריים. כמו תמיד, גם למירוץ לנשיאות יש קשר ישיר לכך. הפרטים בפנים

שתף כתבה

מגמת צמיחה. לוחות סולאריים בצ'ילה

תוכן עניינים

חברת אראיי טכנולוגיות תמחרה לפני מספר ימים הנפקה ראשונה בגובה של 22 דולר למניה. היא מכרה 47.5 מיליון מניות במחיר הזה, מעל הטווח המקורי שעמד על 19-21 דולר למניה בלבד. מניות החברה, שהחלו להיסחר תחת הסימול ARRY, מעוררות עניין בשוק. נכון לאתמול טיפס מחיר המניה ל-38.25 דולר – תמורה לא מעטה עבור המשקיעים, שרק ביום חמישי האחרון ראו את החברה נסחרת בבורסה.

החברה מפתחת מייצרת ומוכרת מעמדים ללוחות סולאריים על הקרקע. הייחודיות שלה: היכולת  של המעמדים להתכוונן בהתאם לזווית אופטימלית מול השמש על ידי שימוש במנוע חשמלי. בכך, היא מגדילה את תפוקת האנרגיה ב-25 אחוז לעומת מעמדים רגילים. לחברה יש גם פטנט (עד 2030) עבור מעמדים מתכווננים. הוא מאפשר להם לפעול ביעילות גבוהה ביחס למתחרים – לכוון בצורה אופטימלית שורה שלמה של לוחות.

החברה נוסדה בשנת 1989, כשהמטה שלה הוקדם באלבקרקי, ניו מקסיקו, בארצות הברית. על פי הדוחות הכספיים של החברה, בין השנים 2018 עד 2019 חל גידול של 123 אחוזים בהכנסות החברה, מה שמצביע על צמיחה גבוהה ועל הפוטנציאל הרב שלה. אם משווים את חצי השנה האחרונה של 2020 לחצי השנה האחרונה של 2019, הרי שמדובר בגידול של 145 אחוז. כיצד זה קורה בתקופת הקורונה? כפי שהסברנו בעבר, המניות הטכנולוגיות צומחות בתקופה הזאת. בנוסף, חלה צמיחה גם בתחום האנרגיה, האנרגיה הסולארית בפרט והשמירה על כדור הארץ. בנוסף, האנרגיה הסולארית הוא תחום שצמח גם על רקע ההערכות לפיהן ג'ו ביידן ייבחר במסלול המירוץ לנשיאות כשיינצח את דונלד טראמפ. ביידן הוא תומך תומך נלהב של נושא האנרגיה ובפרט נושא האנרגיה הסולארית.

נתון מעניין נוסף שעשוי לסייע לחברה הוא הסטנדרטים החדשים של הבניה במדינה. רוב הבתים החדשים, כך מתברר, מבוססים על טכנולוגיה של אנרגיה סולארית. זה בוודאי צפוי לסייע לחברה לצמוח. אנחנו, כמובן, נמשיך לעקוב.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן