+BigShot מופעל להתנתק?

כך תוכלו לעבור הכשרה בשוק ההון על חשבון המדינה

בצעד חסר תקדים, המדינה החליטה להסיר את הכפפות והשיקה מערך הכשרות נרחב שיעזור לכם להרוויח כסף. לרגל החדשות הטובות, פורטל "ביג שוט" עם המדריך המלא סביב המהפך בשוק העבודה שבמסגרתו תוכלו לעבור הכשרה כדי להיות סוחרים בשוק ההון

שתף כתבה

כך תהפכו להיות סוחרים

תוכן עניינים

כאשר מדברים על שוק התעסוקה, בעיקר בתקופה הנוכחית, לא פעם עולה האימרה "כל משבר הוא גם הזדמנות". נכון שמדובר במשפט שיכול להישמע די נדוש, אבל בכל הקשור לשוק התעסוקה – יש בו מן האמת.

אלפי ישראלים בדרך לעבור הכשרה להיות סוחרים

כעת אנחנו נמצאים בפני מה שכלכלנים ומומחים לשוק התעסוקה מגדירים כ"מקפצה הבאה". נקודת מפנה בכלכלה שנוצרה עקב משבר. במילים אחרות, ההזדמנות הבאה שלכם לעשות כסף ולהתפרנס בכבוד. מאז פרוץ המגפה, בעת פיטוריהם של מאות אלפי עובדים, רבים כבר הבינו כי מודל התעסוקה הקלאסי של עבודה מסודרת נסדק. הרבה גופים במגזר הפרטי השכילו לנצל את המקפצה הזאת לשינוי מהותי בכוח העבודה. אך לאחרונה, שחקנית נוספת נכנסה לתמונה – המדינה. 

מתחילת המשבר, קיבלנו ב"ביג שוט" אלפי פניות מאנשים שרוצים לקחת חלק במהפכה שלנו – ללמוד על שוק ההון ולייצר את קהילת הסוחרים הגדולה בעולם. אנחנו זיהינו ישר את התהליכים שהמשק הולך לעבור בעקבות הקורונה ופעלנו בהתאם.

בשל הביקוש הגואה, בצעד חסר תקדים המדינה החליטה להסיר את הכפפות והחליטה להיכנס לפעולה בכל מה שנוגע לדרך שלכם לעבור הכשרה כדי להיות סוחרים בשוק ההון. כן, זה אולי מפתיע אבל מסתבר שכמה אנשים במשרדי הממשלה הבינו נכון וכעת הם רוצים לעזור לכם להרוויח כסף. בלי בוס. בלי פקקים ובלי תלוש שכר זעום. אתם תהיו הבוסים של עצמכם. במסגרת התוכנית יוכלו מובטלים או כאלה שעובדים במשרה בלתי מקצועית, לקבל הכשרה מקצועית.

"המהלך הזה יטרוף את כל הקלפים"

"זה מדהים אותי כל פעם מחדש", מספר גיא ברנד, מנכ"ל ביג שוט. "יוצא לי לפגוש כאן סטודנטים. חלקם איבדו את מקום עבודתם, וחלק עצמאים שחוו קיצוץ משמעותי בשכר שלהם בגלל הקורונה. ולמרות המשבר, הם מחליטים לקחת את עצמם בידיים ולבחור להיות בצד של המנצחים. להרוויח מהמשבר. אני שמח שהמדינה מבינה את הפוטנציאל. המהלך הזה יטרוף את כל הקלפים".

גובה המימון של המדינה בהכשרות המקצועיות והתעסוקתיות ינוע בין 65 אחוז ל-90 אחוז. האורך של ההכשרה אינו עולה על 12 חודשים במרבית המקרים. הפרמטרים שעל פיהם ייקבע שיעור ההשתתפות העצמית יהיה על פי שיוך לקבוצות מיעוטים והדירוג התעסוקתי של המשרה או תחום ההכשרה. בנוסף, סטודנטים שיעשו הכשרות מקצועיות יקבלו מענק בגובה של 2,000 שקל.

לפי נתונים שפורסמו, כיום המדינה מבצעת כ-14 אלף הכשרות מקצועיות בשנה. כעת עם הקמת המנהלת, הציבה לעצמה הממשלה כיעד להעלות בשנתיים הקרובות את מספר ההכשרות ל-100 אלף.

"נסו לדמיין מאה אלף סוחרים חדשים כל שנה, זה מטורף!". אומר ברנד, "כולם מרוויחים מזה. המדינה שכבר לא צריכה לדאוג לכל כך הרבה מובטלים. אבל גם הסוחרים שלנו – שיכולים להרוויח הרבה כסף ולייצר הכנסה קבועה בפרק זמן בלתי מוגבל".

הזדמנות פז שרצוי לנצל

אין ספק שהקורונה מציבה אתגרים לא פשוטים. אובדן היכולת לפרנס זה דבר שיכול להיות מטלטל. אבל חשוב לדעת שכעת המדינה נותנת לכם הזדמנות יקרה מפז לנצל את המשבר האישי שאתם עוברים ולהקפיץ את השכר שלכם. אנחנו בביג שוט מאמינים כי צריך לנצל את ההזדמנות הזאת כדי להתפתח, ללמוד ולגדול.

לכן, אם אתם רוצים לעשות הסבה מקצועית ולהיות סוחרים בשוק ההון – הגעתם למקום הנכון. צרו קשר בהקדם כדי לקבל מאיתנו את כל הפרטים: איך לקבל הכשרה בשוק ההון על חשבון המדינה?

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן