+BigShot מופעל להתנתק?

מי אנחנו

הסיפור

את חברת Big Shot הקימו, גיא ברנד ואלון קריאף, בשנת 2016. המטרה הייתה לבנות את קהילת הסוחרים הגדולה בעולם. התחלנו בהכשרות בסיסיות למסחר בשוק ההון והגענו עד לפיתוח מודל הנוסטרו.

מדובר במודל חדשני שלקוח מחברות ענק בוול-סטריט ומאפשר לתלמידים שלנו לסחור על הכסף שלנו. את המודל לקחנו לעולם ההכשרות ללימודי מסחר. זוהי תוכנית מהפכנית שכוללת לימודים מקוונים בהתאמה אישית, ליווי צמוד של סוחרים ויועצים בזמן אמת, מסחר משותף, ניהול סיכונים ושיתוף התלמידים במה שנעשה בחדר המסחר.

תוך שנה, הגענו ליותר מ-5,000 תלמידים שעברו את ההכשרה וקיבלו מאיתנו תיקי מסחר. חלקם כבר סוחרים בשוק ההון, מרוויחים ושותפים מלאים בחדר המסחר

את הרצון שלנו לבנות קהילת סוחרים גדולה ולהנגיש את חוקי המסחר לכל אדם, הפכנו למציאות. אלפי אנשים הגיעו, בהם שכירים, עצמאים שמחפשים הסבת קריירה, פנסיונרים, צעירים שנמשכים לתחום וכאלה שמחפשים הכנסה נוספת שמאפשרת להם יותר זמן פנוי ומפתחת עבורם עצמאות כלכלית.

ואז הגיעה מגפת הקורונה, ושנת 2020 הביאה איתה אתגרים חדשים.  עבורנו זו הייתה פריצת דרך נוספת: הגענו און-ליין לעוד אלפי לקוחות חדשים – קהלים צעירים ומבוגרים שהבינו שהעולם משתנה. זהו עולם לא יציב כלכלית, אבל כזה שמאפשר לחברות טכנולוגיות לפרוץ קדימה.

ואנחנו פרצנו יחד איתן. 

השקענו בחברות הטכנולוגיות והסברנו כיצד בעזרת שלוש שיטות פשוטות אפשר לייצר רווחים, העברנו את הידע לתלמידים שלנו, לקחנו עסקאות בחדר המסחר ותקופת אי-היציבות בשווקים הפכה לתור הזהב של החברות הטכנולוגיות ובמידה רבה גם שלנו.

החדשות

את כל החדשות, הידע, העדכונים והמידע המקצועי החלטנו לשתף עם הקהל הרחב בפורטל החדש שאתם נמצאים בו עכשיו.

Big Shot News מיועד לקהל הרחב שמתעניין בעולם הפיננסיים, רוצה להישאר מעודכן, רוצה למצוא אפיקי השקעה חדשים ואטרקטיביים וצמא לשמוע את המקצוענים מתחומי ההשקעה השונים. 

פורטל החדשות Big Shot News הוקם עבורכם, קהל הקוראים שלנו, עם כל החדשות הכי חמות, הטיפים המנצחים, האפשרויות ללמוד ולהתפתח באמצעות עדכונים חיים מחדר המסחר וההדרכות המקצועיות שאנו מקיימים ומעלים לאתר. 

Big Shot News מיועד לכל אלה שרוצים להבין מהטובים ביותר איך עושים את זה נכון – איך לזהות הזדמנויות ולהפוך אותן לכסף.

ההתחלה

גיא ברנד, מייסד Big Shot הגיע לחברה עם ניסיון של 18 שנה בשוק ההון, במהלכן עבד בחברות נוסטרו גדולות, בנה תוכניות לימוד ופיקח על הכשרות של אלפי סוחרים. 

במהלך פגישה שקיים באחד הבנקים הגדולים בישראל, הוא נחשף לנתון מזעזע – מתוך כלל הלקוחות שפותחים חשבונות מסחר, 97% מפסידים את כל כספם תוך 5 חודשים". 

את הנתון הזה הוא החליט לבדוק לעומק. הוא חקר, אסף מידע, התייעץ עם מומחים והחליט לשנות את המצב. תוכנית הנוסטרו שפיתח נבנתה על סמך הבנת כל הכשלים בשווקים ובהכשרות השונות למסחר. 

תוכנית NoRisk במהלכה מקבלים התלמידים חשבון מסחר פעיל על חשבון החברה, מקבלים את כל הידע המקצועי, ליווי, פיקוח, חדר מסחר ויכולת לסחור על כסף אמיתי ובזמן אמת, כשההפסדים הם על חשבון החברה. 

התוכנית הוכיחה את עצמה מעל ומעבר והנתונים החלו להשתנות כשאחוז הסוחרים הרווחיים ב-NoRisk טיפס למעלה ועוד ממשיך לטפס. את כל הפרטים על התוכנית אפשר למצוא כאן.

המחר

היום, חברת Big Shot ניצבת מול אתגרים חדשים. משבר הקורונה חיזק אותנו, ממנו למדנו כי את הכוח שלנו ואת הידע אפשר להעביר הלאה לכל העולם. 

אז אנחנו כבר פורצים שווקים, מנהלים חדרי מסחר בינלאומיים, הדרכות מקצועיות באנגלית, מקיימים הכשרות בעולם ומכינים את עצמנו לעולם החדש של אחרי הקורונה. עולם טכנולוגי יותר, און-ליין יותר ובינלאומי יותר. 

רוצים להצטרף לקהילה שלנו, לעדכונים וסקירות יומיות?

הירשמו לניוזלטר או קבלו את הסקירה היומית ישירות למייל שלכם.

רוצים להבין איך מתחילים לסחור בשוק ההון?

היכנסו להדרכה המקצועית שהכנו, שתיתן לכם את 3 השיטות הפשוטות למצוא את המניה הבאה לקחת עליה עסקה.

התחברות ל+BigShot

נראה שיש טעות בפרטים...

התחברת בהצלחה!



שכחת סיסמה?
שכחת את הסיסמה? מלא את כתובת המייל ונשלח לך לינק לאיפוס הסיסמה


חזרה להתחברות

רוצה להכיר את המניות שהולכות לעלות?
לחץ כאן לקבל עוד פרטים

שרותי פרימיום

מחפש את היתרון בשוק ההון?

הירשם עכשיו לשירותי הפרימיום שלנו וקבל את הניתוחים, הטיפים וסקירות השוק לפני כולם!
דילוג לתוכן