+BigShot מופעל להתנתק?

חדשות שוק ההון: בדיקה בדיקה לא לגעת

מאז שיאי פברואר, מניית חברת הטכנולוגיה צללה ביותר מ-40%. בזמן שחלק מהמומחים מזהים את מגמת ירידה, אחרים מזהים פוטנציאל צמיחה עד כדי הכפלת שוויה. איך זה ייגמר?

שתף כתבה

מנכ"ל לומינר טכנולוג'יס
מנכ"ל לומינר טכנולוג'יס

תוכן עניינים

מניות חברת הטכנולוגיה שמתמחה בנהיגה אוטונומית לומינר (סימול: LAZR) נפגעו על רקע ההתמוטטות של מגזר הטכנולוגיה. מאז שיאי פברואר, אז המניה נסקה, מניית LAZR צללה ביותר מ -40%.

הירידה התלולה במניה מגיעה דווקא על רקע היסודות החזקים שלה. יש שמזהים את העמקת המשבר ויש שטוענים שזו הזדמנות קנייה נהדרת וחוזים שמניית לומינר תוכפל די מהר. אף אחד מהאנליסטים, לא יכול להבטיח שהיא תחזור לשיאה ותעמוד על מחיר של 40 דולר בעתיד (כיום היא נסחרת תמורת 22.93 דולר). 

מה הסיכוי לצמיחה? תלוי באג"ח

באתר INVESTORPLACE מעריכים כי ביחס לסיכויי הצמיחה הבריאים לטווח הארוך, מניית לומינר מוערכת בצורה נמוכה משמעותית משוויה האמיתי. אך האם זה הזמן להחזיק אותה לטווח הארוך? 

המנייה נפגעה בשבועות האחרונים בגלל החשש שקשור לעלייה חדה בתשואות האג"ח הארוכות. החשיבה הבסיסית היא שככל שהתשואות לטווח הארוך עולות, הערכות שווי המניות יהיו נמוכות יותר. הסיבה: המניות והאיגרות החוב מהוות כלי השקעה מתחרים. לכן, ככל שתשואות האג"ח עולות, גם התשואה הנדרשת למניות עולה. 

רוב הבכירים בתעשייה מסכימים שמכוניות אוטונומיות למחצה ומלאות ישתלטו על הכבישים בעשור הקרוב. החברה מינפה חידושים טכנולוגיים פורצי דרך לפיתוח חיישני ה- LiDAR הטובים ביותר בתעשייה. החיישנים של לומינר כוללים חידושים מפתיעים, כמו רזולוציה איכותית, טווח ראות ארוך יחסית, עמידות טובה במזג האוויר ועוד. 

 עוד בנושא חדשות שוק ההון תוכל למצוא כאן

גם ביאהו פינאנס עוסקים בניתוח מניית לומינר

64% ביומיים הראשונים

בחודש דצמבר האחרון פרסמנו כאן בפורטל כי מניית לומינר זינקה ביותר מ-36 אחוז ביום אחד ובסך הכל רשמה קפיצה מרשימה של כ-64% ביומיים הראשונים שלה בוול סטריט. שוויה קפץ ליותר מ-10 מיליארד דולר. 

את העניין המרכזי באותו זמן ריכז המנכ”ל הצעיר שלה, אוסטין ראסל, שייסד את החברה ב-2012 כשהיה בן 17 בלבד. בזמן שאנשים חושבים איך מתחילים לסחור בשוק ההון בגיל צעיר, מייסד החברה הפך למיליארדר הצעיר בעולם כאשר שווי מניותיו בחברה הגיע לכדי 3.3 מיליארד דולר. החברה מעסיקה כיום 350 עובדים במטה בארצות הברית ובמינכן. למעשה, מדובר במתחרה של אינוויז הישראלית. לאחרונה פרסמה חברה מובילאיי כי החליט לבחור בחברת לומינר מקליפורניה כספקית השלב הבא של פיתוח ובדיקות מערכת הנהיגה האוטונומית שהיא מפתחת. על פי הסיכום בין הצדדים, מובילאיי תעשה שימוש בחיישנים של החברה בפיילוט של שירות ניידות שהיא מתכננת להקים בעולם, בין היתר בתל אביב, אבל גם בפאריס ודובאי. החיישנים שלה נמכרים במחיר זול, של פחות מ-100 דולר ליחידה.

 עוד לא הצטרפת? חדשות שוק ההון בטלגרם שלנו!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן