+BigShot מופעל להתנתק?

יצרנית הצמיגים הכעיסה את טראמפ, המניה צללה

הנשיא שוב משפיע על הבורסה האמריקנית: גודייר רשמה ירידה של ששה אחוז, לאחר שאסרה על עובדיה להביע תמיכה בכוחות המשטרה. הנשיא צייץ לא לרכוש מוצרים של החברה, שאפילו התמיכה של לברון ג'יימס לא סייעה לה

שתף כתבה

תוכן עניינים

הבורסה האמריקנית ממשיכה לשבור שיאים. השבוע ננעל עם עליה נאה של מדד הדאו ג'ונס, שהוסיף 0.7 אחוז נוספים, מדד הנאסד"ק עלה ב-0.42 אחוז ומדד ה-S&P, שלא מפסיק לשבור שיאים, עלה ב-0.34 אחוז. זה השבוע הרביעי ברציפות ששני המדדים המובילים עולים. הנאסד"ק רשם עליה של כ-26 אחוז מתחילת השבוע וחברו שניפץ שיא חדש עלה ביותר מחמישה אחוז מתחילת השנה. הדאו ג'ונס, אגב, נמצא בירידה של שני אחוז.

בסוף השבוע דיווחנו כאן על העצירה של טסלה, אולם יצרנית המכוניות רשמה עליה כוללת של 500 אחוז מאז חודש מרץ והיא כעת בין עשר החברות הגדולות ביותר בוול סטריט ובכך עוקפת את וולמארט. אפל, שעלתה לכותרות בזכות הספליט שעשתה, טיפסה ביותר מחמישה אחוזים.

ויש גם חדשות מעניינות בגזרת טראמפ. יצרנית הצמיגים גודייר (GOODYEAR), רשמה ירידה של ששה אחוז, לאחר שאסרה על עובדיה להביע תמיכה בכוחות המשטרה, בעוד שהביעה תמיכה בארגון בלק לייבס מטר, שפועל למען האוכלוסיה האפרו-אמריקנית שבעבר קרא לפגיעה בשוטרים. טראמפ קרא להחרים את החברה שקיבלה תמיכה מכוכב הכדורסל לברון ג'יימס, החברה פרסמה מעין הבהרה, אך כל זאת לא סייע לה לקראת הירידה שנרשמה בסוף השבוע.

"אל תקנו צמיגים של גודייר – הם הודיעו על איסור על כובעי MAGA. השיגו צמיגים טובים יותר עבור הרבה פחות!", כתב הנשיא והמשיך בסוגריים: "זה מה שהדמוקרטים של השמאל הרדיקלי עושים. שניים יכולים לשחק את המשחק הזה, ואנחנו חייבים להתחיל לשחק עכשיו". במקביל, נרשמו עליות של יצרניות הצמיגים המתחרות קופר (Cooper Tire) וברידג'סטון.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן