+BigShot מופעל להתנתק?

לקראת הכניסה ל-S&P 500: הונו של מאסק גדל ב-9 מיליארד דולר

בית ספר לשוק ההון: חברת טסלה תיכנס מחר למדד היוקרתי והמניה עלתה בששה אחוז בסוף השבוע, מה שהגדיל משמעותית את הונו האישי של המייסד. הונו מוערך כעת ב-167.3 מיליארד דולר

שתף כתבה

מייסד טסלה, אילון מאסק

תוכן עניינים

מחר (שני) זה קורה: חברת טסלה תצטרף למדד היוקרתי S&P 500 ונראה כי ההצטרפות משנה גם את כללי המשחק בנוגע לעושרו של המייסד שלה, אלון מאסק, שממשיך לעשות "בית ספר לשוק ההון". בסוף השבוע טיפסה החברה בעוד כשישה אחוז בוול סטריט, מה שהוסיף להונו האישי כתשעה מיליארד דולר. כעת עומד הונו המוערך על 167.3 מיליארד בסך הכל.

בכלל, טסלה רשמה שנה מוצלחת מאוד. מחיר המניה שלה זינק ב-731 אחוז מינואר וביום שישי עמד מחירה על 695 דולר. רק בנובמבר האחרון, לאחר שספקולנטים רבים העריכו שהמניה כבר מעבר לשיאה, היא עלתה בשיעור של 70 אחוז – זאת בעיקר בשל ההודעה על כניסתה למדד היוקרתי. אגב, לקראת כניסתה למדד נקבע כי היא תחליף את מניית אימקו (Apartment Investment and Management).

החל ממחר, אימקו יכולה להביט מהצד. מניית טסלה

למרות תקופת הקורונה, החברה של מאסק רשמה עליה מטאורית מתחילת השנה ולכן גם הוא גדל בצורה משמעותית. כרגע נמצא מאסק במקום השני בטבלת עשירי העולם. רק מייסד אמזון, ג'ף בזוס, נחשב לעשיר ממנו. על פי המדד של בלומברג, הונו מסתכם ב-187.3 מיליארד דולר.

טסלה נכנסה למדד ה-S&P 500, ששובר שיאים חדשים, החל ממחר. כדי להיכנס אליו, על חברה אמורה לצבור ארבעה רבעונים עם רווח נקי (טסלה רשמה חמישה כאלה). ברבעון האחרון, למשל, טסלה מסרה כ-140 אלף רכבים – שיא של כל הזמנים עבורה.

לאחרונה פורסם כאן בפורטל, כי חברת המכוניות החלה בהכנות לקראת כניסתה לישראל. החברה החלה לגייס אנשי מכירות לתוך החברה שאמור­­­ה לקום ונראה כי זה השלב האחרון בדרך להקמת המערך השיווקי בישראל. יש לציין כי המערך השיווקי ומשרדי החברה לא יוכלו לקום עד אשר החברה תקים מוסך מרכזי – תנאי בסיסי לקבלת היתר להקמת המערך כולו.

במסגרת פרסומים שונים של החברה, החברה דורשת "גישה בלתי מתפשרת לחתירה להצלחה ואמונה במשימה של החברה להאיץ את המעבר העולמי לאנרגיה. הנכם חלק מצוות מכירות שעובד בקרבה ובגמישות על כל המשימות השונות. אתם נדרשים לשתף פעולה ולהציג מנטליות צוותית".

רוצים גם אתם לעשות "בית ספר לשוק ההון"?

כדי להשקיע בחברות כמו טסלה, חייבים להבין את הכללים החשובים, אבל יותר חשוב להיות פרקטי. העליה המטאורית של חברות הרכבים והטכנולוגיה לצד חברות התרופות, היא סיבה טובה כדי להיכנס לשוק. כן, דווקא בתקופת הקורונה. כאן למעלה, עשיתם את הצעד הראשון בדרך לקבלת תיק מסחר אמיתי, שיכול להמחיש לכם, ממש מקרוב, מה קורה בחדר המסחר שלנו.

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן