+BigShot מופעל להתנתק?

מטורף: זאת המניה הישראלית שנסקה ב-58 אחוז בנאסד"ק

חברת התרופות הישראלית ביוליין הודיעה כי שלב 3 בניסוי לטיפול בסרטן הדם, באמצעות מוצר שתורם לניוד תאי גזע, הצליח. המניה נסקה גם בתל אביב

שתף כתבה

שווי חברה של 39 מיליון דולר. ישיבה בביוליין

תוכן עניינים

חברת התרופות ביוליין הודיעה בשבוע שעבר כי שלב 3 של הניסויים לטיפול בסרטן הדם הצליח. הדבר בעקבות ההודעה, המשקיעים לא נותרו אדישים, מה שהזניק את המניה ב-58 אחוז מתחילת השבוע הנוכחי. 122 מטופלים גויסו לניסוי הזה. החברה רצתה לגייס עשרות מטופלים נוספים, אבל ההצלחה בניסוי הראשון גרמה לכך שהוא לא נמשך. יש לציין כי לא מדובר בתרופה של ממש למיאלומה, אלא במוצר שתורם לניוד תאי גזע לשם איסופן וטיפול באמצעותם בהשתלה עצמית חדשנית. מנכ"ל החברה אף ציין כי לפחות מחצית מהחולים לא מצליחים להגיע לרמות ניוד רצויות.

הניסויים של החברה מתקדים בסרטן מסוג מיאלומה נפוצה. בחברה הסבירו כי התוצאות הן ברמת מובהקות גבוהה והניסוי עבר בהצלחה. בחברה הודיעו כי המטופלים ימשיכו להיות במעקב והתוצאות יפורסמו כמאה ימים לאחר שהחולה האחרון יעבור מעקב צמוד – כלומר, במהלך החודשים הקרובים.

כאמור, גם הסקרנות שהחברה מעוררות אצל המשקיעים לא איחרה לבוא. ביום שישי עלתה ביוליין בנאסד"ק בשיעור של 33 אחוז, כששווי החברה עמד על 39 מיליון דולר. הדבר גרר, כמובן, גם עליה מטאורית בבורסה בתל אביב. מי שמחזיקה 25 אחוז בחברה היא מניית כלל תעשיות ביוטכנולוגיה והיא זכאית לחמישית מההכנסות על המוצר. גם המניה שלה זינקה ב-3 אחוזים.

מנכ"ל ביוליין, פיליפ סרלין, מסר בתגובה כי "תוצאות הביניים מהוות אבן דרך משמעותית עבור החברה, מאחר והתכנית לניוד תאי גזע הינה המתקדמת ביותר. ניוד תאי גזע מהווה תחום עם צורך רפואי משמעותי עבור מיאלומה נפוצה. בין 50-70 אחוז מהחולים אינם מצליחים לנייד מספיק תאים. אנחנו מקווים שהתוצאות הסופיות תתמוך במטרה שלנו – לשנות את אופן הטיפול בניוד תאי גזע".

הבוקר פרסמנו כי מניית חברה ישראלית אחרת, עדיקה, זינקה בשיעור של כמעט 22 אחוז. הסיבה: אושיית הטיקטוק, צ’ארלי דאמיליו בת ה-16, העלתה דאמיליו בחמישי לחשבון הטיקטוק תמונה עם פריטי לבוש של חברת האופנה.

קבל את המדריך שבעזרתו תזהה את המניה הבאה שהולכת להתפוצץ!

שוק ההון מייצר אלפי הזדמנויות לייצור רווחים כל יום. אבל איך יודעים מהי הטכנולוגיה והמניה הבאה שבה אפשר להשקיע? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. לאחרונה השקנו, במיוחד עבורך, מהדורה דיגיטלית של הספר שלנו, שידריך אותך איך אפשר לייצר רווח. שים לב, הספר מוצע בחינם לזמן מוגבל! כל מה שאתה צריך לעשות זה ללחוץ על הקישור כאן למטה וליצור לעצמך את ההזדמנות.


לחץ כאן כדי לקבל את הספר בחינם לגמרי

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן