+BigShot מופעל להתנתק?

טראמפ או ביידן? המשקיעים בארה"ב חוששים מהבחירות

סקר שנערך לקראת הבחירות בחודש נובמבר חושף ממצאים מעניינים: מה אחוז המשקיעים שישנה את השקעתו בהתאם לזוכה ואת מי רובם כבר ממליכים לנשיא ארצות הברית החדש? כנסו וגלו

שתף כתבה

האמידים הפכו אופטימיים יותר, אבל מה עם השאר? מפגין ברחובות סיאטל מוחה נגד "מנהיגות לקויה" של טראמפ

תוכן עניינים

משקיעים ובעלי עסקים ברחבי העולם טוענים כי הם מתכננים להתאים את תיקי ההשקעות שלהם בהתאם לזוכה בבחירות לנשיאות ארצות הברית, בחודש נובמבר. במשאל שנערך, טענו כמעט מחצית מהנסקרים כי הם רואים תוצאות הבחירות הקרובות היא הדאגה העיקרית שלהם. את הסקר סנטימנט המשקיעים החדש ערכה UBS – מנהלת ההון הגלובלית המובילה בעולם. הסקר בדק בסוף יוני ובתחילת יולי את דעתם של למעלה מ-4,000 משקיעים אמידים ובעלי עסקים ב-14 שווקים גלובליים. 

על פי הסקר, משקיעים אמידים ובעלי עסקים הפכו לאופטימיים יותר בנוגע לצפי הכלכלי ל-12 החודשים הקרובים. יחד עם זאת, הם הביעו דאגה הולכת וגדלה בנוגע לפוליטיקה הפנימית בארצם ולקראת תוצאה הבחירות. מרוץ צמוד בבחירות, כך על פי דוח המנהלת, יביא ככל הנראה לתנודתיות גבוהה יותר של השוק. יש לציים כי חל גידול במידת האופטימיות של הנסקרים בנוגע לכלכלה ולשוק המניות, זאת בהשוואה לסקר הקודם שנערך שלושה חודשים לפני כן. נראה כי מידת השפעת הקורונה משחקת תפקיד חשוב בתוצאות, שאלו הן עיקרן:

46 אחוז מהנשאלים ענו שהם אופטימיים בנוגע לכלכלה הגלובלית ב-12 החודשים הקרובים, זאת לעומת 40 אחוז בלבד שלושה חודשים קודם לכן.

38 אחוז הביעו פסימיות (לעומת 45 בסקר הקודם); 52 אחוז טענו שהם אופטימיים בנוגע לכלכלה באזור שלהם ב-12 החודשים הקרובים, (עלייה לעומת 46 אחוז בסקר הקודם). 53 אחוז טענו שהם אופטימיים בנוגע למניות באזור שלהם בששת החודשים הקרובים (עלייה לעומת 45 אחוז בסקר הקודם). כמו כן, אחוז הולך וגדל של נשאלים ברחבי העולם (46 אחוז) דירגו את הבחירות בארצות הברית כאחת הדאגות הגדולות ביותר שלהם (39 אחוז בסקר הקודם). בנוסף, 51 אחוז הביעו דאגה רצינית בנוגע לפוליטיקה בארצם (לעומת 44 אחוז בסקר הקודם).

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן