+BigShot מופעל להתנתק?

כבר לא רק מטבע דיגיטלי: פייפאל אישרה שימוש בביטקוין

ענקית התשלומים האמריקנית הודיעה כי תאפשר שימוש במטבע ללקוחות בארצות הברית, בדרך ליציאה מעבר ליבשת אמריקה: "יהפוך למטבע כמו כל המטבעות האחרים". בקרוב גם בישראל?

שתף כתבה

תעודת הסל הראשונה של הביטקוין
תעודת הסל הראשונה של הביטקוין

תוכן עניינים

ענקית התשלומים האמריקנית פייפאל הודיעה אתמול כי תאפשר קנייה, מכירה ואחזקה של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים נוספים בשוק.

ב"רויטרס" דווח כי בשלב הראשון תאפשר החברה את השירות רק ללקוחות בארצות הברית. עד תחילת 2021 היא תאפשר ל-26 מיליון בתי עסק הפועלים עימה בשיתוף פעולה לקבל תשלום באמצעות מטבע דיגיטלי. בתהליך הוא פשוט: החברות המקבלות היום גם מטבע חוץ יוכלו לקבל מעתה גם תשלום בקריפטו.

ומה קרה מאז ההודעה? ובכן, שווי המטבע זינק בשבעה אחוזים, ועמד על 12.7 אלף דולר ליחידה. השווי הכולל של המטבעות זינק ל-380 מיליון דולר. כזכור, בימים האחרונים דווחנו כאן בפורטל על אפשרות לפיה ארצות הברית תנפיק מטבע דיגיטלי מהדולר.

“העובדה ששירות תשלומים עצום בעל מאות מיליוני לקוחות בכל העולם, יאפשר לסחור ולהחזיק ביטקוין עבור לקוחות היא בעלת משמעות עצומה עבור משתמשי ביטקוין. עד היום ביטקוין שיגשג למרות המקלות בגלגלים מצד הבנקים וחברות הסליקה", אמר יו”ר איגוד הביטקוין הישראלי, את משמעות הצעד, מני רוזנפלד. עוד הוא הוסיף: "ביטקוין יהפוך כעת למטבע חוץ ככל המטבעות האחרים, וסביר להניח שתיפתח אפשרות לשלם באמצעותו בפייפאל. מקבלי התשלום יוכלו לקבל אותו בביטקוין או בכל מטבע אחר, מה שיהפוך את השימוש בו לקל משמעותית. אם פייפאל תתקדם עם המתווה ותרחיב אותו בעתיד מעבר לארה”ב, זהו צעד ענק עבור ביטקוין בדרך לביסוסו כאלטרנטיבה משמעותית".

רון צרפתי, סמנכ”ל Bit2C, הוסיף: "המהלך יאפשר גישה משמעותית לביטקוין למיינסטרים בציבור. אנשים ועסקים מן היישוב יוכלו להשתמש בו. מדובר בשלב חשוב נוסף במהפכה הפיננסית".

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן