+BigShot מופעל להתנתק?

לא עוצר: הביטקוין בדרך לניפוץ שיאו מזה כשנתיים

בזמן שאנשים מתלבטים במה כדאי להשקיע בבורסה, המטבע הדיגיטלי רשם עליה מרשימה והגיע לכ-18.7 אלף דולר ליחידה. בחודש מרץ האחרון התרסק ונסחר תמורת כ-3,600 דולר בלבד. הערכה: ההודעה של חברת פייפאל הובילה למגמה

שתף כתבה

הייתם מאמינים? חנות בארה"ב בה ניתן לשלם בביטקוין (Photo by wuestenigel on Foter.com / CC BY)

תוכן עניינים

בזמן שאנשים מתלבטים במה כדאי להשקיע בבורסה, הביטקוין לא עוצר: אחרי הדיווחים על עליות בתקופה האחרונה, המטבע הדיגיטלי קרוב לשבירת שיאו מלפני כשלוש שנים. הוא זינק ביותר מ-16 אחוז בשבוע החולף ורשם זינוק של 400 אחוז מאז חודש מרץ, אז צנח המטבע לשיעור של כ-3,600 דולר בלבד. אתמול הגיע שוויו של המטבע לכ-18.7 אלף דולר, קרוב מאוד לשיאו בדצמבר 2018 – 19,650 דולר ליחידה.

אחת הסיבות לעליה המטאורית בשוויו, היא כמובן הודעת חברת פייפאל, לפיה היא תאפשר לעשות שימוש במטבע לטובת תשלום באמצעות הארנק שלה ובאמצעות אפליקציית התשלומים שלה. ב”רויטרס” דווח כי בשלב הראשון תאפשר החברה את השירות רק ללקוחות בארצות הברית. עד תחילת 2021 היא תאפשר ל-26 מיליון בתי עסק הפועלים עימה בשיתוף פעולה לקבל תשלום באמצעות מטבע דיגיטלי. התהליך הוא פשוט: החברות המקבלות היום גם מטבע חוץ יוכלו לקבל מעתה גם תשלום בקריפטו.

הולך ועולה. הביטקוין

לא רק הביטקוין נוסק, מתברר. מטבעות דיגיטליים נוספים רשמו לאחרונה קפיצה מרשימה, בניהם מטבע ה-XRP, שרשם זינוק של 40 אחוז בתוך שבוע. בכלל, עושה רושם כי המטבעות הדיגיטלים צוברים תאוצה לאחרונה ושווים מסתכם בכ-530 מיליארד דולר. מטבע ה-EOS נמצא גם הוא בעליה, במגמת התאוששות, ואחרי ירידות שחווה הוא עלה ב-13 אחוז בשבוע ונסחר בקרוב לשלושה דולרים. בשיאו, למי שזוכר, הגיע המטבע לכמעט 23 דולרי למטבע. זה קרה לפני כשנתיים וחצי. מטבע הלייטקוין רשם זינוק של 32 אחוז.

אז בזמן שאנשים עדיין מתלבטים במה כדאי להשקיע בבורסה, יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי, מני רוזנפלד, מביט קדימה. "העובדה ששירות תשלומים עצום בעל מאות מיליוני לקוחות בכל העולם, יאפשר לסחור ולהחזיק ביטקוין עבור לקוחות היא בעלת משמעות עצומה עבור משתמשי ביטקוין. עד היום ביטקוין שיגשג למרות המקלות בגלגלים מצד הבנקים וחברות הסליקה”, אמר.

בלי ניסיון וללא הון עצמי: כך תוכל לסחור על הכסף שלנו!

לרוב האנשים אין הון התחלתי מספיק גדול כדי להתחיל לסחור בשוק ההון. גם אם יש להם את הכסף, רוב האנשים מפחדים להפסיד אותו. לאחרים אין את הזמן להשקיע, או את הניסיון הנדרש. בדיוק בשביל זה, יצאנו עם תוכנית מהפכנית שבה תוכל לקבל תיק על סך $10,000 כח קנייה למסחר בשוק ההון. הרווחת כסף? נתחלק חצי חצי. הפסדת? ניקח את ההפסד עלינו!

לחץ על הכפתור כאן למטה ותבין איך עובדת תכנית הנוסטרו שלנו


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן