+BigShot מופעל להתנתק?

מדוע מייסד טוויטר קנה ביטקווין ב-50 מיליון דולר?

דווקא על רקע הירידות הגבוהות בחודש ספטמבר, חברת הפינטק האמריקני סקוור רכשה 4,709 מטבעות. ומה יש למנהלת הכספים של החברה לומר?

שתף כתבה

עולה, יורד - ושוב עולה. ביטקווין

תוכן עניינים

בסוף השבוע האחרון הודיעה חברת הפינטק האמריקני, סקוור (SQ), כי היא רכשה 4,709 ביטקוין תמורת 50 מיליון דולר. מהחברה, שנמצאת בבעלות מייסד טוויטר ג'ק דורסי, נמסר כי "אנו מאמינים שלמטבע יש פוטנציאל להיות נפוץ יותר בעתיד". הרכישה הפתיעה, משום שהביטקוין נחשב לאחוז אחד מסך נכסיה של החברה ולאור מה שהתרחש עם המטבע בחודש ספטמבר האחרון.

שוק המטבעות הדיגיטליים סיים את הספטמבר בירידות שערים גבוהות יחסית. השוק נאמד ב-345 מיליארד דולר, 11.7 אחוז פחות מאוגוסט. יחד עם זאת, לקראת סוף ספטמבר הוא תפס נתח של 57 אחוז מכלל השוק – עליה קטנה לעומת סוף אוגוסט. כזכור, בסוף חודש יולי פורסם בפורטל ביג שוט, כי מחירו של הביטקוין חצה את רף עשרת אלפים הדולרים.

רק לפני מספר ימים הודיע יו״ר הפד ג׳רום פאואל, כי הוא רואה לנכון להגדיל את התמיכה הכלכלית כדי לתמוך בהתאוששות הכלכלית מהקורונה. אחרי הפרסום, הביטקוין החל לטפס והשלים עליה של שבעה אחוז בתוך חמישה ימים. זה קרה גם בסגר הראשון בחודש מרץ: אז הודיע טראמפ על תוכנית החילוץ והביטקוין זינק בשיעור דומה. העובדה שהפד פתח בתכנית תמריצים אגרסיבית של טריליוני דולרים, הובילה את שוק המניות לשיאים למרות האבטלה הגואה. המשקיעים חששו מאינפלציה ונוצר ביקוש לקריפטו. לאחרונה פורסם בפורטל ביג שוט כי הביטקוין חצה את רף עשרת אלפים הדולרים למשך תקופה ארוכה. ביממה האחרונה, הביטקוין המשיך לעלות. נכון לכתיבת שורות אלה, מחיר הביטקוין עומד על 11,368.87 דולר.

"ככל שצומח אימוץ הביטקוין, אנו מתכוונים ללמוד ולהשתתף בכך יותר. ההשקעה הזאת היא צעד במסע עבור חברה שבונה מוצרים המבוססים על העתיד", הסבירה מנהלת הכספים הראשית של סקוור, אמריטה אהוג'ה. 

 

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן