+BigShot מופעל להתנתק?

מיוחד: זהו הפתרון להכנסת כסף מהבית במהלך הקורונה

התפשטות נגיף הקורונה גרמה לכולנו לחפש אלטרנטיבות לעבודה וליצור עצמאות כלכלית. מהם המקצועות המבוקשים בתקופה הזאת ואיך תוכל לתרגם את זה לכסף? בדיקה

שתף כתבה

היום זה כבר לא סתם ענף פופולארי, אלא מצרך מבוקש. עבודה מהבית

תוכן עניינים

התפשטות נגיף הקורונה והסגר הובילו לאבטלה גוברת ולחיפוש אחר אלטרנטיבות לעבודה. אזרחי ישראל מנסים בתקופה הזאת את מזלם במקצועות הפופולאריים לעבודה מהבית – מסחר בשוק ההון, שיווק שותפים, דרופשיפינג (תיווך בין לקוח ליצרן, ללא החזקה פיזית של המוצר) ועוד. כעת נעמוד על היתרונות והחסרונות שלהם.

ראשית, חשוב להבין: מה שרוב האנשים ובמיוחד הדור הצעיר רוצה בכל הקשור לתעסוקה הוא תשוקה למקצוע, הכנסה גבוהה וחירות. הכוונה בחירות הינה לעבודה ללא בוס מעליך או במסגרת שעות שחייבים לעמוד בה. בנוסף – היכולת לעבוד מכל מקום שרק נרצה – מהבית, למשל.

השאיפה הזאת הופכת להיות פרקטית מאז שנות ה-2,000, אבל מה שהפך אותה רלוונטית עוד יותר הוא משבר הקורונה, שהפך את השאיפה לצורך מיידי. עבור יותר מובטלים ואנשים שנמצאים בחל"ת, אלה שיושבים בבתיהם, נאלצים לחשוב מחוץ לקופסא ולבחון מחדש את הסקפטיות שעברה במוחם לגבי מקצועות פופולריים בהם ניתן לעשות, והרבה – כסף. כעת ננסה לבחון מהם חמשת המקצועות המובילים בתחום ולנתח את היתרונות והחסרונות שבהם.

שיווק שותפים (אפיליאציה)

המונח הפך מאד פופולארי בשנים האחרונות. כמעט כולם שמעו עליו, אבל בפועל לא התעמקו בדבר. אנשים שעוסקים במקצוע הזה, לוקחים מוצרים או שירותים מחברות אחרות ומשווקים אותם באמצעים הדיגיטליים והמדיות השונות. ברוב המקרים, יעשו זאת למשל דרך פייסבוק – כלומר, הקמת דף עיסקי. בנוסף, הם יפעילו קמפיינים ומודעות לשווק המוצרים והשירותים הללו.

על מנת להצליח, מקצוע זה דורש יצירתיות וידע רב בכלים שיווקיים רבים, למשל: שיווק ממומן, עיצוב, עריכת סרטונים, תוכנות מעקב ועוד. היתרון העיקרי הוא הפשטות: אדם יכול לקחת מוצר או שירות מבוקש, כמו אמזון למשל, ולהפוך למתווך – לקבל לינק ייעודי של החברה וכל אדם שיקנה מוצר מהחברה, תקבל עבורו גמול מסוים. היתרון הגדול: מידת אחריות אפסית, משום מבחינת הלקוח אתה לא באמת צד בעסקה, אלא רק המתווך שלה. העיסוק הזה עלה לכותרות בשנתיים האחרונות בעיקר בגלל שחקנים מאד בולטים שנכנסו לתחום ומשווקים קורסים כדי ללמד כיצד להתנהל בתוכו. האבסורד: אותם שחקנים בולטים מייצרים את רוב ההכנסה שלהם דווקא במכירת קורסים: כלומר, איך לבצע אפיליאציה ולא בהכרח משיווק מוצרים אחרים.

אבל יש גם חסרונות: נדרשת השקעה כספית רבה בתור התחלה. כלומר, סכום כסף שתאלץ לשלם לגוף שידריך אותך וייתן לך את הכלים השיווקיים הנדרשים. ניתן ללמוד את העבודה גם לבד, אבל לא בטוח שהזמן שתשקיע בכך שווה את הכסף. בנוסף, שיווק המוצרים הופך לעלות נוספת. עד שמוצאים את הנוסחה המנצחת, יש צורך בתהליך של "ניסוי וטעייה". לא כל אחד מסוגל לשלם את הכסף הזה בינתיים.

דרופשיפינג

התהליך דומה מאוד לשיווק שותפים. בדרופשיפינג מוכרים למעשה מוצרים של חברות אחרות, בצורה מעט יותר מורכבת אך יותר רווחית. בשביל לעשות את זה, צריך לפתוח חנות באחד מהאתרים המובילים כמו אמזון או איביי, או לפתוח אתר עצמאי המיועד לשם כך. ראשית, יש להחליט אלו מוצרים תרצה למכור ולמצוא אותם במחיר זול יחסית. המטרה היא למכור את אותם מוצרים בחנות שפתחת בסכום יותר גבוהה כאשר ישנה הזמנה, לוקחים את פרטי ההזמנה מהלקוח ומזמינים את המוצר במחיר זול יותר עבורו באמצעות האתר.

היתרונות: הרווח בדרופשיפינג לכל מכירה גבוה יותר. ברגע שהחנות שהקמת מצליחה והופכת לפופלארית, ניתן למכור עוד ועוד מוצרים בשאיפה ללקוחות חוזרים.

החסרונות: ראשית, עיסוק רב בהקמת החנות. בתחום זה יש צורך בידע רב בכלים שיווקים והשקעת תקציב פרסום שיענה על צירוף לקוחות חדשים. להבדיל משיווק שותפים, כאן אתה המוכר וגם האחריות חלה בהתאם. ביורוקרטיה, קוראים לזה.

עיסוק במקצועות חופשיים

עוד הרבה לפני הקורונה, חברה ישראלית בשם FIVERR יצרה פלטפורמה שבה כל אדם יכול להציע את שירותיו כמעצב, קופירייטר, קריין, בונה אתרים ודפי נחיתה, כמשתתף בסרטונים ועוד. במהלך המשבר, מניית החברה הוכפלה פי כמה ופתחה את הדלת להמון אנשים שרוצים לספק שירותים מקצועיים כלשהם בתחומים רבים. השירותים ניתנים כמובן גם מחוץ לאתר החברה. כיום, חברות רבות עושות שימוש בשירותים של פרילנסר לעבודות מהסוג הזה.

היתרון: אדם שעוסק בזה לא צריך להיות "כבול" לחברה מסוימת ויכול לעבוד בזמנו הפנוי.

החסרונות הבולטים: ראשית, יש צורך למצוא תחום שבו תוכל לספק שירותים כלשהם. במידה ואין כאלה, ניתן ללמוד בצורה עצמאית או לשלם לגוף שידריך אותך (שוב, עלות כספית לא מבוטלת). שנית, קיים קושי למצוא יציבות בטווח ארוך וכן הזמנות עבודה. כלומר, מקצוע לא פשוט עבור מי שמחפש הכנסה קבועה ויציבה. 

עוד ועוד יוצרי תוכן

סביר להניח שאתם מכירים לא מעט אנשים שעשו מזה קריירה – דרך דפי פייסבוק פופולאריים עם משתתפים פעילים או ערוצי יוטיוב שמייצרים כמות צפיות גדולה. זה קורה כמעט בכל תחום: חוות דעת על בעלי מקצוע, רכבים, מסעדות, או גיימרים שמשדרים את המשחקים שלהם אונליין, אנשים שיוצרים סרטונים מצחיקים שמקבלים הרבה אהדה וחשיפה והפכו עם הזמן למפורסמים.

כשאתה מתמקד בלייצר תוכן ייחודי בפלטפורמה חברתית, אתה יכול לספק שירותי תוכן, על אותו בסיס לחברות אחרות. כך הם יוכלו "לנצל" את העוקבים שלך לטובת המטרות שלהם (ואתה תוכל לנצל זאת כדי לעסוק באפיליאציה).

היתרון: ברוב המקרים מדובר בעשייה שעשויה להניע לפרסום רחב ומפתה מאוד. מכירים את גיא הוכמן, ניצה ולחם, מישל טרוני ודניס צ'רקוב? כל אלה מהווים דוגמא טובה ליצירת תוכן שהובילה להצלחה גדולה גם באפיקים שונים מהפרסום. ויש גם חיסרון קטן: התחרות הרבה והצורך ביצירת תוכן ייחודי שימשוך קהל עוקבים.

שוק ההון

להבדיל מהתחומים האחרים, שוק ההון הוא תחום ותיק ודומיננטי. ראשית, מדובר על אחד מאפיקי ההשקעות הרווחים והיציבים בעולם. גם מי שלא רוצה לעסוק בתחום, חשוב שיכיר כחלק מהשכלה פיננסית את הפוטנציאל שקיים בו. שנית, ישנם שלושה סוגים של סוחרים ומשקיעים בשוק ההון:  משקיע לטווח הארוך, שרושמים רווח רב אך הכספים פחות נזילים להם; סוחרי הסווינג, שקונים ומוכרים מניות בטווחים יחסית קצרים ומתמקדים, למשל, בהנפקות של חברות גדולות או אירועים גלובליים עם השפעה על המשק.

את האלמנט השלישי לא כולם מכירים. מדובר במסחר נוסטרו. סביר להניח שלא שמעתם עליו כי הוא לא נפוץ בישראל, מהפופולריות לה הוא זוכה בארצות אחרות. חברת ביג שוט היא חברת נוסטרו, שנותנת לסוחרים לסחור על הכסף הפרטי שלה.

משבר הקורונה הגדיל את הביקוש ללימודי מסחר נוסטרו במאות אחוזים. זהו הפתרון האידאלי עבור רוב הציבור – לעסוק בתחום מוביל עם פוטנציאל רווח ולא לסכן את כספם האישי בתקופת המשבר.

היתרונות הם עצומים. מדובר על תחום שמונע מהכלכלה העולמית וידע בו מתורגם ישירות לכסף. סוחרי הנוסטרו נהנים מליווי צמוד וניתוח מניות של יועצים מבתי השקעות וליווי של סוחרים ותיקים וגם מטכנולוגיות ואסטרטגיות מסחר. הם, כמובן, לא נושאים בנטל ההפסדים, אך בכל זאת מתוגמלים מהרווחים במודל שנע באזור של 50 אחוז בשלב הראשוני ויכול להגיע גם עד 70 אחוז רווח.

החיסרון: אדם חייב להוכיח שהוא מתאים לעסוק במסחר נוסטרו. זה לא תחום שמתאים לכל אחד. ברוב המקרים, מועמד לחברת נוסטרו צריך למלא שאלון קצר, מבחן התאמה וכמובן ראיון אישיים. אנחנו בביג שוט טוענים ש"רצינות ורצון להצליח הם שני המרכיבים העיקריים שחשובים להם כאשר אנו בוחרים את סוחרי הנוסטרו שלנו".

הסיבה שאנחנו מחלקים למתאימים תיקי מסחר על סך 10,000 דולר כח קנייה היא שמודל הנוסטרו המהפכני שלנו אומר שכשהסוחרים שלנו, שסוחרים על ההון שלנו מרוויחים, אנחנו מתחלקים איתם ברווחים.

ואם הם מפסידים, אנחנו לוקחים את כל ההפסד עלינו.

מוכן לבדוק אם יש לך מה שדרוש כדי לקבל מאיתנו תיק על סך 10,000 דולר כח קנייה למסחר ולהתחיל לסחור ללא צורך בהון עצמי?

כדי לבדוק התאמתך, לחץ על הכפתור ממש כאן מתחת לכתבה.

השאר פרטים בדף שיפתח ולאחר מכן צפה בהדרכה מיוחדת שהכנו עבורך על שוק ההון.

לאחר שתצפה בהדרכה, תוכל לענות על שאלון קצרצר שאתה אמור לסיים תוך ארבע דקות. לאחר מילוי השאלון, נדע שנינו האם אתה מתאים לקבל מאיתנו תיק על סך 10,000 דולר כח קנייה למסחר בשוק ההון!


לחץ כאן לבדיקת התאמתך לתכנית המיוחדת!

לזמן מוגבל: קבל בחינם הדרכת וידאו מלאה שחושפת את אסטרטגיית המסחר שאחראית על 80% מכל הרווחים שלנו בשוק ההון

תלמד אסטרטגיות ייחודיות, טיפים וידע פרקטי שיעזור לך להפוך לסוחר נוסטרו מצליח בשוק ההון.

בונוס מיוחד: קבל בנוסף גם מדריך שיראה לך איך אפשר להרוויח בשוק ההון ללא הון עצמי ומבלי לסכן את החסכונות – במתנה (שווי של 179 ש"ח).

השאר פרטים בטופס ותועבר להדרכה מיד ובחינם!

מומלצים עבורך
עוד כתבות
[bsa_pro_ad_space id=1]

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן