+BigShot מופעל להתנתק?

כתבה של נתנאל לא פורסם

כמו ברכבים החשמליים, הקנאביס והטכנולוגיה - תחום הגיימינג הוא אחד מהענפים שאנחנו חושבים שהולך לצמוח בשנים הקרובה * הנה 2 מניות בתחום שיכול להיות שחמקו מהרדאר התקשורתי

שתף כתבה

גם קארדשיאן אחת קשורה לזה.
גם קארדשיאן אחת קשורה לזה. 2 מניות מתחום הגיימינג שכדאי לכם לשים אליהן לב.

תוכן עניינים

אחד מהסקטורים היותר חמים של השנה האחרונה הוא סקטור הגיימינג. כשאני מסתכל קדימה לעבר מה שלדעתי עשויים להיות מנועי הצמיחה של העתיד, סקטור הגיימינג הוא בהחלט כזה.

הסקטור מתחלק בעיקר לפי הקטגוריות הבאות: יצרניות המשחקים, חברות הציוד הנלווה ותעשיית השבבים והחומרה אני רוצה היום לדבר על חברה אחת ענקית ויציבה ואחת קצת משוגעת שאתם אולי לא מכירים.  

ATVI :Activison Blizzard 

כאן מדובר בגדולה מכולן.  ATVI שווה 71 מיליארד דולר עם היקף מכירות של 8 מיליארד דולר בשנה   עם שורת רווח של 2.2 מיליארד דולר. כאמור מפלצת. צפי האנליסטים הוא לגידול של כ-44% ברווח למניה בשנה.  משנת 2015 המניה נכללת במדד הS&P 500 (500 החברות הגדולות בארה"ב). לחברה יש היסטוריה ארוכה של רכישות של חברות מצליחות אחרות, בינהן KING שהביאה לנו את "קנדי קראש" והיא בעצם משמשת כמו "חברת הפקה" שממנת ותומכת ביוצרים וחברות של משחקים. חלק ממשחקיה הפופולריים הם: CALL OF DUTY, CRASH BANDICOOT, GUITAR HERO, WORLD OF WARCRAFT החברה הייתה אחת המרוויחות הגדולות ממשבר הקורנה כאשר המשיכה לשבור שיאי מכירות והמנייה בתגובה משלימה 100% עלייה מהנמוכים של מרץ 2020. 

מניית ATVI
מניית ATVI

לאחר שקבעה שיא כל הזמנים בתחילת השנה הזאת, המניה נכון לרגע זה תיקנה למטה כמעט 15%, ונסחרת בטווח שבין התמיכה באיזור 88.50 להתנגדות ב-104.11. אנחנו נמשיך ונעקוב מקרוב אחרי הרמות האלה
בכדי לנסות להשתלב במהלך הבא שיצא לדרך.

GLUU – Glu Mobile 

החברה מייצרת משחקים "FREE TO PLAY" למובייל, אשר פונים לקהל היום-יומי ולא בהרכח "לגיימרים כבדים" (קנדיקראש כבר הזכרנו?)

עם שווי שוק של קצת יותר מ-1.5 מיליארד דולר, החברה היא הקטנה ביותר בין הגדולות המערביות. בין המותגים של החברה ניתן למצוא בין השאר את: Design Home ואת Hollywood של קים קארדשיאן. החברה צופה גידול של הזמנות שבין 8%-10% אחוז בשנה הזאת.  מודל הרווח של המשחקים למובייל נובעים בעיקר ממה שנקרא  In‑app purchases. כלומר, רכישות בתוך המשחק כאשר השחקנים קונים פריטים כמו חרבות, כובעים או כל דבר שאתם יכולים לחשוב עליו

ומשקיעים בזה סכומי ענק. למשל, משחק הדגל של החברה "Home Design Makeover" ייצר 157 מיליון דולר במהלך 2018 מרכישות שנעות בין 2-100 דולרים. 

הדוחות האחרונים של החברה הי מעולים כאשר היא הפתיעה בשורת הרווח למניה מפתיעה. החברה הראתה גידול של 50% ביחס לרבעון המקביל משנה שעברה. 

בהסתכלות על הגרף השבועי נוכל לראות שבעקבות הדוח הטוב המניה מצליחה לפרוץ רמת התנגדות היסטוריתבאזור של 11 דולר למניה. אותה רמה של מוכרים שהחזיקה מעמד עוד מסוף שנת 2018. יהיה מאוד מעניין להמשיך ולעקוב, במידה ונראה את הקונים מצליחים להחזיק את אזור המחירים הנוכחי ומכאן לדחוף מעלהאו לחלופין תיקון לבדוק מחדש את רמת ההתנגדות במחיר 11.20 לפני אישור להמשך המהלך.
הפתיעה בדוחות
גרף שבועי – GLUU

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן